ارزان‌ترین ماشین لباسشویی 7 کیلویی اتومات چند؟

ارزان‌ترین ماشین لباسشویی 7 کیلویی اتومات چند؟

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7212-W ارزان‌ترین ماشین لباسشویی اتومات 7 کیلویی در بازار با توجه به کیفیت آن است.

کد خبر : ۱۸۹۶۳۸
بازدید : ۲۲

 نه تنها عصر لباس شستن با دست گذشته است، بلکه دیگر قرار نیست برای وارد کردن آب به ماشین لباسشویی و خارج کردن آب کثیف و خشک کردن آن به زحمت بیافتیم. ماشین لباسشوییهای اتومات تنها با زدن یک دکمه تنظیم کردن درجه‌ها کار خود را به نحو احسن و متناسب با نوع پارچه لباس شما آغاز خواهند کرد.

حال اگر تعداد افراد خانواده شما 3 الی 4 نفر است می‌توانید به راحتی از ماشین لباسشویی 7 کیلویی استفاده کنید و به صورت هفتگی لباس‌های خود را داخل آن بشویید. اما، لازم نیست نگران قیمت این ماشین هوشمند و کارآمد باشید، راهنماتو در این مطلب ماشین لباسشویی اتومات 7 کیلویی‌ای را به شما معرفی می‌کند که تنها 12500000 تومان قیمت دارد.

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می‌شود، دور آن در هر دقیقه 1200 است، دیگ آن قدرتی بالا داشته و درست 7 کیلوگرم وزن را با احتساب آب وارد شده به آن تحمل می‌کند (یعنی شما نباید 7 کیلو لباس داخل آن بریزید چراکه آب، دیگ را سنگین‌تر می‌کند)، صفحه نمایش آن لمسی است و دارای دکمه تنظیم حرارت پیچی است و رنگ آن سفید است.

133

چرا ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7212-W بهترین انتخاب است؟

در میان قیمت‌های متفاوت ماشین لباسشویی 7 کیلویی اتومات قیمت ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7212-W از همه مناسب‌تر است. این در حالی است که ما مطمئنیم شرکت آبسال خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی دارد، در حالی که خرید ماشین لباسشویی با برند خارجی ممکن است این امکانات را نداشته باشد. نصب این ماشین لباسشویی توسط نمایندگی رایگان است و شما در صورت مواجه شدن با مشکل می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. از جمله ویژگی‌های مثبت این ماشین لباسشویی 7 کیلویی، قابلیت تنظیم آن متناسب با نوع لباس است؛ یعنی می‌تواند از لباس پشمی گرفته تا ابریشم را بشوید به شرطی که تنظیمات را به شکلی درست انجام دهید. این ماشین لباسشویی حین کار کردن نمی‌لرزد و صدای نامطلوبی ندارد. در نهایت باید اضافه کرد که این ماشین لباسشویی قابلیت شست‌وشوی سریع را هم دارد که کارایی بالایی داشته و تنها 19 دقیقه زمان می‌برد. (از این ویژگی می‌توانید برای شست‌وشوی لباس نوزادان یا لباس‌های حساس استفاده کنید.)

اگر ماشین لباسشویی ارزان 7 کیلویی اتومات فوق را نپسندیدید به گزینه‌های پیش رو توجه کنید:

مدل قیمت (تومان) رنگ نوع مخزن سرعت چرخش موتور توضیحات
 بست مدل BWD-7152N 13 میلیون و 400 هزار  نقره ای درب از جلو 1000دور در دقیقه موتور یونیورسال
اسنوا مدل SWM-71W10 14میلیون ‌و 300 هزار  نقره ای درب از جلو 1000 دور در دقیقه

موتور تسمه‌ای

نمایشگر LCD

تی سی ال مدل G72A-BW-BS 14میلیون و 900 هزار  نقره ای درب از جلو 1200 دور در دقیقه موتور یونیورسال

منبع: راهنماتو

 

 

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید