بهترین کرم پودر ارزان قیمت خارجی چند؟

بهترین کرم پودر ارزان قیمت خارجی چند؟

تهیه کردن یک کرم پودر درجه یک به یکدست شدن پوست صورت، رنگ آن، از بین بردن جای لک و جوش و نقص‌های جزئی و کلی دیگر (حتی نقص‌هایی مثل ماه گرفتگی) قابل استفاده و مهم است.

کد خبر : ۱۸۹۶۴۲
بازدید : ۱۷۸۵

حتی صاف‌ترین پوست‌ها هم ممکن است گاهی با نقص‌ها و عیوب خاصی روبه‌رو شود. گاهی هم شاید دوست داشته باشیم برای تغییر دادن نسبی رنگ پوستمان از کرم پودر استفاده کنیم. بنابراین تهیه کردن یک کرم پودر درجه یک به یکدست شدن پوست صورت، رنگ آن، از بین بردن جای لک و جوش و نقص‌های جزئی و کلی دیگر (حتی نقص‌هایی مثل ماه گرفتگی) قابل استفاده و مهم است.

از طرفی حضور کرم پودر می‌تواند باقی لوازم آرایش را روی پوست با ثبات بیشتری نگه داشته و رنگ آن را شفاف‌تر نشان دهد. از این رو، بهتر است به سراغ کرم پودرهای باکیفیت برویم تا بتواند نقش خود را در آرایش صورت ما به درستی ایفا کند.

در این میان، کرم پودرهای خارجی بهترین انتخاب هستند، اما ممکن است قیمت آن‌ها کمی بالا باشد. بنابراین راهنماتو در نظر دارد در این مطلب بهترین کرم پودر ارزان قیمت خارجی را به شما معرفی کند.

پیشنهاد ما: کرم پودر مات گابرینی (قیمت: 250000 تومان)

بدون شک بهترین کرم پودر خارجی ارزان قیمت در ایرانی کرم پودر مات گابرینی است که طبق نظر کاربران همچون فیلترهای اینستاگرامی عمل می‌کند. این کرم پودر خارجی در 5 شماره (101، 102، 103، 104 و 105) وارد بازار شده و گابرینی برندی ترکیه‌ای است که آزمون خود را پس داده است. این کرم پودر از چرب به نظر رسیدن پوست صورت شما جلوگیری می‌کند، اما پوست را به شدت خشک نخواهد کرد؛ این یعنی جلوه نهایی آن روی پوست شما طبیعی است. این کرم پودر ارزان قیمت خارجی که به شکل تیوپی تولید شده است، 40 میلی‌لیتر حجم داشته و برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. نکته جالب درباره این کرم پودر ماندگاری بالا، یکدستی کامل و SPF15 آن است که می‌تواند تا حدودی از پوست ما در برابر اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری کند.

142

چرا کرم پودر مات گابرینی بهترین انتخاب است؟

اگر به دنبال بهترین کرم پودر ارزان قیمت خارجی باشیم، بهترین گزینه برای ما کرم پودر مات گابرینی است چراکه قیمت آن تقریبا 250000 تومان بوده و حتی از قیمت برخی از کرم پودرهای ایرانی نیز ارزان‌تر است. از طرفی دیگر این کرم پودر فرمولاسیونی گیاهی داشته و حاوی ویتامین‌هایی مثل E، C و D است. ماندگاری این کرم پودر بر روی صورت بسیار زیاد است و کاور آن به حدی است که هیچ ردی از عیوب پوستی شما باقی نمی‌گذراد. درواقع، کرم پودر مات گابرینی تمامی توقعات ما از یک کرم پودر باکیفیت و ارزان قیمت خارجی را برطرف می‌کند.

اگر کرم پودر خارجی فوق را نپسندیدید یا می‌خواهید مبلغ بیشتری هزینه کنید به گزینه‌های پیش رو نگاهی بیاندازید:

143

کرم پودر Natural Matt ایزادورا Isadora (قیمت: 360000 تومان)

حجم 35 میلی‌لیتر، بدون رایحه و ایجاد حساسیت، جلوه مات و مخملی، فاقد چربی، پوشش‌دهی بالا، آبرسان و مرطوب کننده پوست، ضد پیری و چین و چروک پوست، مناسب انواع پوست، بافت سبک.

144

کرم پودر لورال (اورآل) اینفالیبل مدل FRESH WEAR 32H (قیمت: 450000 تومان)

حجم 30 میلی‌لیتر، ساخت فرانسه، فاقد پارابن و چربی، جلوه مات، ماندگاری بسیار بالا، حاوی ویتامین C، حاوی SPF25، بدون رایحه، پوشش‌دهی بسیار بالا.

145

کرم پودر 24 ساعته SPF15 گلدن رز Golden Rose (قیمت: 550000 تومان)

پوشش‌دهی یکدست، ساخت ترکیه، جلوه مات، حاوی ویتامین E، ترمیم‌کننده و آبرسان پوست، ضدآب، ماندگاری بالا، مناسب برای انواع پوست.

146

کرم پودر HEALTHY MIX CLEAN & VEGAN بورژوآ BOURJOIS (قیمت: 660000 تومان)

حجم 30 میلی‌لیتر، ساخت فرانسه، حاوی ویتامین‌های E ،C،B5، پوشش دهی کامل و یکدست، کاملا گیاهی، رنگدانه‌های غنی، جلوه طبیعی، ماندگاری بالا.

منبع: راهنماتو

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید