(ویدیو) شکسته‌شدن رکورد پیست نوربرگ‌رینگ به دست خودرو آئودی RS3

(ویدیو) شکسته‌شدن رکورد پیست نوربرگ‌رینگ به دست خودرو آئودی RS3

سدان جمع‌وجور و قدرتمند آئودی توانست در پیست چالش برانگیز نوربرگ‌رینگ، رکوردشکنی کند.

کد خبر : ۱۹۴۲۷۸
بازدید : ۳۴

کمتر از یک سال پیش، BMW M2 با هدایت جورج ویدینگر، یک دور پیست نوربرگ‌رینگ را در هفت دقیقه و ۳۸٫۷۱ ثانیه طی کرد و رکورد جدیدی در کلاس خودروهای کامپکت نوربرگ‌رینگ به‌جا گذاشت. این رکورد اکنون توسط آئودی RS3 جدید شکسته شده است.

RS3 2025 هنوز معرفی نشده است و با پوشش‌های استتاری در پیست نوربرگ‌رینگ رکوردشکنی کرد. خودرو جدید آئودی توانست مسیر چالش‌برانگیز پیست را در هفت دقیقه و ۳۳٫۱۲ ثانیه طی کند. فرانک استیپلر، پشت فرمان این سدان قدرتمند نشسته‌ بود.

RS3 جدید به تایرهای پیرلی P Zero Trofeo R مجهز شده بود. سدان اسپورت آئودی از ترمزهای سرامیکی، سیستم تعلیق تطبیقی اسپورت RS و شاسی بازتنظیم‌شده بهره می‌بُرد.

RS3 جدید به موتور پنج سیلندر خطی توربوشارژ ۲٫۵ لیتری مجهز است که قدرتی معادل ۳۹۵ اسب بخار تولید می‌‌کند. این نسخه‌ مخصوص بازار اروپا است. مدل کنونی که در بازار آمریکا حضور دارد ۴۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

طبق گفته‌های سباستین گرامز، رئیس بخش آئودی RS، نسخه‌ای ویژه‌ از RS3 جدید با پسوند Performance Edition برای بازار اروپا معرفی خواهد شد که قدرتی برابر با همان نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا دارد. آئودی RS3 جدید احتمالا تا چندهفته‌ی دیگر رونمایی می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید