(تصاویر) مشخصات فنی و آپشن های نتا GT، کوپه اسپرت و جذاب جدید بازار ایران

(تصاویر) مشخصات فنی و آپشن های نتا GT، کوپه اسپرت و جذاب جدید بازار ایران

مشخصات فنی و آپشن های نتا GT توسط گروه بهمن اعلام شد. شرکت بی ام کارز کاتالوگ مشخصات کوپه اسپرت و جذاب Neta GT را منتشر کرد.

کد خبر : ۱۹۳۷۲۷
بازدید : ۳۱

شرکت بی ام کارز از گروه بهمن مدتی قبل سدان جذاب نتا GT را در شوروم بی ام اسپیس در مجموعه ایران مال و پس از آن در نمایشگاه خودرو شیراز به معرض نمایش گذاشت که مورد استقبال علاقه‌مندان نیز قرار گرفت. اکنون بی ام کارز کاتالوگ مشخصات و امکانات نتا جی تی را منتشر کرده که نشان می‌دهد این خودرو سوپر اسپرت در نسخه چهار چرخ محرک به بازار ایران عرضه خواهد شد. 

مشخصات فنی نتا GT

54_11zon (9)

نتا جی تی از یک موتور الکتریکی 340 کیلوواتی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 456 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتن‌متر را به تولید برساند. برای این خودرو یک باتری 78 کیلووات‌ساعتی در نظر گرفته شده که با هر بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 580 کیلومتر را بپیماید. همچنین باتری‌های این خودرو با شارژ سریع ظرف مدت 30 دقیقه از 20 تا 80 درصد شارژ خواهند شد. همچنین این نسخه از نتا جی تی از سامانه چهار چرخ محرک (AWD) بهره می‌برد.

امکانات رفاهی نتا GT

55_11zon (9)

از امکانات رفاهی و ایمنی این سدان وارداتی می‌توان به دستگیره‌های مخفی‌شونده، باز شدن درها به‌صورت برقی، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های جانبی به‌صورت برقی و متصل به گرم‌کن، ترمز پارک برقی همراه با اتو هولد، شارژر وایرلس، صندلی‌ها با پوشش چرمی ناپا، سقف پانوراما، دوربین ثبت وقایع، تنظیم برقی صندلی‌های جلو همراه با گرم‌کن و سردکن، ۱۲ بلندگو همراه با آمپلی‌فایر، کلاستر دیجیتالی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

امکانات ایمنی Neta GT

56_11zon (7)

نتا جی تی از امکانات ایمنی متعددی چون ۶ کیسه هوای ایمنی، سیستم هوشمند AL VOICE CONTROL، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESC)، ترمزهای ABS/ BAS/ BA، سنسورهای نور و باران، دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS) و سنسورهای هشدار دهنده مانع در قسمت عقب و جلو بهره می‌برد.

کاتالوگ نتا جی تی

57_11zon (8)

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید