(عکس) همه چیز درباره «بائو۳»؛ شاسی‌بلند تمام الکتریکی جدید بازار

(عکس) همه چیز درباره «بائو۳»؛ شاسی‌بلند تمام الکتریکی جدید بازار

شاسی‌بلند تمام الکتریکی «بائو۳» جدیدترین محصول شرکت فانگ چنگ بائو (زیرمجموعه BYD) محسوب می‌شود. با افشای مشخصات عمده آن از طریق مدارک تأییدیه، شرکت تصاویر رسمی این مدل را نیز به اشتراک گذاشته است.

کد خبر : ۱۹۳۲۴۶
بازدید : ۳۱۳

بائو۳ در سه رنگ خارجی مشکی، سفید و سبز عرضه می‌شود و نمی‌توانیم تاثیراتی از سوزوکی ویتارا و تویوتا لندکروزر را در طراحی آن نادیده بگیریم که این چیز بدی نیست.

این خودروی پنج نفره با دو موتور الکتریکی قدرتمند، توان ترکیبی حداکثر ۳۱۰ کیلووات (حدود ۴۱۶ اسب بخار) را ارائه می‌دهد. این قابلیت به آن امکان می‌دهد که به سرعت نهایی ۲۰۱ کیلومتر در ساعت برسد و بائو۳ را به یکی از سریع‌ترین شاسی‌بلندهای الکتریکی در بازار چین تبدیل کند. بائو۳ با وجود وزن ۲۱۵۰ کیلوگرمی خود، می‌تواند در ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

6

این خودرو دارای طول ۴,۶۰۵ میلی‌متر، عرض ۱,۹۰۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱,۷۲۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن ۲,۷۴۵ میلی‌متر است. این بدان معناست که این خودرو ۱۵۰ میلی‌متر کوتاه‌تر از تسلا مدل Y و ۲۰۵ میلی‌متر بلندتر از Smart #۳ است.

7

بائو۳ توسط باتری‌های لیتیوم آهن فسفات که توسط بخش باتری BYD، به نام FinDreams Battery، تأمین می‌شوند، نیرو می‌گیرد اما ظرفیت دقیق باتری هنوز اعلام نشده است.

انتظار می‌رود که Fang Cheng Bao به زودی تاریخ رسمی رونمایی از بائو۳ را اعلام کند. تصاویر رسمی و دریافت تأییدیه MIIT نشان می‌دهد که رونمایی از این خودرو نزدیک است.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید