(عکس) همه چیز درباره چری آریزو 8 با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک؛ سواری جدید چینی

(عکس) همه چیز درباره چری آریزو 8 با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک؛ سواری جدید چینی

سدان چری آریزو 8 در نوامبر سال جاری با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. این خودرو در صف ورود به ایران نیز قرار است عرضه شود.

کد خبر : ۱۹۳۶۴۶
بازدید : ۸

سدان چری آریزو 8 در نوامبر سال جاری با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط برای بازار چین برنامه‌ریزی شده است، اما شاید آریزو 8 با گیربکس اتوماتیک در بازار روسیه نیز عرضه شود.

چری آریزو 8 یک سدان نسبتا محبوب در بازار روسیه است، که در سه ماهه اول سال 2024 بیش از ۲۵۰۰ مشتری داشت. این مدل در پایان سال 2022 در چین عرضه شد و در حال آماده شدن برای جشن دومین سالگرد فروش خودش است. پیش از این، چری یک نسخه هیبریدی از آریزو را با نام فالوین A8 در بازار چین عرضه کرده است. در ماه نوامبر، نسخه به‌روزشده آریزو 8 با گیربکس اتوماتیک در چین روانه بازار خواهد شد. چری آریزو ۸ جدید توان 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر تولید می‌کند.

دیگر تغییرات چری آریزو 8 جدید

هنوز مشخص نیست که آیا طراحی بدنه این مدل تغییر خواهد کرد یا خیر. اما توضیحات درباره نمای بیرونی نشان می‌دهد که این سدان یک سیستم اگزوز چهارگانه خواهد داشت. همچنین رنگ بدنه جدیدی به نام خاکستری کریستالی برای آن قابل سفارش خواهد بود. دو تغییر دیگر شامل درب عقب برقی و درپوش باک بنزین جدید هستند.

45_11zon (10)

همچنین تغییراتی برای کابین آریزو 8 برنامه‌ریزی شده است. صندلی سرنشین قابلیت تنظیم برقی در چهار جهت را خواهد داشت. سیستم چندرسانه‌ای مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8155 کوالکام از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تشکیل خواهد شد.

به احتمال زیاد، آریزو 8 ابعاد فعلی خود را حفظ خواهد کرد. این سدان نسبتاً بزرگ ۴.۷۸ متر طول، ۱.۸۴ متر عرض و ۱.۴۷ متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن ۲.۸ متر است. نسخه قدیمی از موتور ۱.۶ لیتری و جعبه‌دنده 7 سرعته دستی بهره می‌برد.

46_11zon (10)

در روسیه، چری آریزو ۸ در چهار تیپ با محدوده قیمت ۲.۸ تا ۳.۱ میلیون روبل (1,845,200,000 الی 2,042,900,000 تومان) به فروش می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید