(عکس) ترفند جدید شیائومی برای غیرفعال کردن تبلیغات آزاردهنده

(عکس) ترفند جدید شیائومی برای غیرفعال کردن تبلیغات آزاردهنده

شیائومی قصد دارد امکان غیرفعال کردن تبلیغات سیستمی را در نسخه‌های آینده سیستم عامل هایپر او اس تعبیه کند. این مساله خبر بسیار خوبی برای کاربران گوشی‌های این کمپانی به شمار می‌رود.

کد خبر : ۱۹۶۳۸۰
بازدید : ۱۱

در سال‌های گذشته یکی از بزرگترین مشکلات گوشی‌های شیائومی نمایش بیش از اندازه تبلیغات در آن‌ها بوده است. این کمپانی البته اخیرا تعداد تبلیغات و تعداد دفعات نمایش آن‌ها را کاهش داده. با این وجود غیرفعال کردن کامل این تبلیغات آزاردهنده در گوشی های شیائومی همچنان کار چندان ساده‌ای نیست. در عین حال اخبار جدید حاکی از آن هستند که شیائومی در صدد یافتن راه حلی برای این مشکل است.

شیائومی چگونه قصد غیرفعال کردن تبلیغات در گوشی‌هایش را دارد؟

طبق اطلاعات جدیدی که SmartPrix و Yogesh Brar، دو تن از سرشناس‌ترین افشاگران حوزه دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده‌اند، شیائومی در صدد افزودن بخشی مخصوص غیرفعال کردن تبلیغات سیستمی در رابط کاربری هایپر او اس در اندروید است.

38_11zon (39)

نمایی از این بخش جدید در تصویر بالا نمایان است. این تصویر صفحه‌ای از بخش تنظیمات رابط کاربری HyperOS را نمایش می‌دهد که می‌توان از طریق آن تبلیغات در گوشی‌های Xiaomi را غیرفعال کرد. به ادعای منابع افشاکننده این خبر، تصویر بالا از گوشی شیائومی 13 پرو و نسخه‌ای آزمایشی از رابط کاربری هایپر او اس ثبت شده است.

در صورتی که این روش در نهایت در هایپر او اس تعبیه شود گام بزرگی در مسیر حذف تبلیغات ناخواسته در گوشی‌های شیائومی به شمار خواهد رفت. در حال حاضر کاربران محصولات این برند برای غیرفعال کردن تبلیغات گوشی های شیائومی در گام نخست باید اپلیکیشن MSA را غیرفعال کرده و سپس برای هریک از اپلیکیشن‌های اساسی و سیستمی به‌طور جداگانه به بخش تنظیمات مراجعه کنند.

شیائومی البته هنوز هیچ اظهار نظری در این خصوص نکرده. با این وجود امیدواریم در آینده شاهد رونمایی از این قابلیت کاربردی هم در پرچمداران مجهز به HyperOS و هم محصولات ارزان‌قیمت‌تر مجهز به MIUI باشیم.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید