مجتمع مهر کوهسنگی مشهد کجاست؟ + معرفی امکانات و خدمات

مجتمع مهر کوهسنگی مشهد کجاست؟ + معرفی امکانات و خدمات

یکی از مجتمع‌های تجاری مشهد که می‌توانید در آن انواع مختلف کالاهای لوکس و اقتصادی را تهیه کنید، مجتمع مهر کوهسنگی است. موقعیت مکانی مناسب، محصولات باکیفیت و فضای وسیع موجب شده تا از این مجتمع به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در مشهد یاد شود. در ادامه بیش‌تر با این مجموعه بزرگ، امکانات و خدماتش آشنا می شوید.

کد خبر : ۱۹۸۰۰۷
بازدید : ۹۹

یکی از مجتمع‌های تجاری مشهد که می‌توانید در آن انواع مختلف کالاهای لوکس و اقتصادی را تهیه کنید، مجتمع مهر کوهسنگی است. موقعیت مکانی مناسب، محصولات باکیفیت و فضای وسیع موجب شده تا از این مجتمع به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در مشهد یاد شود. در ادامه بیش‌تر با این مجموعه بزرگ، امکانات و خدماتش آشنا می شوید.

برج مهر کوهسنگی مشهد کجاست؟

مجتمع تجاری مهر کوهسنگی در شهر مشهد، در خیابان کوهسنگی ۲۹ و در حاشیه پارک زیبای کوهسنگی واقع شده است. این مجتمع به عنوان یکی از مراکز خرید مدرن و مجهز مشهد، مکانی مناسب برای خرید و تفریح برای ساکنان و گردشگران مشهد فراهم می‌کند. نزدیکی این مجتمع تجاری تفریحی به هتل پارسیان مشهد و پارک کوهسنگی که یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی مشهد است، به ارزش آن افزوده است. بنابراین، مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، می توانند برای تفریح به پارک کوهسنگی رفته و در برج مهر به خرید بپردازند.

درباره مجتمع مهر کوهسنگی

برج مهر کوهسنگی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری و مسکونی در مشهد شناخته می‌شود. این مجتمع مجلل با مساحتی بالغ بر 83 هزار متر ، مجموعه ای از مراکز تفریحی و تجاری را در خود جای داده است. برج مهر کوهسنگی به سه بخش مجزا شامل واحدهای تجاری، مسکونی و پارکینگ تقسیم می‌شود. بخش تجاری برج های مهر کوهسنگی دارای 9 طبقه است که از طبقه منفی 1 تا 9 حساب می شود. هر کدام از طبقات قسمت تجاری به یک موضوع اختصاص دارد.

به عنوان مثال طبقه منفی 1 مخصوص طلا و جواهرات، همکف پوشاک و لوازم مردانه، طبقه اول کیف و کفش، عطر و بدلیجات و به همین ترتیب تا طبقه هفتم پیش می رود که فود کورت، رستوران و روف گاردن را شامل می شود. بخش مسکونی نیز از دوبرج کوچک و بزرگ ساخته شده است که برج کوچک شامل 8 طبقه و برج بزرگ 12 طبقه را داراست.

اما ویژگی های این مجتمع، فقط به واحدهای تجاری و مسکونی آن ختم نمی‌شود. پارکینگ مجتمع مهر کوهسنگی که در ۴ طبقه زیرزمینی احداث شده، با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو، خیال شما را از بابت جای پارک راحت می‌کند. فودکورت و روف گاردن این مجموعه نیز، با چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر مشهد، مکانی ایده‌آل برای صرف غذا و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان است.

پردیس سینمایی مهر کوهسنگی: دنیایی از سرگرمی در قلب مشهد

علاوه بر موارد ذکر شده، پردیس بین المللی سینما مهر کوهسنگی با 9 سالن سینمایی و 800 صندلی، مقصدی ایده‌آل برای دوستداران فیلم در مشهد است. این پردیس سینمایی مهر کوهسنگی، علاوه بر سالن‌های سرپوشیده، دارای 3 سالن سینمایی روباز (کافه سینما) با امکان پذیرایی نیز است.

علاوه بر اکران فیلم‌های سینمایی، در سینما مهر کوهسنگی مشهد، سالن‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان و همچنین سالن پلاتو با کاربری چندمنظوره تعبیه شده است. مرکز بازی کودکان، فروشگاه جامع عرضه کتاب و محصولات فرهنگی و مبلمان محیطی کافه روباز با منظره زیبای کوهسنگی، از دیگر امکانات سینما مجتمع مهر کوهسنگی است که تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

فودکورت مهر کوهسنگی: ضیافتی از طعم‌ها

در طبقه پنجم این مجتمع تجاری، فودکورت مهر کوهسنگی با منظره‌ای دیدنی، شما را مهمان سفره‌ای رنگارنگ از طعم‌ها می‌کند. تنوع بی‌نظیر غذاها در فودکورت مهر کوهسنگی، هر ذائقه‌ای را راضی می‌کند. از غذاهای ایرانی اصیل و سنتی گرفته تا فست فودهای محبوب و غذاهای بین‌المللی، در این مجموعه می‌توانید هر آنچه را که در ذهن دارید پیدا کنید.

علاوه بر طعم‌های لذیذ، فضای آرامش‌بخش فودکورت مهر کوهسنگی نیز به شما کمک می‌کند تا از شلوغی و دغدغه‌های روزانه دور شوید و لحظاتی دلچسب را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. طراحی مدرن و زیبای این فودکورت، فضایی ایده‌آل برای صرف غذا و گفتگوهای دوستانه ایجاد می‌کند.

1500

کافه رستوران ویولانژ: چشم انداری بی‌نظیر از مشهد

در طبقه ششم مجتمع مهر کوهسنگی، کافه رستوران ویولانژ بر بام برج مهرکوهسنگی مشهد به چشم می‌‌خورد. نام ویولانژ به درستی انتخاب شده است، چرا که در این کافه رستوران، هارمونی دلنشینی از طعم، فضا و چشم‌انداز، نوای روح‌نواز آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. منوی متنوع کافه رستوران ویولانژ شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک، فست فود و ... است که هر ذائقه‌ای را راضی می‌کند.

در این کافه رستوران می‌توانید لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید و از طعم بی‌نظیر غذاها و نوشیدنی‌ها لذت ببرید. چیدمان و دیزاین زیبای ویولانژ، فضایی گرم و صمیمی را برای شما خلق می‌کند و حس آرامش و دلنشینی را به شما القا می‌کند. اما بی‌شک، منحصر به فردترین ویژگی کافه رستوران ویولانژ، نمای جذاب آن از استخر و پارک کوهسنگی است. شما می‌توانید با حضور در این کافه فضای زیبا و طعم‌های متنوع را تجربه کنید.

شهربازی مجتمع مهر کوهسنگی، فرصتی برای کسب تجربه

شهر مشاغل بازیکار که در طبقه پنجم مجتمع تجاری مهر کوهسنگی واقع شده، به عنوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجتمع برای کودکان شناخته می‌شود. این شهر بازی با داشتن انواع بازی‌های متنوع و سرگرم‌کننده، محیطی شاد و آموزنده برای کودکان فراهم می‌کند.

در این شهر بازی، مشاغل مختلف به شکل شبیه‌سازی شده وجود دارند که به کودکان این امکان را می‌دهد تا تجربه‌های جدید و متنوعی کسب کنند. این فضا با هدف افزایش مهارت‌ها و آگاهی کودکان طراحی شده است و می‌تواند به توسعه توانایی‌های فردی و اجتماعی آن‌ها کمک کند.

سخن پایانی

مجتمع تجاری مهر کوهسنگی مشهد با تنوع بی‌نظیری از امکانات تجاری، تفریحی و رفاهی، یکی از بهترین مقاصد خرید و تفریح در مشهد محسوب می‌شود. از واحدهای تجاری با انواع کالاهای لوکس و اقتصادی گرفته تا فودکورت‌های متنوع، کافه رستوران‌های زیبا و پردیس سینمایی بزرگ، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد و بی‌نظیر برای بازدیدکنندگان فراهم کنند.

نزدیکی این مجتمع به پارک کوهسنگی و سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد، ارزش و جذابیت آن را دوچندان کرده است. اگر شما نیز قصد خرید از این مجتمع زیبا را دارید، تنها کافی است در خیابان کوهسنگی 29، به برج مهر کوهسنگی مراجعه کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید