گروگانگیری ۳۵۰ میلیون تومانی

اعضای باند سارقان مسلح که پس از ربودن یک مرد سرمایه دار از ویلایش ۳۵۰ میلیون تومان از حسابش خالی کرده بودند با ردیابی‌های پلیس دستگیر شدند.

کد خبر : ۵۶۹۲۰
بازدید : ۱۴۲۰

اعضای باند سارقان مسلح که پس از ربودن یک مرد سرمایه دار از ویلایش ۳۵۰ میلیون تومان از حسابش خالی کرده بودند با ردیابی‌های پلیس دستگیر شدند. سرهنگ مجید فیض جعفری - معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی البرز - روز چهارشنبه درگفت‌و‌گو باخبرنگاران افزود: در پی مراجعه زنی به کلانتری ۱۳ کهریزک شهرستان ساوجبلاغ و اعلام ناپدید شدن همسرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این فرد درتحقیقات پلیس اذعان داشت که با توجه به ساخت ویلایی در منطقه لشگرآباد ساوجبلاغ به همراه کارگرش روزانه از تهران به ساوجبلاغ در تردد بوده و چند روز گذشته در بین مسیر به زن جوانی که بسیار مضطرب و پریشان بود برخورد می‌کنند.

زن جوان از آن‌ها می‌خواهد وی را تا مسیری برسانند، اما در بین راه با ادعای اینکه به‌دنبال آدرس، مسیر را اشتباه آمده و به منطقه آشنایی ندارد از آن‌ها می‌خواهد در باغ منتظر بمانند تا او تاکسی کرایه کند و برود، اما دقایقی بعد دو مرد مسلح وارد باغ شده و پس از کتک زدن مرد ثروتمند و کارگرش و بستن دست و پای آن‌ها هر دو را در صندوق عقب خودرو انداخت.

پس از گروگانگیری آن‌ها را به بازار تهران برده و با استفاده از کارت عابربانک وی ۳۵۰ میلیون تومان طلا وجواهرات خریداری کردند. پس از این شکایت سه متهم با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک مجتمع مسکونی در ماهدشت کرج دستگیر شدند. در بازرسی از خانه متهمان مقادیری مواد مخدر و دو قبضه قمه کشف شد. متهمان دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید