عجیب ترین و منحصر به فرد ترین هتل های جهان

عجیب ترین و منحصر به فرد ترین هتل های جهان

یکی از عناصری که همیشه در برنامه ریزی سفر به آن توجه می کنیم، محل اقامتی است که می خواهیم یک شب در آن بمانیم. هتل های زیبا و مجلل، اقامتگاه های محلی و کمپینگ در دل طبیعت انتخاب های ما خواهند بود که هر کدام لذت خاص خود را دارند.

کد خبر : ۱۳۵۸۷۰
بازدید : ۴۸

در تعطیلات می توانید در یک هتل امن، معمولی و روزمره بمانید. یا می توانید تجربه یک عمر را در یکی از این مکان های دیوانه داشته باشید.

بازدید از جاذبه های طبیعی و فرهنگی مقاصد گردشگری جهان عامل اصلی سوق دادن مسافران به سفر است. برای بازدید از این جاذبه ها باید یک برنامه سفر تهیه کنیم.

یکی از عناصری که همیشه در برنامه ریزی سفر به آن توجه می کنیم، محل اقامتی است که می خواهیم یک شب در آن بمانیم. هتل های زیبا و مجلل، اقامتگاه های محلی و کمپینگ در دل طبیعت انتخاب های ما خواهند بود که هر کدام لذت خاص خود را دارند.

برای رسیدن به هر یک از این هتل ها ساده ترین راه این است که ابتدا تور خود رزرو کنید تا سفری راحت داشته باشید. اما گاهی اوقات نوع اقامت می تواند دلیل اصلی سفر باشد.

همه ما دوست داریم یک شب اقامت در یک قلعه قدیمی یا کاخ سلطنتی را تجربه کنیم. دراز کشیدن روی تخت هتل زیر آب دریا تجربه ای خوشایند است که بسیاری از گردشگران آرزوی آن را دارند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خارق العاده ترین هتل های جهان بپردازیم.

هتل کپسولی لیپراس در کوه البروس

100

اگر به دنبال راحتی در ارتفاع 3912 متری از سطح دریا هستید، این مکان برای شما مناسب است. این هتل بدون شک برای علاقه مندان به سفرهای فضایی جذاب خواهد بود. این هتل در دامنه جنوبی کوه البراس، که بلندترین کوه روسیه است، واقع شده است.

نزدیک ترین شهر به این هتل Treskol است که از فرودگاه Mineralnye Vody می توانید با ماشین در سه ساعت به آن برسید. وسیله نقلیه ای شبیه گربه برفی برای انتقال محتویات تلسکوپ به کپسول استفاده می شود.

هتل در روستو ولیکی به نام "خانه ای روی انبارها"

200

اگر تا به حال کاخ کرملین را دیده باشید، این سلول های به سبک روسی در یک سازه قرن هفدهمی در کنار موزه کرملین رستو قرار دارند. چوب طبقه دوم را تشکیل می دهد در حالی که سنگ طبقه اول را تشکیل می دهد. در گذشته تصور می شد خانه چوبی بسیار سالم تر است. در قرن هجدهم، ساکنان روستوف در طبقه دوم زندگی می کردند و در دوران اتحاد جماهیر شوروی، این ساختمان ها به یک مقصد گردشگری محبوب در تور روسیه تبدیل شدند.

هتل لیبرتی در بوستون

هتل لیبرتی در بوستون، در ابتدا زندانی بوده که چند زندانی مشهور در آن روزگار، مانند مالکوم ایکس و جیمز کرلی، شهردار سابق بوستون، در آن زندانی بودند. این هتل مجلل حتی اتاق هایی با مضمون زندان دارد. برای مثال، The Clink یک رستوران در محل است، و The Alibi بار کوکتل هتل و مخزن مست سابق زندان است.

متل هابیت، نیوزلند

300

به احتمال زیاد فیلم ارباب حلقه ها را دیده اید. آیا می توانید خانه های کوچکی را که هابیت ها در دهکده زیبا و سرسبز خود در آن زندگی می کردند به یاد بیاورید؟ درهای چوبی، سقف های کم و پنجره های کوچک.

پارک وودلین در نیوزلند برای پذیرایی از گردشگرانی که به دنبال اقامت هستند، خانه هایی شبیه خانه هابیت از ارباب حلقه ها ساخته است.

بسیاری از گردشگرانی که همیشه دوست داشته اند در این خانه های افسانه ای اقامت داشته باشند، علاوه بر بازدید از نیوزلند به دلیل زیبایی های طبیعی خیره کننده، بلیط هواپیما خریداری کرده و به آنجا پرواز می کنند.

این به آنها این فرصت را می دهد که احساس کنند در محیط فیلم ارباب حلقه ها هستند. سقف بلندتر این هتل تردد مهمانان را نسبت به خانه های موجود در فیلم راحت تر می کند.

هتل کوه جادویی در شیلی

400

اگر به دنبال هتلی هستید که کاملاً با محیط طبیعی سازگار شده باشد، باید به شیلی سفر کنید و از هتل باشکوه آن که بر روی کوهی به نام Magic Mountain واقع شده است، دیدن کنید. این هتل دارای پوشش گیاهی است که روی دیوارها رشد می کند.

آب از بالای آن به پایین می ریزد و شکل مخروطی دارد. می توان استدلال کرد که این هتل یکی از دیدنی ترین هتل های کل جهان است. بسیاری از مسافران با طراحی منحصر به فرد و خاص آن جذب آن شده اند و آرزو کرده اند در طول سفر یک شب در آنجا بمانند.

هتل Propeller Island City Lodge در آلمان

500

یکی از عجیب ترین اقامتگاه های دنیا در آلمان است. اقامتگاه شهر پروپلر آیلند هتل پروپلر آیلند سیتی لج دارای 27 اتاق است که هر کدام تجربه ای خاص و منحصر به فرد است. معماری عجیب اتاق های این خانه باعث جذابیت آن شده است.

اگر می‌خواهید در اتاقی مانند یک زندانی بخوابید، اگر می‌خواهید اتاق هتلتان پر از آینه باشد، اگر این چیزی است که دنبالش می‌گردید، در اتاقی مانند زیرزمین، اگر می‌خواهید در یک کفن از خواب بیدار شوید، پس این محل اقامت شماست.

هتل Golden Crown Levin Iglut در فنلاند

اگر به دنبال یک هتل لوکس چهار ستاره هستید، هتل Golden Crown Levin Iglut فنلاند گزینه مناسبی برای شماست. این هتل دارای 25 اتاق و امکاناتی مانند اینترنت، پارکینگ رایگان و رستوران می باشد. هتل 4 ستاره Golden Crown Levin Iglut برای زوج های جوانی مناسب است که می خواهند لحظات خوش و فراموش نشدنی را در کنار هم سپری کنند.

اتاق های این هتل مجلل مجهز به اینترنت، تلویزیون و سرویس بهداشتی می باشد. این هتل جذاب به ترتیب در 10 کیلومتری و 97 کیلومتری فرودگاه کیتیلا و فرودگاه پاجالا قرار دارد.

یک شب را در هتل توکیو بمانید

600

یکی از عجیب ترین هتل های جهان در توکیو قرار دارد. هتلی برای دوستداران کتاب. اگر به مطالعه علاقه دارید و عاشق کتاب ها و فضاهایی مانند کتابخانه هستید، کتاب و تخت توکیو مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد. این هتل خاص در توکیو ژاپن در طبقه هفتم یک برج قرار دارد.

قفسه های جذاب این هتل در کنار تخت های یک نفره فضای جدید و خاصی را برای دوستداران کتاب ایجاد کرده است. تا اینجا درباره هتل های عجیب و جذابی که روی آب، در کوه و کنار قفسه های کتابفروشی ساخته شده اند صحبت کرده ایم. در قسمت بعدی در مورد هتلی صحبت خواهیم کرد که یکی از اتاق های آن 17 متر از سطح زمین بالاتر است.

شهر توکیو جاذبه های بسیار دیگری دارد که به شما توصیه می کنیم اگر به سفر به این شهر علاقه دارید، حتما نقاط دردناک توکیو را بشناسید.

هتل مانتا ریزورت در جزیره پمبا

یکی از خاص ترین هتل های جهان در جزیره پمبا در آفریقا واقع شده است. هتلی جذاب و زیبا که بر روی آب قرار گرفته است. اگر به دنبال اتاقی خاص در کنار دریا هستید، اگر می خواهید شب را در زیر آب، مشخصا در فضایی امن و اتاقی شیک بگذرانید، هتل مانتا ریزورت با علایق شما سازگار است. این هتل عجیب سه طبقه است و سازه آن توسط مهندسان سوئدی روی آب قرار گرفته است. یکی از طبقات بالای آب و دارای فضایی برای استراحت و تفریح است. اتاق این هتل زیر آب است.

می توانید روی تخت خود دراز بکشید و از پنجره های اطراف حرکت ماهی ها را در دریا تماشا کنید. اگر حوصله دارید، به طبقه بالا بروید و آفتاب بگیرید. در شب می توانید آسمان پر ستاره جذاب را در این طبقه تماشا کنید. فضای خاص و جذاب این هتل لحظات فراموش نشدنی را برای مهمانان این هتل به ارمغان می آورد.

هتل سانتوس اکسپرس در آفریقای جنوبی

700

یکی از عجیب ترین و زیباترین هتل های دنیا را می توانید در روستایی در فرانسه ببینید. هتلی جذاب و تاریخی که در قلعه ای قدیمی به نام قلعه باگنولز ساخته شده است. فضای باستانی این هتل شما را به قرن 13 و 15 می برد.

سوئیت های جذاب و خاص این هتل حمام های مرمری دارند. این هتل برای افرادی مناسب است که می خواهند تجربه اقامت در یک قلعه تاریخی را داشته باشند. در اطراف این قلعه نیز خندقی وجود دارد.

کلام آخر:

با همه‌ی این توضیحات، شما می‌توانید برای آشنایی بهتر و یا مشاوره‌ی خرید تور هم به صورت نقد و هم اقساط، با شماره 02145128 تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره‌ی کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی آرزوی سفر پارسیان استفاده کنید و بهترین تورها را با هزینه‌ای مناسب خریداری کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید