معرفی بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران:

کدام مارک باند بهتر است

کدام مارک باند بهتر است

برای اینکه موسیقی یا مداحی‌های مد نظرتان را در یک محیط پخش کنید، لازم است بهترین اسپیکر خانگی، بهترین اسپیکر برای مهمانی و بهترین باند برای فضاهای باز و بسته را بشناسید. در ادامه بهترین مارک‌های اسپیکر را با توجه به بازار ایران معرفی کرده‌ایم.

کد خبر : ۱۴۰۱۳۷
بازدید : ۲۰۶

بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران کدامند؟ این سؤال را کسانی مطرح می‌کنند که می‌خواهند موسیقی‌های دلخواهشان را در جمع‌های خانوادگی و دوستانه پخش کنند. چون موسیقی بخشی از هویت وجودی انسان‌ها شده و شنیدن موسیقی می‌تواند هر فردی را سر ذوق بیاورد.

برای اینکه موسیقی یا مداحی‌های مد نظرتان را در یک محیط پخش کنید، لازم است بهترین اسپیکر خانگی، بهترین اسپیکر برای مهمانی و بهترین باند برای فضاهای باز و بسته را بشناسید. در ادامه بهترین مارک‌های اسپیکر را با توجه به بازار ایران معرفی کرده‌ایم.

بهترین مارک‌های اسپیکر و باند کدامند؟

بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران که می‌توانید آن‌ها را برای مراسم‌های مذهبی و هیئت‌ها یا مهمانی‌ها و... تهیه کنید را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

1) برند ژاپنی یاماها

برند یاماها در ژاپن واقع شده و بیش از 135 سال است که در زمینه تولید انواع تجهیزات موسیقی مانند سازهای مختلف فعالیت می‌کند. اگر به دنبال یک اسپیکر حرفه‌ای هستید و می‌خواهید صدا را بالاترین کیفیت در محیط مد نظرتان پخش کنید،می‌توانید مدل یاماها را در نظر داشته باشید.

معرفی باندهای پرطرفدار یاماها

از جمله باندهای پرطرفدار این برند در بازار ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

●    باند پسیو یاماها مدل A-12

●    باند اکتیو یاماها مدل DXR-10

●    باند مانیتورینگ یاماها مدل HS5i

●    اسپیکر سقفی یاماها YAMAHA NS-IC-800

ویژگی‌های باند اکتیو یاماها مدل DXR-10

برای خرید باندهای یاماها به عنوان یکی از بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران باید ویژگی‌های این باندها را نیز بشناسید. از جمله ویژگی‌های باند اکتیو یاماها مدل DXR-10 می‌توان به فرکانس پاسخ‌گویی 20 کیلوهرتز تا 56 کیلوهرتز، قدرت خروجی 700 وات MAX، سایز ووفر 10 اینچ، سایز تیوتر 1.4 اینچ و مجهز بودن به آمپلی‌فایر داخلی اشاره کرد.

2) برند جی بی ال

آمریکایی‌ها نیز در زمینه تولید تجهیزات صوتی در جهان شناخته شده هستند. برند جی بی ال که به عنوان یکی از بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران شناخته می‌شود در آمریکا واقع شده و اسپیکرها و هدفون‌های قدرتمندش طرفداران زیادی دارد. اسپیکر بلوتوثی و اسپیکرهای خانگی جمع و جور و کاربردی این برند را می‌توان جزء بهترین گزینه‌ها برای پخش فایل‌های صوتی در محیط‌های مختلف در نظر گرفت.

معرفی باندهای پرطرفدار جی بی ال

از جمله اسپیکرهای پرطرفدار و پرفروش برند جی بی ال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

●    اسپیکر JBL BoomBox 2

●    اسپیکر JBL Partybox Encore Essential

●    اسپیکر جی بی ال BoomBox2

●    اسپیکر جی بی ال Encore Essential

ویژگی‌های باند جی بی ال BoomBox2

اگر قصد دارید که اسپیکر مد نظرتان را از بین محصولات جی بی ال انتخاب کنید، اسپیکر جی بی ال BoomBox2 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان باشد.

از جمله ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان توان خروجی 80 وات، پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز، ووفر: 4*2، توییتر 0.75*2، بلوتوث: 5.1، وجود درگاه‌های USB-AUX-MicroUSB، گواهی IPX7 مقاوم برابر آب تا عمق 1 متر (30 دقیقه) و قابلیت اتصال به اپلیکیشن JBL Portable اشاره کرد.

17

3) برند الکتروویس

شرکت الکتروویس (Electro-Voice) در سال 1930 میلادی در ایندیانا ایالات‌متحده شروع به کار کرد؛ در حال حاضر بیش از 90 سال است که این شرکت در زمینه تولید تجهیزات صوتی فعالیت می‌کند و برای تمام افرادی که در حوزه صدا فعال هستند یک برند شناخته شده محسوب می‌شود. به همین دلیل الکتروویس به عنوان بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران نیز معروف است.

معرفی باندهای پرطرفدار الکتروویس

در ادامه برخی از باندها و اسپیکرهای پرطرفدار الکتروویس را جهت شناخت بیشتر معرفی کرده‌ایم.

●    اسپیکر اکتیو الکتروویس Electro Voice ZLX-15BT

●    بلندگو پسیو الکتروویس Electro Voice SX300E

●    باند اکتیو الکتروویس Electro Voice ELX112P

●    بلندگو سقفی Electro Voice EVID PC8.2

ویژگی‌های اسپیکر اکتیو الکتروویس Electro Voice ZLX-15BT

برای خرید اسپیکر اکتیو الکتروویس لازم است که ویژگی‌های این باند اکتیو را بشناسید. از جمله ویژگی‌های اسپیکر اکتیو الکتروویس Electro Voice ZLX-15BT می‌توان به سایز ووفر 12 اینچ، سایز ووفر 1.5 اینچ، فرکانس پاسخگویی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز و وجود آمپلی‌فایر داخلی برای پخش صدا اشاره کرد.

18

‌4) برند زیکو

زیکو یک برند معتبر در زمینه تولید تجهیزات صوتی و الکترونیکی است. محصولات این برند ساخت ‌کره جنوبی دارای ده سال خدمات پس از فروش و سه سال گارانتی هستند؛ بنابراین کسانی که نیاز به ‌تجهیزات صوتی با کیفیت مانند باند اکتیو و پسیو، پاور میکسر و... دارند می‌توانند روی خرید محصولات ‌این برند شناخته شده نیز حساب کنند.‌

معرفی باندهای پرطرفدار برند زیکو

پس از انتخاب زیکو به عنوان بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران می‌توانید یکی از مدل‌های ‌پرطرفدار این برند که در ادامه ارائه شده را تهیه کنید.‌

‌●‌    باند اکتیو زیکو ‌W900A

‌●‌    باند اکتیو زیکو ‌ZICO MK-735A‎

‌●‌    باند اکتیو زیکو ‌ZICO W-17A‎

‌●‌    باند اکتیو زیکو ‌Himaxx60 A

‌●‌    باند پسیو زیکو ‌NX‌-12‌

‌●‌    اکو همراه ۱۲ اینچی زیکو ‌Z‌-122‌

ویژگی‌های باند اکتیو زیکو ‌W900A

نوع این باند اکتیو ‌TWO WAY‌ در نظر گرفته شده و سایز تیوتر آن 1.75 است. فرکانس پاسخگویی این ‌محصول قدرتمند ۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز بوده و مجهز به پورت اتصال ‌USB‌ است. این باند قابلیت ‌پخش فرمت ‌MP‌3 را دارد و آمپلی‌فایر این اسپیکر از نوع کلاس ‌D‌ در نظر گرفته شده. برای پخش ‌صداها به صورت واضح و باکیفیت بالا می‌توانید از این باند استفاده کنید.‌

ویژگی‌های اکو همراه ۱۲ اینچی زیکو ‌Z‌-122‌

این اسپیکر 12 اینچی جمع و جور دارای فرکانس پاسخگویی 60 تا 350 هرتز است. باتری شارژی، ‌ریموت کنترل،‎ ‎پورت ‌USB، پورت کارت حافظه، پورت ورودی ‌AUX‌ و توان خروجی حداکثر ۴۰۰ ‌وات از دیگر ویژگی‌های این باند محبوب زیکو محسوب می‌شوند. این محصول نیز مانند سایر موارد ‌ارائه شده توسط برند  محبوب زیکو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.‌

5) برند آر سی اف

برند آر سی اف که به عنوان یکی از بهترین برندهای باند موجود در بازار ایران شناخته می‌شود، از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های صوتی در جهان است. این شرکت در ایتالیا قرار دارد و تأسیس آن به سال 1949 برمی‌گردد. از جمله محصولات تولید شده توسط آر سی اف می‌توان به انواع آمپلی‌فایرها، بلندگوها، میکسرهای دیجیتال و پردازشگرهای صوتی اشاره کرد.

معرفی باندهای پرطرفدار برند آر سی اف

برای خرید باند یا اسپیکرهای پرطرفدار در بازار ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

●    باند اکتیو آر سی اف RCF ART 745-A

●    باند اکتیو آر سی اف RCF ART 725A MKII

●    باند پسیو آر سی اف RCF ART-725

ویژگی‌های باند اکتیو آر سی اف RCF ART 745-A

فرکانس پاسخگویی 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز، سایز ووفر 15 اینچ، سایز تیوتر 4 اینچ، ورودی Combo XLR Jack و حداکثر توان خروجی 1400 وات از جمله قابلیت‌های مهم این باند اکتیو آر اف سی محسوب می‌شوند. برای هیئت‌های عزاداری و مراسم‌های روضه‌خوانی می‌توانید این باند اکتیو حرفه‌ای و قدرتمند را تهیه کنید.

ویژگی‌های باند پسیو آر سی اف RCF ART-725

اگر می‌خواهید صدای مداح یا موسیقی در محیط به بهترین نحو پخش شود و به گوش سایر افراد برسد می‌توانید روی خرید این باند اکتیو برند RCF حساب باز کنید. فرکانس پاسخگویی این باند اکتیو 20 هرتز در نظر گرفته شده و با وجود تیوتر 3 اینچ، ساب ووفر 15 اینچ، امپدانس 8 اهم، جنس بدنه ABS و حداکثر SPL صدا 133 دسی بل، این باند اکتیو آر اف سی یکی از بهترین اسپیکرهای بازار ایران محسوب می‌شود.

سخن پایانی

برندهای مختلفی در جهان در زمینه تولید انواع باندها و اسپیکرهای صوتی فعال هستند. یکی از این برندهای پرطرفدار زیکو است. اکو همراه، باندهای اکتیو و پسیو و سایر تجهیزات صوتی برند زیکو گارانتی دارند و می‌توانید با وجود خدمات پس از فروش زیکو آن‌ها را آسوده‌خاطر تهیه کنید. برای خرید محصولات زیکو با تیم آوازک در ارتباط باشید.

سؤالات متداول+ جواب

1) بهترین باند ماشین و بهترین اسپیکر بلوتوثی کدامند؟

بهترین باند پایونیر برای خودروهای سواری گزینه مناسبی هستند. برای خرید باندهای اکتیو و پسیو و بلوتوثی نیز می‌توانید رو محصولات زیکو حساب کنید.

2) برای خرید بهترین مدل‌های بلندگو چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

توان خروجی بلندگو، سایز تیوتر و ووفر، میزان امپدانس و فرکانس باند و داخلی یا خارجی بودن آمپلی‌فایر از جمله موارد مهم برای خرید این محصول محسوب می‌شوند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید