خرید آنلاین خوشمزه‌ترین غذا و پیش غذاهای گرگان در کمترین زمان ممکن!

خرید آنلاین خوشمزه‌ترین غذا و پیش غذاهای گرگان در کمترین زمان ممکن!

رستوران‌ها و فست‌فودی‌های زیادی در شهر گرگان هستند که به صورت آنلاین خدمت‌رسانی دارند. شما می‌توانید پیش غذاها و غذاهایی مورد علاقه‌تان را از این مجموعه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

کد خبر : ۱۴۱۶۴۰
بازدید : ۴۴

خوردن پیش غذا درست به اندازه غذا مهم است، چون اشتهای‌تان را برای خوردن وعده اصلی بیشتر می‌کند. پیش غذاها رسپی مخصوصی دارند که باعث می‌شود احساس گرسنگی بیشتری کنید و با هیجان زیاد منتظر وعده اصلی ناهار یا شام بمانید. خبر خوب اینکه اگر در شهر گرگان زندگی می‌کنید، می‌توانید انواع غذا و پیش غذا را به صورت آنلاین سفارش دهید.

خرید آنلاین انواع پیش غذا به‌صورت آنلاین

رستوران‌ها و فست‌فودی‌های زیادی در شهر گرگان هستند که به صورت آنلاین خدمت‌رسانی دارند. شما می‌توانید پیش غذاها و غذاهایی مورد علاقه‌تان را از این مجموعه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

اگر دورهمی یا مهمانی دارید و نمی‌خواهید زحمت درست‌کردن غذا روی دوش‌تان باشید، کافیست از سامانه‌های آنلاین اقدام کنید. این سامانه‌ها منویی متنوع از انواع غذا و پیش غذا را پیش رویتان می‌گذارند؛ شما کافیست هر کدام از گزینه‌های لیست منو را که خواستید، سفارش دهید تا برایتان ارسال شوند.

معرفی بهترین رستوران‌های گرگان برای سفارش غذا و پیش غذا

به چه غذا یا پیش غذایی علاقه دارید؟ رستوران‌های گرگان لیستی متنوع برایتان آماده کرده‌اند تا هر کدام را که خواستید، سفارش دهید. دنیایی از طعم و مزه در این رستوران‌ها انتظارتان را می‌کشند، کافیست تا علاقه و ذائقه‌تان را بشناسید و وارد این رستوران‌ها شوید.

حالا در ادامه برخی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های گرگان را در زمینه تهیه انواع غذا و پیش غذای باکیفیت معرفی می‌کنیم:

رستوران بازار و ملل

چیزی که بیشتر از همه توجه‌ها را به منوی پیش غذای رستوران بازار و ملل جلب می‌کند، وجود ماست‌های مختلف است. شما می‌توانید انواع ماست‌ها را به‌عنوان پیش غذا در این رستوران سفارش دهید و با خوردن آنها، آماده خوردن وعده اصلی شوید.

ماست ساده، ماست موسیر، ماست و خیار، ماست بورانی بادمجان و ماست بورانی اسفناج جزو خوشمزه‌ترین پیش غذاهای رستوران بازار و ملل هستند. در کنار این لیست، سالاد فصل، سالاد شیرازی و انواع ترشی مثل ترشی لیته، ترشی کلم و ... هم منوی رستوران را متنوع‌تر کرده‌اند.

80000

پیش غذاهای رستوران بازار و ملل

حالا به منوی غذای اصلی رستوران بازار و ملل می‌رسیم. آشپزهای این رستوران برای منوی اصلی سنگ تمام گذاشته‌اند و منویی متنوع دارند. از انواع چلو کباب‌ها و خوراک‌های رستوران بازار و ملل گرفته تا خورشت‌ها و غذاهای ایرانی این مجموعه تجربه‌ای وسوسه‌انگیز برایتان می‌آفرینند، به‌نحوی که دوست دارید دفعه‌های دیگر هم به این رستوران بروید.

آدرس رستوران بازار و ملل: چهارراه میدان، میدان عباسعلی

ساعت کار: 11.30 ظهر تا 23.59 شب

رستوران کاکتوس

در رستوران کاکتوس، یک منوی بی‌نظیر از انواع پیش غذاها را می‌بینید. آیا گرسنه هستید و نمی‌توانید تا آماده‌شدن غذای اصلی‌تان در رستوران صبر کنید؟ پس انواع پیش غذاهای کاکتوس را سفارش دهید که شامل سوپ جو، انواع ترشی‌ها، بورانی اسفناج، بورانی بادمجان، ماست و خیار و ماست موسیر می‌شوند.

90000

پیش غذای رستوران کاکتوس گرگان

انواع سالادهای رستوران کاکتوس نیز که شامل سالاد الویه، سالاد ماکارونی، سالاد فصل، سالاد اندونزی و سالاد شیرازی می‌شوند نیز گزینه مناسبی برای صرف قبل از غذای اصلی هستند.

اما پیش غذا را خوردید و تمام شد؛ حالا چه غذاهایی را می‌توانید به عنوان وعده اصلی در رستوران کاکتوس نوش‌جان کنید؟ منوی این رستوران پر است از غذاهایس اصیلی و سنتی ایرانی که هر کدام را که خواستید، کافیست سفارش دهید. از چلو‌کباب‌ها، خوراک‌ها، غذاهای ایرانی و خورشت‌ها گرفته تا انواع غذاهای سنتی، آش و حلیم جزو منوی پر و پیمان این رستوران هستند.

آدرس رستوران کاکتوس گرگان: خیابان شهدا، نبش لاله ۱۷/۱

ساعت کار: 12 ظهر تا 22 شب

رستوران دیلی کیت

رستوران دیلی کیت در هر زمینه‌ای جزو رستوران‌های پیشتاز و ممتاز گرگان است و در زمین دسر و پیش غذا هم دست کمی از بهترین رستوران‌های این شهر ندارد. از ماست ساده، ماست دلال، ماست موسیر و زیتون پرورده این رستوران که جزو پیش غذاهای ساده‌اند تا نان سیر، سوپ جو، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سیب‌زمینی سرخ‌کرده با قارچ و پنیر و قارچ سوخاری جزو محبوب‌ترین خوراکی‌های مخصوص قبل از غذای اصلی رستوران دیلی کیت هستند.

100000

پیش غذای رستوران دیلی کیت گرگان

سالاد سوخاری، سالاد سزار با فیله مرغ گریل، سالاد ماست، سالاد اسپشیال و سالاد فصل دیلی کیت را هم نمی‌توان از قلم انداخت که حتی سیرترین افراد را هم گرسنه می‌کنند. طعم، بو، ظاهر و کیفیت بالای سالادهای این مجموعه مجاب‌تان می‌کند تا غذای اصلی رستوران را هم سفارش دهید.

به منوی غذای اصلی رستوران می‌رسیم که با انواع فست‌فودها مزین شده است. پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی، برگرها، سوخاری‌ها، ساندویچ‌ها و غذاهای فرنگی این رستوران آماده هستند تا با آنها دلی از عزا در بیاورید و لذت‌بخش‌ترین تجربه شکم‌گردی‌تان را در شهر گرگان به دست آورید.

رستوران دیلی کیت برای وعده‌های ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتری‌ها است؛ بنابراین در هر وعده غذایی به‌غیر از صبحانه که بخواهید، می‌توانید به این رستوران بروید و با خوش‌طعم‌ترین غذاها شکم‌تان را سیر کنید.

آدرس رستوران دیلی کیت: شالیکوبی غربی، خیابان تختی، بن بست تهمتن، پلاک ۴۹

ساعت کار: 12 تا 15.45 ظهر و 19.30 تا 23.15 شب

فست‌فود سورین

کافیست تا منوی پیش غذای فست‌فود سورین را ببینید تا گرسنگی تنها حسی باشد که تجربه می‌کنید. لیست منوی خوراکی‌های قبل از غذای اصلی فست‌فود سورین به‌قدری خوشمزه است، که دوست دارید آنها را به‌عنوان غذای اصلی هم نوش‌جان کنید.

سالاد سزار، سیب پپرونی، سیب‌زمینی سرخ‌کرده ساده، سیب‌زمینی سرخ‌کرده مخصوص و سیب‌زمینی سرخ‌کرده ویژه جزو پیش غذاهای این رستوران هستند. همانطور که متوجه شدید، منوی پیش غذای این رستوران را انواع سیب‌زمینی با مخلفات متنوع مزین کرده‌اند.

وقتی که پیش غذا را سفارش دادید، انتظار می‌رود که غذای اصلی را هم سفارش دهید. اما فست‌فود سورین به عنوان وعده اصلی چه غذاهایی برایتان در چنته دارد؟ پیتزاهای ایتالیایی، منوی فرنگی، برگر، پاستا، ساندویچ و سوخاری جزو منوی اصلی این مجموعه هستند.

در فست‌فود سورین می‌توانید غذاها و پیش غذاهای مرتبط به هم را نیز سفارش دهید. مثلا اگر سیب‌زمینی سرخ‌کرده را سفارش دهید، پیشنهاد می‌دهیم انواع سوخاری‌های این رستوران را هم امتحان کنید. در این صورت طعم و مزه غذا و پیش غذا مکمل هم می‌شوند و لذت‌بخش‌ترین تجربه‌تان را از رفتن به فست‌فودی‌های گرگان به ارمغان می‌آورند.

آدرس فست‌فود سورین گرگان: میدان کاخ، بلوار ۵ آذر، روبروی فرماندار

ساعت کار: 9 صبح تا 23.30 شب

جمع بندی

امکان خرید پیش غذا و سفارش  سالاد گرگان به‌صورت آنلاین از تمام فست‌فودی‌ها و رستوران‌هایی که معرفی کردیم، امکان‌پذیر است. شما می توانید به پلتفرم‌های سفارش غذا مراجعه کنید و از طریق این پلتفرم‌ها خوراکی‌های مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. این پلتفرم‌ها شما را از مراجعه حضوری به رستوران‌ها راحت و تنها با چند کلیک ساده امکان خرید غذا را برایتان فراهم می‌کنند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید