راهنمای انتخاب مناسب ترین قرنیز نوری برای محیط شما

راهنمای انتخاب مناسب ترین قرنیز نوری برای محیط شما

آیا به‌دنبال زیباتر کردن محیط خانه خود با یک نورپردازی خاص و جذاب هستید؟ پیشنهاد ما خرید قرنیز نوری است. این محصول را باید یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین کالاهایی دانست که درزمینه نورپردازی وجود دارند. باید گفت که ویژگی‌های این محصول بسیار زیاد است.

کد خبر : ۱۹۳۶۶۲
بازدید : ۱۰

آیا به‌دنبال زیباتر کردن محیط خانه خود با یک نورپردازی خاص و جذاب هستید؟ پیشنهاد ما خرید قرنیز نوری است. این محصول را باید یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین کالاهایی دانست که درزمینه نورپردازی وجود دارند. باید گفت که ویژگی‌های این محصول بسیار زیاد است.

به‌طور مثال، شما قادر هستید این نورپردازی را در قسمت پایین دیوار نصب ‌کرده و آن را دورتادور محیط قرار دهید. این کار باعث می‌شود مرزهای محیط به‌طور کامل مشخص شوند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب راهنمایی کامل برای خرید این محصول به شما ارائه دهیم.

چرا باید از قرنیز نوری در محیط خانه استفاده کنیم؟

سوالی که در همین ابتدا پیش می‌آید این است که چرا باید به خرید قرنیز نوردار فکر کنیم؟ در پاسخ باید گفت که این محصول جدیدترین روشی است که برای نصب نورپردازی در محیط وجود دارد. در آن از نورهای خطی استفاده می‌کنند که نور را به‌شکل ملایمی در کف محیط و سطح دیوار پخش می‌کنند.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قرنیز نوری می‌تواند مزایای زیادی را به شما ارائه دهد. از پراهمیت‌ترین این مزایا باید به‌راحتی در استفاده، قابل روشن ‌شدن به‌صورت اتوماتیک، نورهای جذاب و متنوع، قیمت مناسب، نصب آسان و تنوع بالا در طرح و رنگ اشاره کرد. تمامی این موارد ارزش خرید این محصول را بیشتر کرده‌اند.

انواع مدل‌های قرنیز نوری

600

شاید با خودتان فکر کنید که قرنیز نوردار بسیار ساده بوده و تنها در مدل‌های محدودی تولید می‌شود؛ اما باید گفت که این‌طور نیست قرنیز نور خطی مدل‌های مختلف و گوناگونی دارد که هرکدام ازنظر نحوه نصب، جنس و رنگ نور با همدیگر متفاوت‌اند. انواع روش‌های نصب و تولید این محصول به شرح زیر هستند.

قرنیزهای نوری توکار

اگر به‌دنبال خرید قرنیز نور خطی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به مدل‌های توکار نیز فکر کنید. مدل توکار از این محصول دارای نور LED درون خودش است. در واقع لاینر نوری این محصول به‌طور درون آن قرار گرفته که شما تنها نور را مشاهده می‌کنید.

این نوار ممکن است زیر قرنیز یا در حالت زاویه‌دار درون آن نصب شده باشد. چنین موضوعی علاوه‌بر تابش نور و پخش آن به‌صورت غیرمستقیم، باعث می‌شود که لاینرهای نوری در برابر ضربه و اجسام تیز مقاومت بیشتری داشته باشند. این مدل نور ملایم‌تری داشته و تنها می‌تواند به سمت پایین آن را بتاباند.

قرنیزهای نوری روکار

اگر خواستار نوری شدیدتر از سمت این قرنیزها هستید و می‌خواهید علاوه‌بر کف محیط، دیوارهای آن را نیز نورانی کنید، پیشنهاد ما خرید قرنیز نوری روکار است. شاید با خودتان فکر کنید که این مدل چه تفاوتی با مدل‌های توکار دارد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که در این نوع قرنیز، نوار نوری روی آن نصب شده و به‌صورت کاملا واضح قابل ‌مشاهده است. این نور معمولا روی لبه بالایی یا قسمت پایینی قرنیز نصب شده و به‌طور مستقیم نور را در محیط پخش می‌کند. توان آن بیشتر بوده و روشنایی بیشتری را به محیط ارائه می‌دهد.

قرنیزهای نوری ازپیش‌ساخته

اگر به‌دنبال این هستید که در کمترین زمان ممکن این محصول را خریداری کرده و آن را به‌سرعت نصب کنید، پیشنهاد ما خرید قرنیز نور خطی ازپیش‌ساخته است. همان‌طور که از نام این مدل مشخص است، این محصول درون شرکت‌های مختلف در ابعاد و اندازه‌های مشخص تولید شده است.

قادر هستید این محصول را در تعداد دلخواه خریداری کرده و در محیط نصب کنید. باید توجه داشته باشید که این مدل امکان برش نداشته و ممکن است برخی از نقاط در محیط خانه شما خالی بمانند. البته باید گفت که نصب آن‌ها نیز آسان بوده و با یک پیچ به‌راحتی نصب می‌شوند.

قرنیزهای نوری سفارشی

مدل‌های خاص‌تری که از قرنیز نوری وجود دارند، مدل‌های سفارشی این محصول هستند. این مدل در بازار رایج‌تر بوده و مشتریان بیشتری آن را می‌خرند. شما قادر هستید به یک شرکت تولیدکننده مانند تولیدی آرتمیس مراجعه کرده و ابعاد و اندازه‌هایی که نیاز دارید را سفارش دهید.

باید در نظر داشته باشید که علاوه‌بر سفارشی‌سازی اندازه، قادر هستید نوع نور به‌کاررفته و جنس قرنیز را نیز انتخاب کنید. پس‌از سفارش کافی‌است که قرنیز را به دیوار متصل کرده و لاینرهای نوری را درون آن وارد کنید.

چه جنس‌هایی برای قرنیز نوری وجود دارند؟

باید قبل‌از خرید انواع قرنیز نوردار، به جنس‌هایی که این محصول درون آن‌ها تولید می‌شود توجه داشته باشید. هرچه کیفیت جنس به‌کاررفته بیشتر باشد، قادر هستید راحت‌تر آن را به‌کار برده و دوام بیشتری از آن دریافت کنید. جنس‌هایی که برای تولید این محصول به‌کار می‌روند شامل موارد زیر هستند:

  • چوبی
  • MDF
  • PVC
  • سرامیکی
  • آلومینیومی
  • استیل

رنگ‌های به‌کار رفته در نور قرنیز نوردار

نکته مهمی که باید برای خرید قرنیز نوری به آن توجه کنید، نورهایی هستند که در این محصول به‌کار رفته‌اند. باید گفت که هر شرکتی نور خاص خود را به‌کار می‌برد. شما باید بسته به سلیقه خود یکی از نورهای سفید، طلایی و زرد را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بسته به دکوراسیون محیط دمای نور را از بین 3000K، 4000K و 6000K انتخاب کنید.

نکاتی مهم برای خرید قرنیز نور خطی

نکات مختلفی وجود دارند که قادر هستید از آن‌ها برای خرید این محصول استفاده کنید. قبل‌از اینکه مشاوره خرید قرنیز نوری را از شرکت‌هایی مانند گروه تولیدی آرامیس دریافت کنید، بهتر است بدانید که چه نکاتی برای این کار اهمیت دارند. از مهم‌ترین این نکات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • به جنس قرنیز توجه کرده و جنس‌های مقاوم آن را بخرید.
  • نوع نورپردازی طراحی شده درون این محصول تاثیر مستقیمی در زیبایی دکوراسیون دارد.
  • هنگام انتخاب طرح قرنیز و دمای نور آن به دکوراسیون محیط توجه کنید.
  • برای خرید مدل‌های خاص باید مدل‌های سفارشی را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

روشی ساده و آسان که قادر است روشنایی دیوار و کف محیط را بیشتر کند، نصب قرنیز نوری است. این محصول نوعی قرنیز است که علاوه‌بر متریال پوشاننده کنج، از یک نوار نوری نیز درون خود استفاده می‌کند. به‌دلیل تنوع زیادی که از این محصول در بازار وجود دارد، مشتریان نمی‌توانند به‌راحتی آن را انتخاب کنند.

در این مطلب آموزشی نکاتی که برای خرید این محصول وجود داشت را باهم بررسی کردیم. از انواع مدل‌ها گرفته تا جنس‌ها و نورهای مختلف. حال برای خرید قرنیز نور خطی می‌توانید به گروه تولیدی آرتمیس مراجعه کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید