چاپ پارچه یووی: تبلیغاتی چشم‌نواز روی تابلوهای لایت باکس و فریم های تبلیغاتی

چاپ پارچه یووی: تبلیغاتی چشم‌نواز روی تابلوهای لایت باکس و فریم های تبلیغاتی

اگر به دنبال راهی ماندگار، مقاوم و جذاب برای تبلیغات و ساخت بنرهای تبلیغاتی هستید، چاپ پارچه یووی و تابلوهای لایت باکس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشند. چرا که این پارچه‌ها با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند و می‌توانند با جذابیت‌های بصری که ایجاد می‌کنند، مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. شما می‌توانید از این تابلوها در مکان‌هایی مانند فروشگاه، نمایشگاه و رستوران‌ها استفاده کنید. جهت تضمین کیفیت می‌بایست سفارش این ابزار تبلیغاتی را به مراکز معتبر بسپارید.

کد خبر : ۲۰۷۵۲۲
بازدید : ۱۱

اگر به دنبال راهی ماندگار، مقاوم و جذاب برای تبلیغات و ساخت بنرهای تبلیغاتی هستید، چاپ پارچه یووی و تابلوهای لایت باکس می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشند. چرا که این پارچه‌ها با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند و می‌توانند با جذابیت‌های بصری که ایجاد می‌کنند، مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. شما می‌توانید از این تابلوها در مکان‌هایی مانند فروشگاه، نمایشگاه و رستوران‌ها استفاده کنید. جهت تضمین کیفیت می‌بایست سفارش این ابزار تبلیغاتی را به مراکز معتبر بسپارید.

نحوه چاپ پارچه با جوهر یووی

یکی از باکیفیت‌ترین روش‌ها برای چاپ روی پارچه، استفاده از جوهر یووی است.

برای چاپ طرح روی پارچه از مرکب‌های مخصوص با جوهر یووی استفاده می‌شود. همچنین دستگاه‌هایی مانند یووی رول و یا فلت رول برای این روش قابل استفاده هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی این روش این است که می‌توانید از آن برای چاپ روی انواع سطوح و چاپ سه بعدی نیز استفاده کنید‌.

این نوع روش چاپ با جوهر یووی ماندگاری بسیار بالایی دارد. چرا که در چاپ پارچه با یووی از اشعه فرابنفش استفاده می‌شود. اگر این روش را انتخاب کنید، نیازی نیست درمورد دوام و ماندگاری آن نگرانی داشته باشید. می‌توانید بدون نیاز به روکش روی طرح چاپ شده‌تان، از آن در زمینه مد نظرتان استفاده کنید.

مزایای چاپ پارچه یووی

چاپ روی پارچه با جوهر یووی دارای مزایای بسیار زیادی است. از این رو طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده در زیر به مهم‌ترین مزیت این روش اشاره شده است:

حفظ کیفیت طرح در طولانی مدت: با این روش می‌توانید، لطافت، کیفیت و انسجام بافت پارچه را در مدت طولانی حفظ کنید.

کیفیت رنگ بالا: پس از چاپ روی پارچه با روش یووی رنگی که حاصل می‌شود، کیفیت بسیار بالایی داشته و همچنین بسیار واضح است.

سرعت بالا در اجرای این روش: برای خشک شدن جوهر روی‌ پارچه در این روش، نیازی به صرف زمان زیادی نیست. چرا که خیلی سریع خشک می‌شود.

دارای قابلیت چاپ راحت و برجسته: شما می‌توانید به انتخاب خودتان، چاپ به صورت ساده یا چاپ برجسته را برگزینید.

عدم محدودیت در انتخاب طرح: هیچ تفاوتی ندارد که شما چه طرحی را روی پارچه انتخاب می‌کنید، چرا که همه طرح‌ها روی پارچه با این روش قابل اجرا هستند.

تغییر نکردن حالت جوهر چاپ: جوهرهای قابل استفاده در این روش در برابر شل شدن و یا ترک خوردگی کاملا مقاوم هستند.

ماندگاری طولانی: تمامی طرح‌های اجرا شده در این روش، ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارند.

بدون نیاز به روکش: این کار مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل هم به روکش اضافی نیازی ندارد.

مقاومت بالا: چاپ پارچه با یووی در برابر باران، نور خورشید، باد و الکل مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

چاپ روی پارچه با جوهر یووی چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که گفته شد، چاپ پارچه با جوهر یووی با استفاده از مرکب یووی انجام می‌گیرد و سپس با لامپ یووی خشک می‌شود. به همین دلیل نیز با انتخاب این روش شما یک طرح بسیار ماندگار دارید‌. با وجود این خصوصیت بسیار منحصر به فرد، این روش در موارد زیادی کاربرد دارد که به شرح زیر است:

پارچه پوستر : از این نوع چاپ پارچه یووی می‌توانید برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده کنید. چرا که این روش به علت جوهر یووی دارای ماندگاری بسیار بالایی است. با خیال راحت می‌توان از آن برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده کرد.

چاپ پارچه لایت باکس: از چاپ پارچه یووی می‌توان برای پارچه‌های تابلو لایت باکس نیز استفاده کرد. برای این‌کار می‌توانید از طریق دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن امروزی مانند چاپ یووی رول و فلت بد چاپ دلخواه را روی پارچه مد نظرتان انجام دهید. این طرح‌ پس از نهایی شدن در لایت باکس گذاشته می‌شود. با استفاده از چاپ پارچه در کنار لایت باکس، می‌توانید جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی را به محیط مد نظر خود ببخشید. جالب اینجاست، زمانی‌که نور از پارچه گذر کند، این زیبایی چندین برابر می‌شود. مهم‌ترین کاربرد لایت باکس‌ها، استفاده در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و نمایشگاه‌ها است.

لایت باکس چیست؟

900

در یک کلمه می‌توان گفت که لایت باکس نام تابلویی است که پس از قرارگیری نور در پشت یک تصویر ساخته می‌شود. داشتن چنین منبع نوری باعث بوجود آمدن تصویری با جلوه زیبا، تصویر شفاف و کاملا خاص می‌شود.

انواع لایت باکس

لایت باکس با ایجاد یک تصویر روشن و جذاب می‌تواند یک فضای متفاوت را خلق کند. با توجه به کارایی لایت باکس، این‌ محصول دارای انواع متفاوتی است:

لایت باکس فریم لس پارچه‌ ای

این باکس‌های بدون فریم را آلومینیم و پارچه‌ی قابل تعویض می‌سازند. برای ساخت این محصول از متریال درجه یک استفاده می‌شود به همین دلیل هم و از به‌روزترین و رایج‌ترین انواع لایت باکس به شمار می‌روند. این لایت باکس‌ها در انواع متفاوتِ آویز، دیواری، دوطرفه و پایه‌دار تولید می‌شود.

 لایت باکس مگنتی

برای ساخت لایت باکس مگنتی از مگنت یا آهنربا استفاده می‌کنند. ما این محصول را  در ضخامت‌های 3 و 4.5 سانتی‌متری تولید می‌کنیم. پس از چاپ طرح روی بک‌ لایت طلقی، این قطعه روی تابلو قرار گرفته می‌شود. همچنین پس از این مراحل به واسطه یک آهنربا تعبیه شده در پشت تابلو، آن را با یک لایه پلکسی می‌پوشانیم.

لایت باکس کریستالی

یکی دیگر از انواع لایت باکس، نوع کریستالی آن است. این محصول را از طریق قرار گیری فیلم بک لایت بین دو ورق پلکسی می‌سازند. برای ساخت این محصول می‌بایست آن را بین لایه‌های پلکسی با ضخامت 2 و 8 میلی‌متر قرار دهند. نور لازم در این لایک باکس‌ها از طریق لامپ‌های LED و SMD تأمین می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای این محصول، ضخامت بسیار کم و دارا بودن قابلیت تعویض طرح است. می‌توانید همچنین این تابلوها را در جاهای مختلف نظیر ام دی اف، دیوارهای گچی و سنگی و سقف نصب و اجرا کنید.

لایت باکس اسنپ فریم

قاب این تابلو لایت باکس از جنس پروفیل آلومینیمیِ آنادایز است که ضخامت آن به 3 سانتی‌متر می‌رسد. پس از این طرح مد نظر روی بک لایت طلقی قرار داده شد، دورتادور آن با قاب آلومینیومی پوشانده می‌شود. مهم‌ترین مزیت لایت باکس‌ها، کم‌مصرف بودن آن‌هاست. به همین دلیل هم می‌توانید این محصول را  مکان‌هایی همانند سینما، نمایشگاه و فروشگاه استفاده کنید.

 لایت باکس شهری

این تابلو را با استفاده از متریالی مانند  کامپوزیت و پروفیل آلومینیومی آنادایز می‌سازند و سپس روی یک پایه فلزی سوار می‌کنند. پس از این مراحل روی آن با لایه‌ای از متریال پلکسی یا شیشه با قطر شش میلی‌متر یا بالاتر پوشانیده می‌شود. ما گاهی برای اطمینان بیش‌تر برای ساخت لایت باکس شهری، آن‌ها را با استفاده از متریال فلکس نیز می‌سازیم.

مزایای تابلو تبلیغاتی لایت باکس

تابلوهای لایت باکس نسل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی هستند و با خرید آن‌ها مزایای زیر شامل حالتان می شود:

·        سبکی

در ساخت لایت باکس به جای دیگر فلزها از آلومینیوم استفاده شده است.  از این رو یک محصول بسیار سبک به شمار می‌رود. در واقع همین وزن سبک باعث شده این تابلو به تابلوهای دیگر ترجیح داده شود.‌

·        قابلیت حمل یا پرتابل بودن

یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن لایت باکس، جابجایی راحت به علت وجود آلومینیوم است. همچنین باعث شده تا مونتاژ قطعات نیز هنگام نصب راحت باشد.

·        استحکام عالی

تابلوهای لایت باکس با وجود سبکی بسیار نسبت به چوب و پلاستیک دارای استحکام بالاتری هستند. اگر خراش کوچکی روی آن ایجاد شود، با چشم نمی‌توان آن را دید. از این رو بافت این تابلو تبلیغاتی تا مدت‌های زیادی یکدست است. در صورتی که این تابلوها با زمین برخورد کند، نمی‌شکنند و فرم خود را از دست نمی‌دهند. همچنین مقاومت بالایی در برابر خمیدگی دارند‌.

·        مقاومت در برابر آسیب های محیطی

از دیگر ویژگی‌های این تابلو این است که در مقابل عوامل محیطی مانند باران، رطوبت و سرما نیز مقاوم هستند. با خرید این محصول نیازی نیست نگران خراب شدن آن در محیط‌های این‌ چنینی باشید. چرا که با این ویژگی قرار است تا سال‌های سال لایت باکس‌ها را مورد استفاده قرار دهید.‌

نتیجه گیری

چاپ روی پارچه با استفاده از یووی یکی از روش‌های ماندگار و بسیار محبوب در این حوزه محسوب می‌شود. حال شما می‌توانید با تهیه لایت باکس‌ها که نور از پشت تصویر ایجاد می‌شود، یک تصویر چشم‌نواز ایجاد کنید. با تهیه این محصول از شرکت های چاپی معتبری مانند چاپ سام به آدرس اینترنتی https://samprt.ir/ امکان سفارش آن در انواع مختلف مانند فریم لس، لایت باکس مگنتی، کریستالی و شهری برایتان با کیفیت بسیار بالا فراهم است. همچنین با خرید این محصول مزایایی مانند سبکی، مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و راحتی نصب شامل حالتان می‌شود. اگر می‌خواهید کسب و کارتان را رونق بخشید، برای خرید این محصول اقدام کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید