15 مرکز خرید کوالالامپور برای خرید در سال 2024

15 مرکز خرید کوالالامپور برای خرید در سال 2024

از اقلام لوکس گرفته تا کالاهای ارزان قیمت، مراکز خرید کوالالامپور مالزی متناسب با هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد. در تور مالزی به بزرگترین و بهترین مراکز خرید مالزی مانند خیابان بوکیت بینتانگ و کی ال سی سی بروید.

کد خبر : ۲۰۷۵۲۳
بازدید : ۸

از اقلام لوکس گرفته تا کالاهای ارزان قیمت، مراکز خرید کوالالامپور مالزی متناسب با هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد. در تور مالزی به بزرگترین و بهترین مراکز خرید مالزی مانند خیابان بوکیت بینتانگ و کی ال سی سی بروید.

1. جدیدترین مرکز خرید کوالالامپور TRX

جدیدترین مرکز خرید کوالالامپور از ژانویه 2024، مرکز خرید اکسچنج تی آر ایکس در دسامبر 2023 با سر و صدای زیادی افتتاح شد و یکی از بهترین مراکز خرید لوکس تور کوالالامپور است.فقط با 5 دقیقه پیاده روی از منطقه پاویلیون بوکیت بینتانگ، به این مرکز خرید می رسید.حتی اگر اهل خرید نیستید، فقط برای دیدن این همه هیاهو بروید و باغ‌های روی پشت بام Exchange TRX را با تور مالزی کاوش کنید - آنها مناظر فوق‌العاده‌ای از بوکیت بینتانگ و مثلث طلایی، به‌علاوه مناطق بازی زیادی برای بچه‌ها و فضاهای باغ را ارائه می‌دهند.

2. مرکز خرید پاویلیون

مرکز خرید برتر خیابان بوکیت بینتانگ  Pavilion Mall است.به محض ورود، با صدها مغازه و رستوران در انتظار شما هستند.علاوه بر برندهای بزرگ مانند چندین بخش متخصص در مرکز خرید پاویلیون وجود دارد که شامل خیابان توکیو در طبقه 6 است.پاویلیون همچنین میزبان رویدادهای پاپ آپ و اجراهای موزیکال است.

3. مرکز خرید سوریا

سوریا | KLCC Suria که به راحتی یکی از بهترین مراکز خرید در KL است، دارای شش طبقه خرید از کالاهای لوکس گرفته تا فودکورت به‌علاوه جاذبه‌های برتر مانند آکواریوم است.سوریا با بیش از 350 فروشگاه از جمله برندهای شاخص ، راهی عالی برای خرید (و یک فعالیت عالی در روزهای بارانی کوالالامپور) است.زمانی که در سوریا هستید، حتماً برج‌های پتروناس ، پل سالوما در نزدیکی را ببینید.

4. مرکز خرید لالاپورت

مرکز خرید LaLaport  که به‌عنوان «مرکز خرید سبک زندگی ژاپنی»  در تور ارزان مالزی شناخته می‌شود، در واقع یکی از بهترین مراکز خرید در تور کوالالامپور است، زیرا بسیار جدید است، در مقایسه با مرکز خرید پاویلیون آنقدر شلوغ نیست و مغازه‌های جالب زیادی دارد. (از جمله فود کورت اختصاصی ژاپنی) لالاپورت دارای یک باغ زیبا روی پشت بام به‌علاوه یک سینمای زیبا به سبک آرت دکو است که بسیاری از مردم می‌گویند که بهترین سینما در تور مالزی است.

5. مرکز خرید نو سنترال

نو سنترال یک مرکز خرید شیک، براق و بسیار محبوب تور کوالالامپور (از آنجایی که درست در کنار مرکز حمل و نقل KL Sentral قرار دارد)، یک کلان شهر تجاری است.

6. مراکز خرید سانوی وانگ مال کوالالامپور

سانوی وانگ بسیار متفاوت از مراکز خرید لوکس‌تر خیابان بوکیت است ، مملو از تاجران مستقل و غرفه‌های مواد غذایی زیادی در چندین طبقه است .حدود 800 مغازه، و کیوسک و غرفه دارد.مرکز خرید سان وی قدمت 50 ساله دارد و یکی از طولانی‌ترین مراکز خرید در کوالالامپور تبدیل کرده است.حتماً جاذبه‌های مینیاتوری مالزی را کاری سرگرم‌کننده برای انجام در کوالالامپور با بچه‌ها در داخل آن بررسی کنید.

7. مرکز خرید پلازا لو یات مال

مرکز خرید پلازا که به‌عنوان بزرگترین مرکز خرید فناوری/IT در مالزی شناخته می‌شود، مرکز خریدی است که می‌توانید برای تجهیزات الکتریکی جدید یا یافتن شارژرهای تلفن همراه ، پریزهای برق یا سایر نیازهای فنی مسافران به آنجا بروید.همه برندهای بزرگ برق در اینجا نشان داده شده اند.همچنین دارای یک فودکورت کوچک در زیرزمین به‌علاوه اتصالات فست‌فود در لبه‌های بیرونی است.

8. مرکز خرید برجایا تایمز

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر در فاصله کوتاهی از منطقه پاویلیون بوکیت بینتانگ، به دلیل داشتن بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در مالزی به‌علاوه بیش از 1000 فروشگاه و کیوسک برای کاوش مشهور است.

در واقع، این مکان عالی برای رفتن به KL با بچه‌ها است، زیرا نه تنها پارک موضوعی میدان تایمز برجایا را دارند ، بلکه فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگری برای کودکان مانند پیست ماشین‌های الکتریکی سرپوشیده در طبقه 6، کارتینگ ، بازی‌های واقعیت مجازی و یک خانه فرار زیبا و مهیج دارد.با صدها فروشگاه مستقل، کیوسک و غرفه مواد غذایی، اگر می‌خواهید از شلوغی بوکیت بینتانگ فرار کنید و در بسیاری از غرفه‌های ارزان قیمت ، همراه با چند برند معروف، بگردید، مرکز خرید کلاسیک برجایا تایمز را در تور مالزی بازدید کنید.

9. فارنهایت 88

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ در بوکیت بینتانگ، فارنهایت 88، یک مرکز خرید کوچکتر با چندین مغازه با مشخصات بالا و چندین طبقه از تجار مستقل دیگر است.این یک استراحت خوب برای ازدحام جمعیتی است که در پاویلیون ها با آن مواجه می شوید، اما صادقانه بگویم، تجربه خرید به اندازه مراکز خرید بزرگتر خوب نیست.

10. میتسوی اوت لت (نزدیک فرودگاه KLIA)

میتسوی اوت لت پارک یک مرکز خرید در کوالالامپور است که در حدود 10 دقیقه با ماشین از فرودگاه فاصله دارد.دارای مارک های بزرگ با قیمت های تخفیف مانند آدیداس ، لویس و نایک است.اگر در فرودگاه KLIA هستید، اتوبوس شاتل رایگان (یک اتوبوس نارنجی رنگ روشن) وجود دارد که هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب حرکت می کند.

11. لینس

احتمالاً سبزترین مرکز خرید کوالالامپور (به معنای واقعی کلمه)، LINC KL در میان درختان قرار دارد و یک فضای خرده فروشی آرام و آرامش بخش است که کمی دورتر از شهر است.حتی بخشی از فضای داخلی اطراف یکی از قدیمی ترین درختان منطقه ساخته شده است که فضای خرید غیر معمول اما منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

12. بازار مرکزی چینی ها / پاسار سنی

بازار مرکزی در محله چینی ها که در دهه 1880 ساخته شده و دارای ورودی نسبتاً بزرگی با هنر دکو است که به رنگ آبی و سفید رنگ آمیزی شده است.بازار مرکزی که احتمالاً پربازدیدترین و محبوب‌ترین جاذبه در محله چینی‌ها است ، زندگی خود را به عنوان یک بازار محلی آغاز کرد، اما اکنون بیش از 100 غرفه هنر و صنایع دستی و سوغات دارد.

همچنین بین بازدیدکنندگان کشتی کروز بسیار محبوب است.پاسار سنی که در دو طبقه گسترده شده است، راهی خوب برای گشت و گذار در بسیاری از مغازه ها است و محصور است، بنابراین مکان خوبی برای خرید در KL در هنگام بارندگی است.همچنین برنامه رویدادهای متنوعی از جمله موسیقی زنده، فروشگاه های پاپ آپ و نمایش های فرهنگی وجود دارد. همچنین حتماً از فودکورت در طبقه 1 به‌علاوه غرفه‌های سوغاتی و غذا در کاستوری واک کناری دیدن کنید.

13. مرکز خرید Avenue K

مرکز خرید کوچک اما هوشمند درست روبه‌روی برج‌های پتروناس و کی‌ال‌سی‌سی سوریا، آونیو کی مال، یک مرکز خرید کوچک اما شیک است که برندهای بزرگ زیادی مانند H&M، لایکا ، سفورا و کاتن اون به‌علاوه رستوران‌های زیادی دارد.در طبقه دوم مرکز خرید اونیو یک فودکورت اختصاصی به نام Food City وجود دارد که حدود 15 غرفه و کیوسک مختلف غذا دارد.

14. مرکز خرید سان وی پوترا

یکی از بزرگترین مراکز خرید کوالالامپور با بیش از 1000 فروشگاه و کیوسک برای گشت و گذار و خرید، مرکز خرید سان وی پوترا یک مرکز خرید بزرگ با اسکیت روی یخ، بولینگ، پاساژها و موارد دیگر است.

71

15. مرکز خرید بونس

مرکز خرید بونس مالزی یکی از بهترین مراکز خرید در نزدیکی کوالالامپور در یک محیط بسیار منحصر به فرد است.با حدود 150 فروشگاه بزرگ طراح و برندهای بزرگ مانند نایک ، آدیداس و تامی هیلفیگر با تخفیف های زیاد، همچنین مرکز خرید بونس در نزدیکی کوالالامپور در مالزی است که بین مردم محلی و گردشگران خارجی محبوب است و سالانه بیش از 20 میلیون خریدار را جذب می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید