معرفی 5 فیلم نمایش خانگی جدید و جذاب سال 1403

معرفی 5 فیلم نمایش خانگی جدید و جذاب سال 1403

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سریال‌ها و فیلم‌های نمایش خانگی هستید این مطلب را از دست ندهید، زیرا در این مطلب به معرفی 5 اثر برتر نمایش خانگی در سال 1403 می‌پردازیم که بیشترین بازخورد مثبت را از سوی مخاطبان دریافت کردند.

کد خبر : ۲۰۸۴۴۱
بازدید : ۱۷

به گزارش سایت تلنگر؛ در دنیای پرهیاهوی سریال‌ها و فیلم‌های نمایش خانگی هر سال رقابتی تنگاتنگ برای جذب مخاطب وجود دارد. اما در سال 1403 چند اثر توانستند با داستانی جذاب، بازی‌های درخشان و روایتی متفاوت خود را از بقیه متمایز کنند.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سریال‌ها و فیلم‌های نمایش خانگی هستید این مطلب را از دست ندهید، زیرا در این مطلب به معرفی 5 اثر برتر نمایش خانگی در سال 1403 می‌پردازیم که بیشترین بازخورد مثبت را از سوی مخاطبان دریافت کردند.

معرفی 5 نمایش خانگی

آماده شوید برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دنیای نمایش خانگی، در این لیست ما 5 سریال جذاب را برایتان انتخاب کرده‌ایم که مطمئنا شما را میخکوب خواهند کرد. از سریال های درام‌، عاشقانه گرفته تا تریلرهای نفس‌گیر که ما برای هر سلیقه‌ای معرفی کرده ایم، پس کمربندهای ایمنی‌تان را ببندید و همراه ما به دنیای سریال‌ها سفر کنید.

1- سریال نمایش خانگی در انتهای شب

سریال "در انتهای شب"  یکی از آثار شاخص و پربیننده‌ی نمایش خانگی سال 1403 است که با داستانی جذاب و بازی‌های درخشان توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این سریال به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی تولید شده است.

"در انتهای شب" داستانی پیچیده و پر از تعلیق را روایت می‌کند که این داستان حول زندگی پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین می‌چرخد، این زوج با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می‌شوند و زندگی‌ آنها به کلی دگرگون می‌شود. رازها، خیانت‌ها، عشق و انتقام از جمله المان‌هایی هستند که در این سریال به تصویر کشیده شده‌اند.

  • ژانر: درام  
  • پلتفرم: فیلم نت
  • هنرمندان: پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین، سحر گلدوست، پدرام شریفی، علیرضا داوود نژاد و …

2- سریال نمایش خانگی زخم کاری

"زخم کاری" یکی از پربیننده‌ترین و بحث‌برانگیزترین سریال‌های نمایش خانگی ایران معرفی شده است که با کارگردانی محمدحسین مهدویان و بازی بازیگران مطرحی چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور و هانیه توسلی، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

مالک، جوانی از طبقه پایین جامعه است که با کمک خان عمویش به ثروتی هنگفت دست پیدا می‌کند. اما این ثروت جدید او را درگیر بازی‌های خطرناک و پیچیده‌ای می‌کند که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد. در این مسیر مالک با تصمیمات اشتباه خود زخم‌هایی عمیق بر دل اطرافیانش وارد می‌کند و درگیر انتقام‌جویی و خیانت می‌شود. شما می توانید با بازیگران سریال زخم کاری 3 در سایت تلنگر آشنا شوید.

  • ژانر: درام، معمایی
  • پلتفرم: فیلیمو
  • هنرمندان: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و الهه حصاری

3- سریال نمایش خانگی گناه فرشته

3000

"گناه فرشته" یکی از سریال‌های پربازدید و بحث‌برانگیز نمایش خانگی در امسال بوده است. که با داستانی پر از پیچیدگی، تعلیق و هیجان مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است. این سریال با بازیگران مطرحی همچون شهاب حسینی و لادن مستوفی، به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شده است.

داستان این مجموعه حول محور یک زوج وکیل، به نام‌های مهتاب محتشم (لادن مستوفی) و حامد تهرانی (شهاب حسینی) می‌چرخد که  مهتاب وکیلی ماهر در پرونده‌های جنایی است و حامد نیز وکیلی موفق در حوزه اقتصادی می‌باشد. اما ماجرا از جایی آغاز می‌شود که با قتل یک چهره سرشناس این دو وکیل درگیر پرونده‌ای پیچیده و پر از راز می‌شوند.

با پیشروی داستان لایه‌های پنهان این پرونده آشکار می شود و روابط پیچیده‌ای بین شخصیت‌ها شکل می‌گیرد که قتل‌های زنجیره‌ای، فساد مالی و دسیسه‌های سیاسی عناصری هستند که در این سریال به شدت به چشم می‌آیند.

  • ژانر: درام، اجتماعی
  • پلتفرم: فیلیمو
  • هنرمندان: شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، پردیس پورعابدینی، بهروز رضوی

4- سریال نمایش خانگی قطب شمال

"قطب شمال" یک درام اجتماعی ایرانی معرفی شده است و این نمایش خانگی بر اساس رمان کلاسیک "کنت مونت کریستو" نوشته شده است، الکساندر دوما ساخته شده است. اگر به ادبیات کلاسیک علاقه‌مند هستید و می‌خواهید برداشتی جدید از داستان کنت مونت کریستو را ببینید، قطب شمال می‌تواند برای شما گزینه جذابی باشد.

 این سریال روایت کننده داستان زندگی ارغوان و همایون را روایت می‌کند که درست قبل از ازدواج با خیانت هولناکی روبرو می‌شوند و باعث می شود که همایون به زندان بی افتد و تا لحظه مرگش برای انتقام از سامان لحظه شماری می‌کند. پس از آن آرشام یکتا به دنیا می‌آید و دختری به اسم صحرا او را همراهی می‌کند تا از خائنان انتقام بگیرد.

5- سریال نمایش خانگی داریوش

سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر ساخته شده اس و این سریال روایتگر داستانی جذاب و پرکشش از زندگی مردی به نام داریوش است که پس از سال‌ها دوری از ایران به کشورش بازمی‌گردد.

داریوش در گذشته اشتباهی مرتکب شده که باعث شده است و او مجبور به ترک ایران و زندگی در ترکیه شود. سال‌ها بعد با رفع موانع قانونی او تصمیم می‌گیرد به وطن بازگردد اما بازگشت داریوش به آغوش خانواده و دوستان قدیمی، همراه با چالش‌ها و پیچیدگی‌های بسیاری است. او باید با گذشته خود روبرو شود تا بتواند تصمیمات سختی بگیرد و در عین حال به دنبال آینده‌ای بهتر برای خود و خانواده‌اش باشد.

  • ژانر: درام، اجتماعی
  • پلتفرم: فیلم نت
  • هنرمندان: هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، محسن قصابیان، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، ژیلا شاهی و ..

سخن آخر

سال 1403 با وجود تمام فراز و نشیب‌ها سال پرباری برای علاقه‌مندان به سریال‌های نمایش خانگی بود. در این سال شاهد تولید آثار متنوعی با ژانرهای مختلف بودیم که هر کدام به نحوی توانستند مخاطبان خود را جذب کنند. از شما ممنونیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بوده اید اگر نظر و یا حتی پیشنهادی دارید، خوشحال می شویم که با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید