خلبانان جنگنده بمب افکن ها چقدر دستمزد می گیرند؟

خلبانان جنگنده بمب افکن ها چقدر دستمزد می گیرند؟

ایالات متحده که یکی از بزرگترین نیرو‌های هوایی جهان را دارد، دستمزد خلبانان جت‌های جنگنده بمب افکن خود را بر اساس رتبه و زمان خدمت آن‌ها پرداخت می‌کند. حقوق افسران تازه استخدام شده در ماه از ۳ هزار و ۶۰۰ دلار آغاز می‌شود و برای یک افسر ارشد با ده سال سابقه می‌تواند به ۸ هزار و ۲۵۰ دلار نیز برسد.

کد خبر : ۱۶۷۴۰۲
بازدید : ۱۳۷

خلبانی با هواپیماهای جنگنده بمب افکن نیازمند توانمندی های خاص و آمادگی جسمی و روانی بسیار بالا است و حقوق این افراد نیز با سایر خلبان ها تفاوت هایی دارد.

کاما پرس در گزارشی به دستمزد خلبانان جنگنده ها اشاره کرده و نوشته است: ایالات متحده که یکی از بزرگترین نیرو‌های هوایی جهان را دارد، دستمزد خلبانان جت‌های جنگنده خود را بر اساس رتبه و زمان خدمت آن‌ها پرداخت می‌کند.

علاوه بر این پاداش‌ها، کمک هزینه‌های مسکن و مزایای نظامی رقم حقوق سالانه آن‌ها را افزایش می‌دهد. حقوق افسران تازه استخدام شده در ماه از ۳ هزار و ۶۰۰ دلار آغاز می‌شود و برای یک افسر ارشد با ده سال سابقه می‌تواند به ۸ هزار و ۲۵۰ دلار نیز برسد.

خلبانان هندی

متوسط ​​دستمزد یک خلبان نظامی با سابقه در هند حدود ۲ میلیون روپیه، معادل ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار است. این مبلغ برای خلبانان جدید حدودا نصف می‌شود، با این حال همیشه امکان دریافت پاداش و افزایش دستمزد وجود دارد.

حقوق خلبان‌های استرالیا

حقوق پایه برای یک افسر نیروی هوایی سلطنتی استرالیا برابر ۵۲ هزار و ۵۰۰ دلار آمریکا است و مزایای اضافی به این رقم می‌افزایند. میزان مهارت و طول دوره آموزشی خلبان، تأثیر چشمگیری در این مبلغ دارد، برای مثال میانگین حقوق یک خلبان RAAF بین ۸۷ تا ۱۵۷ هزار دلار آمریکا خواهد بود.

خلبان‌های جت جنگنده انگلستان

بریتانیا نیز از کشورهای دارای نیروی هوایی بزرگ و مدرن به شمار می‌رود. بنابراین حقوق ۴۰ هزار دلاری برای خلبان تازه‌کار نیروی هوایی سلطنتی چندان جای تعجب ندارد. یک فرمانده نیز بسته به درجه‌اش می‌تواند بیش از ۹۰ هزار دلار درآمد داشته باشد.

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید