(ویدئو) خطرناک ترین ماده مخدر جهان که شما را هیپنوتیزم می‌کند!

(ویدئو) خطرناک ترین ماده مخدر جهان که شما را هیپنوتیزم می‌کند!

خطرناک ترین ماده مخدر جهان را در این ویدئو مشاهده کنید.

کد خبر : ۱۴۰۷۱۸
بازدید : ۴۶۰

این ماده مخدر از درختی به نام بوراچرو borrachero که در کلمبیا وجود دارد تولید می شود. نام علمی آن Hyoscine است. گیاه borrachero بسیار زیباست و کمی شبیه گل های شیپوری خودمان است و با دیدن آن اصلا فکر نمی کنید که یک ماده مخدر خطرناک به نام نفس شیطان از این گیاه زیبا تولید می شود. borrachero به معنی درخت مست است و این نام را مردم محلی برای این درخت انتخاب کرده اند.

این درخت موارد مصرف دارویی دارد مانند ساخت دارو برای ضد تهوع برای سفر، رفع دریازدگی، خشک کردن بزاق قبل از جراحی و آرام کردن اسپاسم عضلات. اما وقتی در دوزهای بالا از آن استفاده شود تبدیل به یک ماده مخدر به نام نفس شیطان می شود که می تواند حافظه را نابود کند.

ماده مخدر نفس شیطان هیچ بو و مزه‌ای ندارد اما مغز فرد استعمال‌کننده را از حالت عادی خارج می‌کند. این پودر از دانه‌های خردشده گیاه بوراچرو به دست می‌آید و با دو نام بوروندانگا و اسکوپولامین هم شناخته می‌شود.

فردی که نفس شیطان را مصرف می‌کند چنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد که کاملا فرمانبردار می‌شود و هر کاری انجام می‌دهد. مصرف نفس شیطان شکل‌گیری خاطرات در ذهن را مسدود می‌کند و به همین دلیل وقتی اثر ماده مخدر از بین می‌رود، مصرف‌کننده هیچ خاطره‌ای از دقایقی که تحت تاثیر ماده بوده به یاد نمی‌آورد:

منبع: رکنا/پارسینه

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید