(عکس) این پدر انگلیسی ۶۶۷ بار نام دخترش را خالکوبی کرد

(عکس) این پدر انگلیسی ۶۶۷ بار نام دخترش را خالکوبی کرد

یک پدر بریتانیایی، بیش از ۶۰۰ خالکوبی از نام دخترش روی پوست خود انجام داد و رکورد جهانی گینس را از آن خود کرد.

کد خبر : ۱۵۱۹۴۹
بازدید : ۵۰۱

تتو کردن نام عزیزان روی بدن طی سال‌های اخیر به امری رایج تبدیل شده است، اما حالا یک مرد بریتانیایی با ۶۶۷ بار تتو کردن نام دخترش، این هنجار را یک قدم جلوتر برده است! مارک اوون ایوانز ۴۹ ساله از بریتانیا، رکورد بیشترین تعداد خالکوبی از یک کلمه تکراری را روی بدنش را دارد.

در سال ۲۰۱۷ مارک اوون ایوانز نام دختر هفت ساله‌اش «لوسی» را ۲۶۷ بار روی کمر خود تتو کرد و در آن زمان رکورد جهانی گینس را برای «بیشترین تعداد خالکوبی یک کلمه» به دست آورد.

در سال ۲۰۲۰، فردی ۲۷ ساله به نام دیدرا ویگیل از ایالات متحده، با ۳۰۰ بار خالکوبی نام خودش بر روی بدن، این رکورد را شکست. سپس ایوانز تصمیم گرفت رکورد قبلی خود را باز پس گیرد؛ بنابراین ۴۰۰ خالکوبی دیگر با نام لوسی انجام داد که در مجموع تعداد تتوهایش به ۶۶۷ تا رسید. دو تتوآرتیست برای حک کردن این ۴۰۰ تتو روی ران‌های ایوانز (۲۰۰ تتو روی هر پا) بیش از پنج ساعت و نیم زمان صرف کردند.

5913239

ایوانز در این‌باره گفت: «این تجربه عجیبی بود؛ چون دو تتوآرتیست همزمان این کار را انجام می‌دادند، درد ناشی از تتو کمتر احساس می‌شد. خوشحالم از اینکه رکوردی را کسب کردم که همیشه و همه‌جا همراهم است.»

5913242

مارک ایوانز در طراحی مجموعه اولیه خالکوبی‌ها موتیفی از یک کتابِ باز را انتخاب و نام دخترش را در داخل آن حک کرد. این کتاب نمادی از کتاب رکوردهای جهانی گینس است.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید