با «اشلی گراهام» مشهورترین و موفق ترین مدل سایز بزرگ حال حاضر دنیا آشنا شوید

با «اشلی گراهام» مشهورترین و موفق ترین مدل سایز بزرگ حال حاضر دنیا آشنا شوید

در ادامه با اشلی گراهام مشهورترین و موفق ترین مدل سایز بزرگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

کد خبر : ۱۷۴۸۰۸
بازدید : ۱۷۶

اشلی گراهام مشهورترین و موفق ترین مدل سایز بزرگ حال حاضر دنیا است که با برندهای بزرگ متعددی همکاری داشته است. در ادامه با او بیشتر آشنا خواهیم شد.

اشلی گراهام کیست؟

cf7f365342a229cc88d8db9c38

اشلی گراهام متولد سال ۱۹۸۷ در آمریکا، مدلی آمریکایی است توانسته به یکی از محبوب ترین چهره های صنعت مد و موفق ترین مدل سایز بزرگ دنیا بدل شود.

او که با اعتماد به نفس بالایش در مورد بدن خود و همچنین رویکرد صریح و صادقانه اش در نشان دادن ظاهر واقعی خود شناخته می شود، به عنوان سفیر جنبش «زیبایی واقعی» شناخته می شود، جنبشی که در آن تأکید بر بدن واقعی زنان است، نه استانداردهای دست نیافتنی ای که صنعت مُد تعیین می کند.

با افزایش شهرت و محبوبیت اشلی گراهام، تصویر او به روی جلد بزرگ ترین نشریات مُد دنیا از جمله Vogue،  Elle و Harper’s Bazaar رفته است و او توانسته در نمایش مُد برندها و طراحان بزرگ دنیای مُد به عنوان مدل شرکت کند.

اشلی گراهام در سال ۲۰۱۶ تاریخ ساز شد، زمانی که به اولین مدل سایز بزرگ تاریخ تبدیل شد که تصاویر او بر روی جلد نشریه ی مُد مشهور Sports Illustrated می رود.

1-966a60592a94dadb81506fd8b3

ashley-graham-1_1

او خود درباره ی این تجربه ی تاریخی گفته: «این تجربه چشم هایم را باز کرد و با خودم گفتم: “وای خدایا! پس می توانم هر کاری که بخواهم را انجام دهم. وقتی روی جلد این نشریه بروی و از آن منتفع هم بشوی، دنیا دیگر در دستان تو است.”»

این مدل سایز بزرگ حالا به منبع الهام بسیاری از زنان بدل شده است. او راه را برای بسیاری از مدل های سایز بزرگ در صنعت مُد هموار کرده است و در زمینه ی مقوله ی مثبت نگری به بدن فعالیت می کند.

اشلی گراهام در صفحات مجازی خود برای ترویج خودپذیری تلاش می کند. او تصاویر بدون آرایش و فیلتر خود را منتشر می کند و ترک های پوستی بدنش پس از زایمان را به دنبال کنندگانش بی پرده نشان داده است. این مدل سعی می کند دیگران را تشویق کند دست از استفاده از فتوشاپ و فیلترها برای ویرایش خود بردارند و از استانداردهای زیبایی غیر واقع بینانه و نامعقول دست بکشند.

او یک بار با انتشار تصویری از خود با لباس شنا در ساحل دریا، سلولیت های بدنش را با افتخار به نمایش گذاشت. او پس از بارداری و مادر شدن نیز به اشتراک گذاری صادقانه ی تجربیات خود ادامه داده و از انتشار تصاویر دستکاری نشده از خود که به اصطلاح «نقص» های ظاهری اش را نشان می دهد، ابایی ندارد.

اشلی گراهام پس از آنکه مزاحمان اینترنتی، ورزش کردن او را به باد انتقاد گرفتند، در پستی اینستاگرامی نوشت: «هر بار که از ورزش کردنم ویدئو می گذارم بعضی ها کامنت می گذارند که تلاش نکنم چون لاغر بشو نیستم. برای اینکه اینجا ثبت شود و بماند می گویم که من برای حفظ سلامتم ورزش می کنم، برای اینکه حال خوبی پیدا کنم و به دخترهای سایز بزرگ نشان دهم که ما هم می توانیم مثل بقیه ورزش کنیم.»

همسر و فرزندان اشلی گراهام

اشلی گراهام با همسر خود، جاستین اروین که یک مستندساز و فیلمبردار است، اولین بار در یک کلیسا آشنا شد. این زوج در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۲۰ صاحب اولین فرزند خود که یک پسر است. آن ها همچنین در سال ۲۰۲۲، صاحب ۲ پسر دوقلوی دیگر نیز شدند.

7-aa194957bfb119d6abf3d472ab

Ashley-Graham-273240727eaa4e2da69148f41af84b6e

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید