با عکاس ورزشی نوجوان مبتلا به سندروم داون آشنا شوید که قلب انسان ها را به دست آورد!

با عکاس ورزشی نوجوان مبتلا به سندروم داون آشنا شوید که قلب انسان ها را به دست آورد!

نش به خاطر ثبت لحظات صمیمانه در بازی های فوتبال و نشان دادن استعداد خود و ایجاد شادی در جامعه شناخته میشود.

کد خبر : ۱۷۸۰۳۶
بازدید : ۲۰

نش پیلز 17 ساله که مبتلا به سندرم داون است، حمایتی برای علاقه اش به عکاسی ورزشی پیدا کرد. یک لنز دوربین 2000 دلاری به او هدیه دادن تا استعداد منحصر به فرد او را تشخیص دهند.

نش به خاطر ثبت لحظات صمیمانه در بازی های فوتبال و نشان دادن استعداد خود و ایجاد شادی در جامعه شناخته میشود.

101

تیم در یک حرکت دلگرم کننده، نش را با تشویق و هدیه غافلگیر کرد و او را به عنوان MVP خود شناخت. نش یک لنز دوربین 2000 دلاری را به عنوان یک هدیه غافلگیرکننده از تیم فوتبال Franklin High دریافت کرد که توسط این تیم فقط در 12 ساعت تامین شد.

نش که به خاطر مهارت های عکاسی اش شناخته می شود، مستندساز ورزش های شهر است. او لحظاتی را در طول بازی های فوتبال ثبت می کند و با تیم ارتباط برقرار می کند زیرا آنها او را خانواده خود می دانند.

اشتیاق نش به عکاسی خیلی زود شروع شد و به خاطر استعدادش جوایزی را به دست آورد و در تام فاکس، عکاس برنده جایزه پولیتزر، مربی پیدا کرد. علیرغم چالش های ارتباطی، توانایی نش در ثبت احساسات واقعی، به ویژه در فوتبال می درخشد.

102

به گفته وایت، یکی از مربیان نش، او در به تصویر کشیدن فضای رویدادهای ورزشی مهارت فوق العاده ای دارد. با تشویق وایت و حمایت جامعه، خانواده پیلز متوجه شدند که نش دعوت واقعی خود را یافته است. «برای اولین بار، این معلولیت نبود. این توانایی بود.»وقتی نش در زمین عکس های عالی نمی گیرد، دوربینش را به سمت همکلاسی هایش در جایگاه ها می چرخاند و هیجان آنها را در حین بازی ثبت می کند.

عکاسی او به یک پل اجتماعی تبدیل شده است که به او کمک می کند ارتباط برقرار کند و پذیرفته شود. توانایی نش در ثبت لحظات واقعی، چه در ورزش و چه در میان همسالان، تحسین او را در جامعه برانگیخته است. نش نه تنها از طریق لنز خود استعداد خود را به نمایش گذاشته است، بلکه نحوه نگرش مردم به او را نیز تغییر داده است و فراتر از برچسب سندرم داون است.

103

منبع: دلگرم

 

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید