(تصاویر) مدل شدن دختری که با یک دسته مو در وسط پیشانی اش متولد شده است

(تصاویر) مدل شدن دختری که با یک دسته مو در وسط پیشانی اش متولد شده است

ادا پرلویچ، مدل ۱۸ ساله ی صربستانی که در اینستاگرام و تیک تاک با نام رادا ویچ شناخته می شود، به خاطر داشتن یک ویژگی ظاهری خاص کاربران شبکه های اجتماعی را به خود معطوف کرده است: یک دسته موی بلند که از وسط پیشانی او روییده است.

کد خبر : ۱۸۱۳۳۷
بازدید : ۱۳۱

در دنیایی مملوء از استانداردهای زیبایی از پیش تعیین شده، پذیرفتن ویژگی های ظاهری منحصر به فرد خود شجاعت زیادی می طلبد. رادا پرلویچ، دختر صربستانی که به کار مدلینگ مشغول است، نمونه ای از این شجاعت است، چرا که او با افتخار از یک دسته موی وسط پیشانی اش که با آن متولد شده، در برابر مزاحمان اینترنتی دفاع می کند.

به خاطر ظاهر منحصر به فردش در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت

1-bd32c05b5bb0816950ebc9805c

رادا پرلویچ، مدل ۱۸ ساله ی صربستانی که در اینستاگرام و تیک تاک با نام رادا ویچ شناخته می شود، به خاطر داشتن یک ویژگی ظاهری خاص کاربران شبکه های اجتماعی را به خود معطوف کرده است: یک دسته موی بلند که از وسط پیشانی او روییده است. علیرغم آنکه این ویژگی ظاهری خاص تفاوت چشمگیری به رادا بخشیده، او اغلب با اظهارنظرهای تند و بی رحمانه ای از سوی برخی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه می شود. این مزاحمان اینترنتی او را «عجیب و غریب» خطاب می کنند و به او می گویند که باید موهای وسط پیشانی اش را بزند.

رادا اما در ویدئویی خطاب به دنبال کنندگانش با شجاعت تأکید کرد که این دسته موی وسط پیشانی اش را دوست دارد و حاضر به زدن آن نیست. او همچنین گفت که نمی داند چرا این ویژگی ظاهری منحصر به فرد او بسیاری را اذیت می کند.

با این ویژگی متولد شده است

2-3f7d0358ee9d5f42a27ee9ec0b

رادا که متولد صربستان است اما از ۵ سالگی در نروژ زندگی می کند، درباره ی این ویژگی ظاهری منحصر به فرد خود گفته که او با این موهای وسط پیشانی اش متولد شده و هیچ توضیحی هم برای علت آن وجود ندارد. او تنها می داند که این دسته مو نوعی خال مادرزادی است.

اظهارنظرهای منفی او را اذیت نمی کند

3-dfaa825f73bc7cc9bb70ad4e72

اعتماد به نفس رادا نسبت به ظاهرش نه تنها تحسین برانگیز، بلکه الهام بخش نیز هست. علیرغم واکنش های منفی در شبکه های اجتماعی، او کماکان معتقد است که دسته موی وسط پیشانی اش زیبا است و آن را جزئی جدایی ناپذیر از هویت خود می داند. خودداری او از مطابقت دادن خود با فشارهای اجتماعی پیام مهمی درباره ی اهمیت قدرتمندی و خودپذیری به دنبال کنندگان او و دیگران می دهد.

با این حال، بسیاری از دنبال کنندگان رادا هم حامی و مشوق او هستند. هر یک از پست های رادا با سیلی از نظرات مثبت و حمایتگرانه همراه می شود که اعتماد به نفس و زیبایی منحصر به فرد  او را تحسین می کنند.

ظاهر خاصش به فعالیت مدلینگش کمک می کند

4-a7ff00542999e7422cb86e354c

دسته موی وسط پیشانی رادا برای او یک ویژگی ظاهری منحصر به فرد است که به نوعی «نشان تجاری» خاص او در صنعت مُد تبدیل شده است. او متوجه شده است که نشریه ها و عکاسان مُد علاقه ی زیادی به ظاهر او دارند.

این اعتماد به نفس رادا نسبت به ظاهر متفاوتش در زندگی شخصی او هم وجود دارد. او می گوید که هرگز حاضر نیست اصالت خود را به خاطر روابط عاشقانه فدا کند. او تأکید دارد که هرگز با کسی وارد رابطه عاشقانه نخواهد شد که او را همانطور که هست قبول ندارد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید