(ویدیو) قهرمان غیرمنتظره، نیالای ناامید را از دست سگ وحشی نجات داد

(ویدیو) قهرمان غیرمنتظره، نیالای ناامید را از دست سگ وحشی نجات داد

درست زمانی که به نظر می رسید همه امیدها از بین رفته است، یک قهرمان غیرمنتظره به صحنه آمد؛ یک شیر که به طور تصادفی از طرف مقابل سد راه می رفت. کنجکاو در مورد این همه هیاهو، او برای بررسی نزدیکتر آمد.

کد خبر : ۱۵۱۵۶۵
بازدید : ۲۱۸۱

پس از گرفتار شدن توسط یک سگ وحشی تنها، این نیالا سعی می کند با رفتن به داخل آب فرار کند و سگ وحشی را با خود به داخل بکشد. خوشبختانه فریادهای نیالا باعث جذب شیرهایی می شود که به طور غیرمستقیم آن را نجات می دهند!

بنجی سولمز، راهنمای سروندلا، این امتیاز را داشت که شاهد این درام باشد و آن را به اشتراک گذاشت.

«همه چیز با یک سگ وحشی تنها شروع شد که یک نیالای ماده را تعقیب می کرد. با این حال، نیالا هنوز آماده تسلیم شدن نبود و به سرعت از سگ پیشی گرفت. او به داخل سد پرید و فعلاً توانست از مسیر آسیب رهایی یابد.»

سگ های وحشی که به عنوان سگ های نقاشی آفریقایی نیز شناخته می شوند، شکارچیانی فوق العاده ماهر و کارآمد هستند. آنها حیواناتی بسیار اجتماعی هستند که در دسته هایی با یک سلسله مراتب ساختاریافته زندگی می کنند. این کار گروهی رمز موفقیت آنها در شکار است. آنها نرخ موفقیت چشمگیری دارند و تخمین ها حاکی از آن است که در حدود 80 درصد از شکارهای خود موفق هستند.

«سگ وحشی در لبه آب ایستاد و نیالا را مجبور کرد تا عمیق‌تر برود. این زمانی بود که او شروع به مبارزه برای سرپا ماندن کرد. در حالی که او تلاش می کرد وضعیت او ناامید کننده به نظر می رسید.»

نیالا و بسیاری از انواع دیگر باک ها فاقد توانایی شنا هستند. اگرچه ممکن است از میان آب های کم عمق عبور کنند و در جریان های کوچک حرکت کنند، اما برای شنا در مسافت های طولانی یا در آب های عمیق سازگاری ندارند. بدن آنها چابکی در خشکی را به جای آب در اولویت قرار می دهد.

درست زمانی که به نظر می رسید همه امیدها از بین رفته است، یک قهرمان غیرمنتظره به صحنه آمد؛  یک شیر که به طور تصادفی از طرف مقابل سد راه می رفت. کنجکاو در مورد این همه هیاهو، او برای بررسی نزدیکتر آمد. شیر با دو توله اش در کنارش، سگ وحشی را دید.

«شیر زن به جای خوردن یک وعده غذایی احتمالی، تصمیم گرفت سگ وحشی را تعقیب کند. در حالی که سگ وحشی اکنون از دید خارج شده است و شیر حواسش پرت شده است، نالا می تواند فرار کند. او از فرصت کوچکی که به او داده شده بود استفاده کرد و بدون هیچ آسیبی فرار کرد.»

منبع: ساناپرس

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید