(ویدیو) بزمجه گرسنه قفسه‌های فروشگاه را زیر و رو کرد!

(ویدیو) بزمجه گرسنه قفسه‌های فروشگاه را زیر و رو کرد!
کد خبر : ۱۵۱۵۶۶
بازدید : ۶۱۳

در دنیایی که در آن چیزهای غیرعادی در عرض چند دقیقه به بحث شهر تبدیل می‌شوند، یک مارمولک غول‌پیکر در تایلند با شروع ماجراجویی خارق‌العاده در فروشگاه Seven-Eleven مورد توجه قرار گرفت. این رویداد که هم تکان دهنده و هم سرگرم کننده بود، سر و صدای زیادی در سراسر جهان به پا کرده است. برای مردم حاضر، این سفر به مغازه ها به خاطره ای برای زندگی تبدیل شد.

این مارمولک عظیم الجثه تصمیم گرفت راهروهای Seven-Eleven را کاوش کند و با روحیه ای مصمم از یک قفسه کاملاً چیده شده عبور کند. مارمولک از کانال مجاور بیرون آمده بود و احتمالاً در جستجوی غذا به فروشگاه دوید. آب و هوای خشک در ماه‌های اخیر منجر به خشک شدن بسیاری از کانال‌ها و دریاچه‌ها شده و یافتن غذا در بیرون را برای خزنده دشوار کرده است.

مارمولک بدون مزاحمت به نظر می رسید زیرا کارتن ها و بسته ها را به زمین می کوبید و به دنبال جای پایی برای ادامه صعود خود می گشت. تماشاگران، از جمله کارکنان و مشتریان، با ترس و وحشت به تماشای خزنده نشستند که در بالای قفسه راحت می‌شود.

بعد از آن چه اتفاقی افتاد

پس از ورود بزرگ مارمولک، یک فروشنده بلافاصله با پلیس تماس گرفت، پلیس با خزندگان برای مدیریت وضعیت وارد شد. کارشناسان مارمولک را به دام انداختند و از ایمنی حیوان و افراد حاضر در فروشگاه اطمینان حاصل کردند. بر اساس گزارش ها، این مارمولک سپس به زیستگاه طبیعی خود بازگردانده شد تا بتوان روزهای خود را در آرامش و با غذای فراوان برای حفظ آن سپری کرد.

آیا این بزرگترین مارمولک جهان است؟

بزمجه ها که به عنوان دومین مارمولک بزرگ در سطح جهان مورد احترام قرار می‌گیرند، دارای قامتی چشمگیر هستند. فقط اژدهای مهیب کومودو از نظر اندازه از آنها پیشی می گیرد.

به طور متوسط، این موجودات باشکوه می توانند تا طول 6.6 فوت کشیده شوند و عظمتی را به نمایش بگذارند که بسیار ترسناک است. علیرغم اندازه قابل توجه آنها، آنها توسط بزرگترین مارمولک روی این سیاره، اژدهای کومودو، که تاج را با طول متوسط ​​حیرت آور تا 10 فوت (3 متر) نگه می دارد، کوتوله می شوند.

این مقایسه بین این دو نشان دهنده بزرگی اژدهای کومودو است. به طور مشابه، موقعیت قابل توجه بزمجه را در سلسله مراتب مارمولک هایی که زمین ما را زیبا می کنند، برجسته می کند.

منبع: ساناپرس

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید