(ویدئو) فیل فراری از پارک ملی کروگر پس از ورود به روستا کشته شد

(ویدئو) فیل فراری از پارک ملی کروگر پس از ورود به روستا کشته شد

نیروهای حیات وحش در آفریقای جنوبی پس از ورود یک فیل خشمگین به روستا مجبور شدند این حیوان خشمگین را از پای درآورند.

کد خبر : ۱۷۶۲۲۹
بازدید : ۶۴

فیلی که روز شنبه از پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی فرار کرد، پس از تعقیب مردم محلی کشته شد.

تصاویر ویدئویی ساکنان ماتسولو، شهری در استان شمالی مپومالانگا را نشان می‌دهد که به سمت فیل می‌دوند و فریاد می‌زنند و اشیا را به سمت آن پرتاب می‌کنند.

آژانس گردشگری و پارک‌های مپومالانگا (MPTA) اعلام کرد که فیل پس از تعقیب مردم و دشوار شدن اوضاع کشته شده است. پس از پاکسازی منطقه از وجود مردم، فیل کشته شد.

به گفته این نهاد یک هلیکوپتر نیز برای عقب راندن فیل به منطقه اعزام شده بود، اما اوضاع از کنترل خارج شده بود. همکاران تمام تلاش خود را کردند، اما به نظر می‌رسد تلاش آن‌ها بی نتیجه بود.

جاکوب سیبوزا از مقامات پلیس ماتسولو گفت که به او اطلاع داده شده است که یک فیل در منطقه است. او گفت که بعداً تماس دیگری دریافت کرد که می‌گفت برخی از ساکنان محلی در حال تعقیب فیل هستند. او گفت که پس از آن شنیده است که به فیل شلیک شده است و برخی از مردم شروع به سلاخی فیل کرده اند.

ویدئو‌ها و عکس‌های این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است. فردی را می‌توان دید که بدن فیل را با اره برقی می‌برد و جمعیتی در پس‌زمینه آن را تشویق می‌کنند.

سیبوزا از ساکنان محلی خواست که از هر گونه نزدیکی به حیوانات وحشی دوری کنند و در عوض آن را گزارش کنند. او از جامعه خواست که از کاشت درختان انبه و آووکادو در مناطق نزدیک به حیات وحش خودداری کنند، زیرا این کار می‌تواند فیل‌ها و دیگر حیات وحش‌ها را از پارک خارج کند.

202

203

204

205

206

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید