(ویدئو) دور دور کردن رمضان قدیروف با سایبرتراک تسلا که به مسلسل مجهز شده است

(ویدئو) دور دور کردن رمضان قدیروف با سایبرتراک تسلا که به مسلسل مجهز شده است

در ویدئویی که قدیروف منتشر کرد، او را در حال رانندگی با این خودرو در اطراف کاخ ریاست جمهوری‌اش نشان می‌دهد.

کد خبر : ۲۰۲۳۹۴
بازدید : ۱۲۴

رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین، اخیراً تصاویری از یک سایبرتراک رمضان قدیروف را منتشر کرد. او ادعا می‌کند که این خودرو را از ایلان ماسک گرفته است.

قدیروف، این خودروی الکتریکی را با نصب یک مسلسل سنگین روی سقف آن تغییر داده و قصد دارد آن را به خط مقدم جنگ با اوکراین بفرستد.

تمجید رمضان قدیروف از سایبرتراک و ایلان ماسک

در ویدئویی که قدیروف منتشر کرد، او را در حال رانندگی با این خودرو در اطراف کاخ ریاست جمهوری‌اش نشان می‌دهد. قدیروف از این خودرو به عنوان یک «سایبر هیولا» یاد کرد و گفت که «عاشق» آن شده است.

18_11zon (18)

19_11zon (18)

او همچنین از ایلان ماسک به عنوان «یکی از بزرگترین نوابغ و متخصصان زمان ما» تمجید کرد و از او دعوت کرد تا از چچن دیدن کند.

حمایت از عملیات نظامی روسیه در اوکراین

20_11zon (20)

قدیروف که از حامیان سرسخت حمله روسیه به اوکراین است، اعلام کرد که این خودروی تغییر یافته را به زودی به منطقه «عملیات نظامی ویژه» (نام رسمی روسیه برای جنگ در اوکراین) خواهد فرستاد.

21_11zon (18)

او معتقد است که این «هیولا» می‌تواند کمک بزرگی به نیروهای روس در جنگ باشد.

شایعات درباره بیماری قدیروف

22_11zon (14)

در حالی که قدیروف این نمایش قدرت را به راه انداخته، گزارش‌هایی منتشر شده که ادعا می‌کنند او به شدت بیمار است و از نکروز پانکراس رنج می‌برد. با این حال، این گزارش‌ها هنوز تأیید نشده‌اند.

حمله غافلگیرکننده اوکراین به خاک روسیه

23_11zon (16)

همزمان با این اتفاقات، اوکراین حمله‌ای غافلگیرکننده به منطقه کورسک در خاک روسیه انجام داد. نیروهای اوکراینی موفق شدند تعدادی از سربازان چچنی را به اسارت بگیرند و ویدیوهایی از اسرای چچنی منتشر کردند. این حمله که از هفته گذشته آغاز شد، باعث تخلیه گسترده غیرنظامیان روسی از مناطق کورسک و بلگورود شد.

پیشروی اوکراین و تخریب زیرساخت‌های روسیه

24_11zon (16)

نیروهای اوکراینی اکنون ۳۰ کیلومتر داخل خاک روسیه پیشروی کرده‌اند و قصد دارند خطوط تأمین روسیه را قطع کنند. آنها موفق شدند یک پل مهم بر روی رودخانه سیم در کورسک را با استفاده از موشک‌های هیمارس تخریب کنند. البته تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که روسیه در حال ایجاد یک گذرگاه موقت در پایین‌دست رودخانه است.

26_11zon (17)

25_11zon (19)

این حمله اوکراین که در مدت ۸ روز به اندازه ۸ ماه پیشروی روسیه در خاک اوکراین بود، ضربه سنگینی به اعتبار پوتین وارد کرد. در حالی که جنگ همچنان ادامه دارد، اقدام قدیروف در فرستادن یک خودروی لوکس و تغییر یافته به جنگ، نشان‌دهنده تلاش روسیه برای نمایش قدرت و حفظ روحیه نیروهایش است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید