سریال کره‌ای «شیطان من» My Demon رو ببینیم یا ردش کنیم بره؟

سریال کره‌ای «شیطان من» My Demon رو ببینیم یا ردش کنیم بره؟

داستان سریال کره‌ای «شیطان من» به موضوع ارتباط بین شیطان‌ها و انسان‌ها می‌پردازد. دو دوهی (کیم یو جونگ) دختری ثروتمند و مغرور است که با عقد یک قرارداد، ناخواسته با مردی ازدواج می‌کند که شیطان است.

کد خبر : ۱۷۲۱۶۱
بازدید : ۱۹۵۸

سریال لوسیفر را دیده‌اید؟ سریال فال نیک را چطور؟ اگر دیده‌اید و به آن علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم سریال «شیطان من» را در دنیای فانتزی اما به سبک کیدارما ببینید. کیدارما به سریال‌های کره‌ای گفته می‌شود که هرروز بیش از دیروز مهمان خانه‌های ما می‌شوند و هر لحظه موتیف‌هایی شخصی‌سازی شده برای سریال‌های خود پیدا می‌کنند. سریال «شیطان من» نیز کیدارمای متفاوتی است که هر لحظه قلب ما را به تپش می‌اندازد. اگر دنیای فانتزی ولی عاشقانه را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سریال کره‌ای «شیطان من» را ببینید.

داستان سریال کره‌ای «شیطان من» My Demon

داستان سریال کره‌ای «شیطان من» به موضوع ارتباط بین شیطان‌ها و انسان‌ها می‌پردازد. دو دوهی (کیم یو جونگ) دختری ثروتمند و مغرور است که با عقد یک قرارداد، ناخواسته با مردی ازدواج می‌کند که شیطان است. جونگ گو وون (سونگ کانگ) شیطانی است که 200 سال بر روی زمین زندگی کرده است، اما قدرت‌های خود را از دست داده است. او مجبور می‌شود که از دو دو هی محافظت کند تا قدرت از دست رفته خود را بازیابد. یعنی داستان سریال کره‌ای «شیطان من» با مساله مرگ و زندگی پیش می‌رود. اما، این قرارداد به مرور جای خود را به عشق می‌دهد و در هر قسمت ما با تنش‌هایی روبه‌رو هستیم که مربوط به چالش‌های جونگ گو وون بر روی زمین و دو دو هی به‌عنوان معشوق و همسر یک شیطان می‌شود.

1

چگونه می‎توانیم دنیای شیطان‌ها بر روی زمین را در سریال کره‌ای «شیطان من» باور کنیم؟

وقتی در اولین قسمت، صحنه روشن می‌شود ما فرشتگان و شیاطین را می‌بینیم که داستان ورود آنان بر روی زمین حکایت می‌شود. در این روایت ما متوجه می‌شویم که شیطان‌ها قبلا انسان بوده‌اند و چطور بعدها به‌عنوان محافظین انسان‌ها زندگی خود را ادامه دادند. این توضیحات، رفته رفته ما را با دنیای فانتزی سریال «شیطان من» همراه می‌کند و ما قانع می‌شویم که ممکن است شیطان‌ها هم بر روی زمین زندگی کنند.

1

چگونه با شخصیت جونگ گو وون (سونگ کانگ) در سریال کره‌ای «شیطان من» آشنا می‌شویم؟

ما اولین بار جونگ گو وون را زمانی می‌بینیم که در یک کلسیا مشغول به کاری است. عملکرد جونگ گو وون، همه را به وحشت می‌اندازد. در این مسیر، جونگ گو وون با ماهیگیری روبه‌رو می‌شود که گرسنه است. از این رو، جونگ گو وون با ماهیگیر یک معامله می‌کند. معامله این است که ماهیگیر تا ده سال آینده از گرسنگی نخواهد مرد، اما پس از ده سال، می‌میرد و به دنیای جهنمیان ورود می‌کند. این خط داستانی که 200 سال پیش رخ می‌دهد، شخصیت جونگ گو وون را تثبیت می‌کند. از طرفی دیگر باعث می‌شود که ما محافظت شیطان‌ها از انسان و معاملات این چنینی در داستان سریال «شیطان من» را نیز باور کنیم. در واقع اگر این صحنه‌ها در ابتدای سریال وجود نداشت و ما مستقیما با رابطه دو دوهی و جونگ گو وون روبه‌رو می‌شدیم، ممکن بود که این دنیای فانتزی را باور نکنیم. اما، کارگردان سریال کره‌ای «شیطان من»، کیم جانگ هان، به‌درستی ذهن و احساسات مخاطبان را همسو با شخصیت‌های سریال می‌کند.

1

دو دو هی (کیم یو جونگ) در سریال «شیطان من» چگونه ظاهر شده است؟

برای دو دو هی صحنه افتتاحیه کمی متفاوت است. او زنی قوی و ثروتمند است که درگیر دعواهایی بر سر جانشینی است؛ این یعنی ما با یک زنِ معمولی طرف نیستیم. اما، هرچه داستان سریال «شیطان من» پیش می‌رود ما متوجه شیرین‌بازی‌های دو دو هی می‌شویم که ته‌مایه‌هایی خنده‌آور به داستان می‌دهد. به‌نظر چنین ته‌مایه‌هایی برای دلبری کردن از جونگ گو وون هم نیاز است. همین ویژگی‌های شخصیت دو دو هی است که او و جونگ گو وون را زوجی مناسب یکدیگر می‌کند.

1

سریال کره‌ای «شیطان من» به اندازه کافی جذاب است؟

وقتی شروع به دیدن سریالی می‌کنیم، همان صحنه افتتاحیه به ما اعلام می‌کند که باید منتظر ادامه داستان باشیم یا به سراغ تلفن همراهمان برویم و با دوستان خود گفت‌وگو کنیم. سریال کره‌ای «شیطان من» از آن دست سریال‌های کیدارما است که حتی یک لحظه نمی‌توان از آن دست کشید. اگر می‌پرسید چرا باید به شما جواب دهیم که ستون فقرات این سریال توانسته است، عشق و تاریکی را رودروی یکدیگر قرار دهد. بنابراین، هر لحظه از سریال ما منتظر هستیم که ببینیم آیا در این زندگی، عشق پیروز میدان می‌شود یا تاریکی. وقتی کارگردان، دانه‌های تسبیح رابطه‌ی دو دو هی و جونگ گو وون را یکی یکی نخ می‌کند، ما نفس‌هایمان را در سینه حبس می‌کنیم تا باور نکنیم که این نخ در حال پاره شدن است. بنابراین، اگر رکن اصلی یک سریال، تعلیق آن باشد تا بخواهیم آن را انتخاب کنیم و اگر دنیای فانتزی همواره برای ما جذاب بوده باشد، سریال کره‌ای «شیطان من» را نباید از دست بدهیم.

منبع: راهنماتو

۷
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید