بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «اوه یون سو»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «اوه یون سو»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی اوه یون سو (Oh Yeon-seo) را ملاحظه می‌کنید؛ بازیگر محبوب و بااستعدادی که برای مخاطبان ایرانی نیز با سریال «دونگ‌یی» شناخته شده است.

کد خبر : ۱۹۴۹۵۹
بازدید : ۲۲۸۳۶

فرادید| اوه یون سو بازیگر 37 سالۀ کره‌ای است که برای مخاطبان ایرانی شاید بیشتر به خاطر بازی در نقش «ملکه اینوون» در سریال دونگ‌یی شناخته شده باشد. اما کارنامۀ هنری یون سو شامل سریال‌ها و فیلم‌ها موفق دیگری هم هست؛ از سریال کمدی «خانوادۀ جدید» گرفته تا سریال فانتزی و جذاب «کافه مینامدانگ» که یکی از بهترین سریال‌های سال 2022 به حساب می‌آمد.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های اوه یون سو را مرور خواهیم کرد؛ سریال‌هایی با حال و هواهای گوناگون که استعداد بازیگری یون سو را در ژانرهای مختلف به رخ می‌کشند.

1. خانوادۀ جدید (My Husband Got a Family)

خانواده

داستان این سریال کمدی خانوادگی درباره زنی به اسم چا یون هی است که در شغلش به عنوان یک تهیه‌کننده تلویزیونی کاملا موفق است. اما زمانی که شوهر او بعد از سال‌ها پدر و مادر واقعی‌اش را پیدا می‌کند، چا یون هی با چالش‌های غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود. اوه یون سو در این سریال نقش بانگ مال سوک، یکی از خواهرشوهرهای چا یون هی را بازی می‌کند.

2. جانگ بوری اینجاست (Jang Bo Ri is Here!)

جانگ

دختری جوان از خانواده‌ای ثروتمند ناپدید می‌شود و به جای والدین واقعی‌اش، توسط یک زن نسبتا فقیر بزرگ می‌شود. در همین حال، خانواده ثروتمند او دختری را به فرزندی قبول می‌کنند تا با غم از دست دادن دختر خودشان کنار بیایند. اما وقتی دختر جوان دوباره خانواده واقعی‌اش را پیدا می‌کند، تنش‌ها و رقابت‌های شدیدی شکل می‌گیرند. اوه یون سو در این سریال نقش شخصیت اصلی یعنی جانگ بوری را بازی می‌کند.

3. Here Comes Mr. Oh

جاریونگ

این سریال داستان دو مرد کاملاً متفاوت را روایت می‌کند که با دو خواهر ازدواج کرده‌اند. اوه جا-ریونگ مردی خوش‌اخلاق، اجتماعی و خوش‌قلب است که با دلی پاک به همسرش، گونگ-جو (اوه یون سو)، وفادار است. در مقابل، جین یانگ-سوک به خاطر ثروت خانواده‌ی همسرش، جین-جو، با او ازدواج کرده و حالا نقشه می‌کشد تا املاک آن‌ها را بدزدد. جا-ریونگ که بیکار است، مقابل حرص و توطئه‌ی باجناق خود، یانگ-سوک، ایستادگی می‌کند و خانواده‌ی همسرش را از نابودی نجات می‌دهد.

4. تیم برتر پزشکی (Medical Top Team)

پزشکی

این سریال داستان زندگی پزشکان و پرستاران یک تیم پزشکی برجسته در بیمارستان دانشگاه گوانگ های را دنبال می‌کند. با تمرکز بر چالش‌ها و پیروزی‌های حرفه‌ای‌های پزشکی و روابط  پیچیده شخصیت‌ها، این سریال تصویری جذاب از دنیای پزشکی ارائه می‌دهد.

5. برگرد آجوشی (Please Come Back Mister)

آجوشی

این سریال داستان دو نفر را دنبال می‌کند که پس از مرگ در بدن‌های جدیدی به زندگی بازمی‌گردند. با موضوعاتی چون عشق، رستگاری و فرصت‌های دوباره، این سریال ماجرای تلاش آن‌ها برای درست کردن اشتباهات گذشته را به تصویر می‌کشد.

6. دختر پرروی من (My Sassy Girl)

دختر

این سریال عاشقانه که در دوران چوسان می‌گذرد، داستان عشق بین گیون وو، یک دانشمند محترم، و یک شاهدخت سرزنده و پرشور به اسم هه میونگ (اوه یون سو) را روایت می‌کند. با وجود درگیری‌های اولیه، رابطه آن‌ها از دشمنی به دوستی و سپس عشق تبدیل می‌شود.

7. ادیسه کره‌ای (A Korean Odyssey)

ادیسه

این سریال داستانی فانتزی و عاشقانه را در دنیای مدرن روایت می‌کند؛ داستانی که از افسانه‌های باستانی الهام گرفته است. اوه یون سو در این سریال نقش دختری را بازی می‌کند که توانایی دیدن ارواح را دارد. همین نیروی ویژه باعث می‌شود که او وارد ماجرای عجیب و غریب درگیری دو موجود ماورائی شود.

8. نواقص عشق (Love With Flaws)

نواقص

این سریال کمدی و عاشقانه داستان جو سو یون (اوه یون سو) را دنبال می‌کند که از مردان جذاب خوش‌تیپ متنفر است زیرا با سه برادر خوش‌تیپ بزرگ شده که همیشه او را به دردسر می‌انداختند. ولی وقتی او با لی کانگ وو، مردی خودپسند و خوش‌تیپ، روبرو می‌شود، دنیایش زیر و رو می‌شود و عشق بین آن‌ها به شکلی غیرمنتظره شکل می‌گیرد.

9. کافه مینامدانگ (Cafe Minamdang)

کافه

نام هان-جون (با بازی سئو این-گوک) یک کارآگاه جنایی سابق است که اکنون به عنوان یک کلاهبردار فعالیت می‌کند. او برای کلاهبرداری‌هایش، خود را به عنوان یک پیشگو جا زده و کافۀ مینامدانگ را اداره می‌کند. او با ظاهر جذاب و مهارت‌های گفتاری، مشتریان را به سمت خود جذب می‌کند. البته با اینکه او از مشتریانش برای پول کلاهبرداری می‌کند، اما همچنین در حل پرونده‌های آن‌ها نیز کمک می‌کند. از طرف دیگر هان جائه-هوی (با بازی اوه یون-سو) سه سال است که به عنوان کارآگاه فعالیت می‌کند. او نسبت به کارش شور و اشتیاق دارد و سعی می‌کند راهی درست و عادلانه را دنبال کند.

۷۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید