بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العادۀ «لی مین هو»

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی فوق‌العادۀ «لی مین هو»

جذابیت غیرقابل‌انکار لی مین هو، بازیگر 37 سالۀ کره‌ای، باعث شده بیشتر فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده به آثاری شناخته‌شده در سطح جهانی تبدیل شوند. محبوبیت و شهرت او تا حدی است که بعضی از رسانه‌های کره‌ای او را پادشاه سریال‌های کمدی-رمانتیک نامیده‌اند.

کد خبر : ۱۹۵۶۹۸
بازدید : ۳۵۰۷۵

فرادید| لی مین هو با بازی در نقش گو جون-پیو در سریال «پسران فراتر از گل» (2009) به یک ستارۀ ملی در کره تبدیل شد. رتبه‌بندی بالای این سریال در کره جنوبی فرصت‌های بیشتری را برای لی فراهم کرد که در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری نیز بدرخشد. او همچنین عنوان بهترین بازیگر تازه‌وارد را در چهل و پنجمین دوره جوایز هنرهای بکسانگ برای این نقش کسب کرد. امروز، لی یکی از پردرآمدترین بازیگران کره‌ای به حساب می‌آید.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی با بازی لی مین هو را ملاحظه می‌کنید.

۱. پادشاه: سلطنت ابدی (2020) (The King: Eternal Monarch)

پادشاه

حتما دربارۀ رویای یک مرد خوش‌تیپ که سوار بر اسب سفید از راه می‌رسد زیاد شنیده‌اید؛ تهیه‌کنندگان سریال «پادشاه: سلطنت ابدی» این رویا را با حضور مین هو به واقعیت تبدیل کرده‌اند. این سریال که در سال 2020 منتشر شد، ماجراجویی پیچیده امپراتور لی گون (با بازی مین هو) را روایت می‌کند؛ پادشاهی که در یک دنیای موازی بر کشور افسانه‌ای کوریا حکمرانی می‌کند؛ او به طور معجزه‌آسایی وارد یک پورتال می‌شود که به دنیای ما راه دارد؛ در این دنیا او با کارآگاه جونگ ته-یول (با بازی کیم گو-اون) ملاقات می‌کند و دلباختۀ او می‌‌شود.

۲. افسانه دریای آبی (2016) (Legend of the Blue Sea)

افسانه

لی مین هو و جون جی-هیون از بزرگترین ستاره‌های صنعت سرگرمی کره هستند و اگر کنجکاوید ببینید آن‌ها به عنوان یک زوج عاشق چگونه به نظر می‌رسند، باید «افسانه دریای آبی» را تماشا کنید. این سریال حول داستان عشق تلخ و شیرین شیم چونگ (با بازی جون جی-هیون)، یک پری دریایی، و یک کلاهبردار به اسم هو جون-جه (با بازی مین هو) می‌چرخد.

۳. وارثان  (2013) (The Heirs)

وارثان

«وارثان» داستان گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی ثروتمند و مرفه را دنبال می‌کند که خود را برای تصاحب تجارت‌های خانوادگی‌شان آماده می‌کنند. در این سریال، مین هو نقش کیم تان، وارث گروه جگوک، یک ابرشرکت کره‌ای را بازی می‌کند. کیم تان توسط برادرش کیم وون (با بازی چوی جین-هیوک) که سعی در تصاحب تجارت خانوادگی دارد، به آمریکا تبعید می‌شود. در مدت اقامتش در آمریکا، کیم تان با چا یون-سانگ (با بازی پارک شین-هه) آشنا می‌شود و عاشق او می‌شود.

۴. ذائقه شخصی (2010) (Personal Taste)

ذائقه

شاید یکی از کمتر دیده‌شده‌ترین سریال‌های مین هو «ذائقۀ شخصی» باشد؛ این سریال داستان پارک که-این (با بازی سون یه-جین)، یک طراح مبلمان را دنبال می‌کند که با جون-جین-هو (با بازی مین هو) که یک معمار است آشنا می‌شود. که-این به خاطر عدم موفقیت در کارش و همچنین به دلیل این که نامزدش او را ترک کرده بسیار دلشکسته و افسرده است اما آشنایی با جین-هو مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

۵. شکارچی شهر (2011) (City Hunter)

شکارچی

تقریبا همه قبول دارند که مدل مو و گریم مین هو در سریال پرطرفدار «شکارچی شهر» خیلی درجه یک از کار درنیامده بود اما با اینحال این سریال که پر از صحنه‌های اکشن است، قطعا ارزش تماشا کردن را دارد. داستان سریال دربارۀ لی یون-سونگ (با بازی مین هو) است که با نام مستعار «شکارچی شهر» فعالیت می‌کند. او به دنبال انتقام مرگ پدرش است و از هویت یک نوجوان کره‌ای-آمریکایی که چند سال پیش فوت کرده، استفاده می‌کند.

۶. گانگنام بلوز (2015) (Gangnam Blues)

بلوز

این فیلم که توسط یو ها، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و شاعر معاصر کره‌ای ساخته شده، اثری است که طرفداران مین هو نباید از دست بدهند. داستان این فیلم در اوایل دهه 1970 اتفاق می‌افتد؛ زمانی که ناآرامی‌های اجتماعی و تروریسم در منطقه گانگنام سئول فراگیر شده بود. دو دوست‌ دوران کودکی، جونگ ده (با بازی مین هو) و یونگ کی (با بازی کیم ره-وون) برای گذران زندگی تلاش می‌کنند تا اینکه خانه‌هایشان توسط اراذل و اوباش محلی تخریب می‌شود. این دو در ادامۀ مسیر خود را در میان یک درگیری سیاسی عمیق و همه‌جانبه می‌بینند.

۷. پاچینکو (2022) (Pachinko)

پاچی

در این سریال موفق و پربیننده، مین هو نقش کو هانسو، یک دلال ماهی ثروتمند را بازی می‌کند که به دختر شانزده ساله‌ای به نام سونجا علاقمند می‌شود. این سریال بر اساس یک کتاب پرطرفدار و پرفروش ساخته شده و به مضامین مهمی نظیر نژادپرستی، بلوغ و طبقات اجتماعی می‌پردازد.

۸. بلند شو (2008) (Get Up)

بلند

در فیلم «بلند شو» (2008) لی مین هو نقش دانش‌آموز نوجوانی به اسم مین-ووک-جی را بازی می‌کند که بعد از یک دعوای مدرسه‌ای مجبور می‌شود خودروی معلمش را تمیز کند؛ در همین حین اتفاقی می‌افتد که باعث می‌شود ووک-جی تصمیم به ربودن یا قرض گرفتن خودروی معلمش بگیرد؛ آن هم در حالیکه رانندگی بلد نیست!

۸۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید