بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «کیم هه یون»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «کیم هه یون»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی هنرمندانه و جذاب کیم هه یون را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۲۰۵۳۳۸
بازدید : ۲۵۱۲۵

فرادید| موفقیت سریال «دونده دوست‌داشتنی» باعث شده که کیم هه-یون به یکی از بزرگ‌ترین ستارگان صنعت سرگرمی کره در سال 2024 تبدیل شود؛ اما این تنها نقش جذاب او در دنیای سریال‌های کره‌ای نیست.

به گزارش فرادید؛ کیم هه یون برای سال‌ها در نقش‌های فرعی بسیار کوچک در برخی از بهترین سریال‌های کره‌ای مانند «گابلین» و «افسانه دریای آبی» ظاهر شد، تا اینکه در سال 2018 از بین 200 بازیگر برای ایفای یکی از نقش‌های سریال محبوب «قلعه آسمان» انتخاب شد؛ سریالی که به یک نقطۀ عطف در کارنامه او تبدیل شد. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌هایی که کیم هه یون در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده را ملاحظه می‌کنید.

1. مردی که میزها رو میچینه (2017)

مردی

این سریال 80 قسمتی که به موضوعات خانواده و عشق می‌پردازد، فرصت را برای چند بازیگر تازه‌کار و در حال ظهور فراهم کرد تا توانایی‌های خود را نشان دهند. از جمله برجسته‌ترین بازیگرانی که این سریال باعث درخشش آن‌ها شد می‌توان به سونگ کانگ و کیم هه-یون اشاره کرد. کیم هه یون در این سریال نقش فرعی دختری به اسم جونگ سو-جی را بازی می‌کند؛ شخصیتی مرموز که پس از زندانی شدن خواهرش به دلیل اختلاس، از دیگران کینه دارد و مشکلاتی برای شخصیت‌های اصلی سریال ایجاد می‌کند. کیم هه-یون با وجود اینکه نقش نسبتا کوتاهی در این سریال دارد اما با بازی هنرمندانۀ خود، تضادها و احساسات درونی سو-جی را بسیار خوب تصویر می‌کشد.

2. پسران بد (2014)

پسران

این یک سریال مهیج جنایی است که در آن یک پلیس بدنام با سه مجرم همکاری می‌کند تا یک قاتل زنجیره‌ای را شکار کنند. اوه گو-تاک (کیم سانگ-جونگ) خلق‌وخویی شبیه به جنایتکاران تیمش دارد و مرگ دخترش نگرش او به دنیا را تغییر داده است. کیم هه-یون در این سریال نقش جی-یون، دختر گو-تاک را بازی می‌کند؛ اگرچه این شخصیت در آغاز داستان به قتل رسیده، اما ما در فلاش‌بک‌های فراوان سریال، زندگی و رابطۀ او با پدرش را مشاهده می‌کنیم.

3. بازرس مخفی سلطنتی و جوی (2021)

[_d

در این سریال کیم هه-یون نقش «کیم جوی» را بازی می‌کند؛ زن مطلقه‌ای که در پی یافتن شادی و خوشبختی در زندگی است؛ وقتی مسیر زندگی او با یک بازرس سلطنتی به اسم را-یون (با بازی اوک تک-یون) برخورد می‌کند، آن‌ها تصمیم می‌گیرند برای افشای فساد سیاستمداران با یکدیگر همکاری کنند. کیم هه-یون و اوک تک‌-یون در این سریال یک زوج فوق‌العاده و درخشان را شکل داده‌اند که حال و هوایی مفرح و کمدی را به مخاطبان انتقال می‌دهند.

4. گل برفی (2021)

برفی

داستان این سریال در پس‌زمینۀ حوادث سیاسی و اجتماعی دهۀ 1980 در کره رخ می‌دهد؛ یعنی زمانی که جنبش‌های دانشجویی دموکراسی‌خواه علیه استبداد مبارزه می‌کردند. کیم هه یون در این سریال نقش شخصیت گای بون-اوک را بازی می‌کند؛ یک اپراتور تلفن در خوابگاه دانشجویی که رابطه‌ای پر فراز و نشیب با یکی از شخصیت‌های اصلی سریال دارد.

5. قلعه آسمان (2018)

قلعه

این سریال که نقطۀ عطف درخشش و شهرت کیم هه یون به حساب می‌آید، نگاهی طنزآمیز به خانواده‌های مرفه کره جنوبی دارد که برای تضمین موفقیت تحصیلی و حرفه‌ای خانواده و فرزندانشان به هر ترفندی دست می‌زنند. این سریال موفقیت خیره‌کننده‌ای به دست آورد و فیلمنامه هوشمندانه آن که پر از پیچش‌های هیجان‌انگیز و انتقادات اجتماعی است، فضایی برای اجراهای بی‌نظیر بازیگران، از جمله کیم هه-یون فراهم کرد. او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی می‌کند که آرزو دارد وارد دانشکدۀ پزشکی شود و بتواند مانند دو نسل قبلی خانواده‌اش در این شغل فعالیت کند. کیم هه-یون برای بازی جذاب خود در این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر جدید در جوایز باکسانگ 2019 شد.

6. تو فوق‌العاده‌ای (2019)

فوقالعاده

این سریال را خیلی‌ها به عنوان یکی از بهترین درام‌های کره‌ای می‌شناسند و نقش‌آفرینی تاثیرگذار کیم هه-یون عامل بزرگی در کسب این جایگاه بوده است. داستان این سریال دربارۀ دختری دبیرستانی به اسم یون دان-او (با بازی کیم هه یون) است که یک روز به طور اتفاقی کشف می‌کند که تمام دنیایی که او در آن زندگی می‌کند در حقیقت داستان یک کتاب کمیک به اسم «راز» است و او و همۀ اطرافیانش شخصیت‌های این داستان هستند. از اینجا به بعد دان-او تصمیم می‌گیرد تا خودش مسیر زندگی خودش را در داستان تعیین کند.

7. دونده دوست‌داشتنی (2024)

دونده

موفقیت «دونده دوست‌داشتنی» یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های سال 2024 است. در نگاه اول، داستان این سریال شاید کاملا ساده به نظر برسد؛ داستانی دربارۀ دختری که در زمان به عقب سفر می‌کند تا بتواند خودش و ستارۀ موسیقی محبوبش را از سرنوشت تلخی که قرار است برایشان اتفاق بیافتد نجات بدهد. اما با وجود این داستان ساده و تقریبا کلیشه‌ای، «دونده دوست‌داشتنی» به دلیل بازی‌های برجسته کیم هه-یون و بیون وو-سوک توانست به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای امسال در تمام دنیا تبدیل شود. استعداد کمدی کیم هه یون در این سریال کاملا شکوفا شده و برخی از خنده‌دارترین و مفرح‌ترین صحنه‌های سریال را رقم می‌زند.

۱۰۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید