بهترین سریال‌های کره‌ای با درخشش «کیم سو هیون»؛ از «افسانه خورشید و ماه» تا «آغوش سرندیپیتی»

بهترین سریال‌های کره‌ای با درخشش «کیم سو هیون»؛ از «افسانه خورشید و ماه» تا «آغوش سرندیپیتی»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی کیم سو هیون را ملاحظه خواهید کرد؛ بازیگری که توانسته درخشش خود را در عرصۀ صنعت سرگرمی کره از سن 7 سالگی تا امروز به خوبی حفظ کند.

کد خبر : ۲۰۶۰۵۱
بازدید : ۸۹۸۹۴

فرادید| کیم سو-هیون (Kim So-Hyun) که در حال حاضر 25 سال دارد، در ابتدا به عنوان یک بازیگر کودک به شهرت رسید و در نوجوانی با بازی در سریال‌هایی مانند «افسانه خورشید و ماه» تحسین منتقدان را به دست آورد. او اکنون به یکی از محبوب‌ترین بازیگران جوان صنعت سرگرمی کره تبدیل شده است.

به گزارش فرادید؛ کیم که در استرالیا متولد شده است، در دوران کودکی به کره جنوبی بازگشت و اولین حضور حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۰۶، یعنی زمانی که تنها هفت سال داشت، در دنیای بازیگری تجربه کرد. پس از آن، او به ایفای نقش‌های کوچک و بزرگ در سریال‌های تلویزیونی ادامه داد. او در سال‌های اخیر در فهرست بازیگران اصلی بسیاری از درام‌های محبوب و پرمخاطب کره‌ای قرار گرفته است.

1. افسانه خورشید و ماه (2012)

افسانه

این یکی از درام‌های تاریخی جذاب در کارنامه پربار کیم سو هیون است. او در این سریال نقش نوجوانی بانو یون بو-کیونگ را بازی می‌کند؛ نقشی که برای آن جایزه بهترین بازیگر کودک را در جوایز درام شبکه ام‌بی‌سی در سال 2012 دریافت کرد. این سریال داستان پادشاه لی هون را روایت می‌کند که تمام زندگی خود را به بررسی مرگ نامزد محبوبش اختصاص داده است.

2. شاهزاده زیر شیروانی (2012)

شاهزاده

در یکی از نقش‌های اولیه کیم سو هیون، او نقش دورۀ جوانی شاهزاده خانم هوا-یونگ را در سریال شاهزاده زیرشیروانی ایفا می‌کند. این سریال با موضوع سفر در زمان، در دوران سلسله چوسون شروع می‌شود و داستان ولیعهد لی گاک را دنبال می‌کند. او پس از مرگ همسرش، ۳۰۰ سال به آینده سفر می‌کند و با زنی که شباهت زیادی به همسر فقیدش دارد، ملاقات می‌کند. بازیگران اصلی این سریال شامل ستارگان معروفی مانند هان جی مین، چوی وو-شیک و لی ته-سونگ هستند.

3. تو کیستی؛ مدرسۀ ۲۰۱۵ (2015)

مدرسه

یکی از برجسته‌ترین کارهای کیم سو هیون، بازی در نقش دوقلوها لی اون-بی و کو اون-بیول در سریال «تو کیستی؛ مدرسه ۲۰۱۵» بوده است. در این سریال، دوقلوها در کودکی از هم جدا می‌شوند و در حالی که اون-بی در یتیم‌خانه زندگی می‌کند، اون-بیول زندگی مرفهی دارد و به مدرسه‌ای معتبر در سئول می‌رود. اما یک روز، اتفاقی جالب رخ می‌دهد؛ اون-بیول ناپدید می‌شود و اون-بی جای او را می‌گیرد و نقش خواهر دوقلوی خود را بازی می‌کند.

4. هی روح، بیا بجنگیم (2016)

روح

کیم سو هیون و اوک تکیون بازیگران اصلی این سریال کمدی، عاشقانه و ترسناک هستند که قطعاً تماشای آن حالتان را خوب خواهد کرد. کیم سو هیون در این سریال نقش کیم هیون-جی را بازی می‌کند؛ یک روح سرگردان که در سن ۱۹ سالگی درگذشته است. او با پارک بونگ-پال (با بازی اوک تکیون) ملاقات می‌کند که یک جن‌گیر با توانایی دیدن ارواح است. این آغاز همکاری آن‌ها برای مبارزه با ارواح شرور است.

5. فرمانروای نقابدار (2017)

فرومانروا

داستان این سریال در دوران سلسله چوسون روایت می‌شود و ماجرای ولیعهد لی سون (با بازی یو سونگ-هو) را دنبال می‌کند که از کودکی به صورت ناشناس و با نقاب بزرگ شده است. او در جوانی متوجه می‌شود که گروهی سری به نام «پیونسو» کنترل واقعی دولت را در دست گرفته‌اند. در همین حال او با بانو گا-اون (با بازی کیم سو هیون) آشنا می‌شود که با هم تلاش می‌کنند تا دست گروه مخفی را از قدرت کوتاه کنند و پادشاه دروغینی را که آن‌ها بعد از مرگ پدر لی سون بر تخت نشانده‌اند کنار بزنند. «فرمانروای نقابدار» چهارمین سریال پرتماشاگر کره در سال ۲۰۱۷ بود.

6. افسانه نوکدو (2019)

نوکدو

این سریال که بر اساس یک وب‌تون ساخته شده، داستان شخصیت اصلی، جئون نوک-دو (با بازی جانگ دونگ یون) را دنبال می‌کند که برای دستگیری یک قاتل زن که خانواده‌اش را کشته است، مجبور است وارد روستایی شود که فقط مخصوص زنان بیوه است؛ او برای این کار خود را به شکل یک زن در می‌آورد. پس از ورود موفقیت‌آمیز به روستا، او با دونگ دونگ جو (با بازی کیم سو هیون) آشنا می‌شود که یک بازیگر دست و پا چلفتی و تندخو است. از قضا دونگ دونگ جو نیز در زندگیش به دنبال انتقام از مردی است که به خانواده‌اش ستم کرده است. این آغاز یک ارتباط و همکاری جذاب بین این دو شخصیت است.

7. رادیو عاشقانه (2018)

رادیو

یون دو جون و کیم سو هیون در این سریال عاشقانه نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. شخصیت کیم پنج سال به عنوان دستیار نویسنده کار کرده، اما رویای روزی را دارد که بتواند مسئولیت کامل نوشته‌هایش را برعهده بگیرد. با این حال، مهارت‌های نوشتاری او در سطح عالی نیست و به همین دلیل هرگز نتوانسته به جایگاه بهتری دست پیدا کند. اما وقتی تنها برنامه‌ای که او نوشته است در آستانه لغو شدن قرار می‌گیرد، او تلاش می‌کند تا یک بازیگر مطرح (یون) را متقاعد کند که در برنامه شرکت کند و آن را قبل از لغو شدن نجات دهد.

8. طلوع ماه در رودخانه (2021)

رودخانه

این سریال روایتی از یک افسانه قدیمی کره‌ای است. داستان درباره یک شاهزاده خانم به نام پیونگ‌گانگ (با بازی کیم سو هیون) است که با وجود تبار سلطنتی‌اش، به عنوان یک قاتل بزرگ شده و آموزش دیده است. وقتی او از میراث خود و فساد موجود در قلمرو پادشاهی آگاه می‌شود، تصمیم می‌گیرد که امور را به دست خود بگیرد. او که یک جنگجو است، با مردی به نام اون دال (با بازی نا این وو) روبرو می‌شود که برخلاف او به صلح عشق می‌ورزد و از درگیری‌ها دوری می‌کند. اما آشنایی با پیونگ‌گانگ کم کم اون دال را به دل ماجراهایی می‌کشاند که همیشه از آن‌ها دوری کرده بود.

9. دروغگوی محبوب من (2023)

دروغگو

این سریال داستان زنی به اسم موک سول هی (با بازی کیم سو هیون) را به تصویر می‌کشد که به دلیل توانایی فراطبیعی‌اش در تشخیص حرف‌های دروغ، نمی‌تواند به مردم اعتماد کند. در همین حال او با مردی مظنون به قتل آشنا می‌شود که هیچ کس حرفش را باور نمی‌کند اما موک سول هی به دلیل همان توانایی می‌فهمد که او بی‌گناه است.

10. آغوش سرندیپیتی (2024)

سرندیپیتی

لی هونگ-جو (با بازی کیم سو-هیون) یک تهیه‌کننده در زمینه تولید انیمیشن است. او زمانی که در سال سوم دبیرستان درس می‌خواند برای اولین بار عاشق شد. اما پس از یک جدایی سخت، از آن زمان به بعد نسبت به عشق بدبین شده است. تا اینکه ۱۰ سال بعد، کانگ هو-یونگ (با بازی چه جونگ-هیوپ) که در گذشته به لی هونگ-جو علاقمند بوده، در حالی که به یک مشاور مالی باهوش و موفق تبدیل شده، به کره جنوبی برمی‌گردد و به سراغ عشق اولش می‌رود.

۲۲۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید