(عکس) اولین تصاویر از فیلم پیکی بلایندرز

(عکس) اولین تصاویر از فیلم پیکی بلایندرز

تولید فیلم Peaky Blinders از روز گذشته به طور رسمی در بریتانیا آغاز شده و به همین مناسبت اولین عکس از ستاره آن، کیلیان مورفی در نقش تامی شلبی منتشر شد.

کد خبر : ۲۰۸۲۸۰
بازدید : ۲۳

فیلم سینمایی Peaky Blinders ادامه‌دهنده داستان سریال مطرح شبکه BBC با همین نام خواهد بود. علاوه بر مورفی، ربکا فرگوسن، بری کیوگن و تیم راث هم جزو بازیگران اصلی آن خواهند بود.. این اقتباس سینمایی در ماه ژوئن توسط نتفلیکس چراغ سبز دریافت کرد.

کیلین مورفی که سال گذشته به خاطر ایفای نقش اصلی در فیلم «اوپنهایمر» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شد، دوباره به نقش رهبر خانواده گانگستری بیرمنگام بازمی‌گردد. هنوز جزئیاتی در مورد نقش‌های دیگر منتشر نشده است و نمی‌دانیم بازیگران مذکور چه قدر داستان مهم خواهند بود. سریال مطرح درام BBC در آوریل ۲۰۲۲ با پخش ششمین فصل به پایان رسید، اما این پایان داستان تامی نبود. هم‌اکنون تنها می‌دانیم که داستان فیلم در دوره جنگ جهانی دوم جریان دارد و برای جزئیات بیشتر، باید منتظر بمانیم.

4

«استیون نایت» خالق سریال «پیکی بلایندرز» مسئولیت نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد و خود فیلم توسط «تام هارپر کارگردانی »خواهد شد. نایت در کنار پاتریک هالند، مورفی و گای هیلی از تهیه‌کنندگان فیلم هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی عبارتند از هارپر، دیوید کازه، جیمی گلزبروک، کارین مانداباخ و اندرو وارن. این فیلم با همکاری BBC Film ساخته خواهد شد.

علاوه بر تصویر بالا، تصویر دیگری هم از این فیلم منتشر شده است که مورفی و نایت را در پشت صحنه نشان می‌دهد.

5

استیون نایت درباره این فیلم جدید می‌گوید:

از تماشای این فصل جدید از داستان Peaky Blinders که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، هیجان‌زده هستم. کشور در حال جنگ است و البته پیکی بلایندرز ما هم در جنگ هستند.

تام هارپر هم در ادامه گفته است:در میان بازیگران و گروه برجسته ما احساس انتظار و هیجان زیادی وجود دارد. از هواداران تشکر می کنیم که ما را به این نقطه رساندند و معتقدیم داستان بعدی چیز خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

تاریخ پخش فیلم Peaky Blinders هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در سال میلادی آینده شاهد پخش آن از سرویس نتفلیکس باشیم.

منبع: ویجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید