فصل 2 سریال بی‌گناه فرضی؛ هرآنچه که تاکنون می دانیم

فصل 2 سریال بی‌گناه فرضی؛ هرآنچه که تاکنون می دانیم

اپل تی‌وی پلاس فاش کرد که فصل 2، یک پرونده “پر تعلیق و کاملا جدید” را دنبال می‌کند که به این معناست که داستان تقریبا می‌تواند هر چیزی باشد.

کد خبر : ۲۰۹۱۸۸
بازدید : ۹

اگر قسمت آخر بی‌گناه فرضی (presumed innocent) را دیده باشید حتما به این فکر کرده‌اید که ادامه‌ی ماجرا چه خواهد شد. پس از یک محاکمه طاقت‌فرسا، راستی سبچ بی‌گناه شناخته شد و قاتل کارولین سرانجام فاش شد – اما آیا واقعا این پایان داستان آن‌هاست؟ من یک خبر خوب و یک خبر بد دارم.

خبر خوب این است که اپل تی‌وی پلاس بی‌گناه فرضی را برای فصل دوم تمدید کرده است. خبر بد این است که احتمالا راستی سبچ در آن حضور نخواهد داشت و یک پرونده‌ی جدید در آن بررسی خواهد شد. اپل تی‌وی پلاس فاش کرد که فصل 2، یک پرونده “پر تعلیق و کاملا جدید” را دنبال می‌کند که به این معناست که داستان تقریبا می‌تواند هر چیزی باشد.

خوشبختانه، تیم خلاق فصل 1 برای هدایت فصل بعدی قرارداد امضا کرده است. جیک جیلنهال، دیوید ای کلی، و جی آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده مشترک باز خواهد گشت و اسکات تورو – که رمان “بی‌گناه فرضی” را نوشته است – یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود.در چند هفته‌ی گذشته بی‌گناه فرضی به پربیننده‌ترین درام اپل تی‌وی پلاس تبدیل شده است که کاملا منطقی به نظر می‌رسد چراکه تصویری که جیلنهال از راستی به نمایش می‌گذارد کاملا گیرا و درگیرکننده است.

در هر قسمت زندگی مردی را می‌بینیم که در حال فروپاشی است. مردی که معشوقه‌اش مرده است، همسرش در مقابل او قرار گرفته، فرزندانش گیج شده‌اند و همکارانش برای محکوم‌کردن او تلاش می‌کنند. تمام آن مشکلات را با یک قتل وحشتناک ترکیب کنید و سریالی خواهید داشت که غیرممکن است بتوانید از تماشایش دست بکشید. قسمت آخر سریال بی‌گناه فرضی در تاریخ 24 جولای 2024 پخش شد و هم‌اکنون تمام قسمت‌های آن در دسترس هستند. درحالی‌که منتظر فصل بعدی این سریال هستیم به اطلاعاتی که تاکنون از فصل 2 می‌دانیم می‌پردازیم.

کدام بازیگران در فصل دوم بی‌گناه فرضی حضور خواهند داشت؟

اپل تی‌وی  تایید نکرده است که آیا کسی از فصل 1 باز خواهد گشت یا خیر. اگر خوش‌شانس باشیم، ممکن است از روث نگا و جیک جیلنهال صحنه‌هایی کوتاه ببینیم، اما باید برای ملاقات با شخصیت‌های جدید آماده شویم.

فصل 2 درباره چه خواهد بود؟

11تنها چیزی که به یقین می دانیم این است که فصل دوم درباره‌ی یک پرونده‌ی جدید خواهد بود.  این سریال میتواند به یک آنتولوژی تبدیل شود و داستان کاملا متفاوتی را ارایه دهد یا نویسندگان می‌توانند این فصل را از روی ادامه‌ی داستان نوشته شده توسط اسکات تورو بسازند. آنها باید چند تغییر ایجاد کنند، اما داستان حدودا بیست سال پس ازدادگاه قتل کارولین پلیمس رخ می دهد.

همسر راستی، باربارا، مرده است و او متهم به قتل است. طبیعتا، او و تامی بار دیگر در دادگاه روبه‌رو می شوند و با یکدیگر ملاقات می‌کنند و این بار تامی حتی بیشتر مصمم است تا راستی را نابود کند. ادامه‌ی داستان اسکات تورو جذاب به نظر میرسد اما انتظار میرود که هر چیزی که به ذهن نویسندگان خطور کند ارزش تماشا کردن را داشته باشد.

فصل 2 چه زمانی منتشر می شود؟

تاریخ انتشار هنوز اعلام نشده است. با انتشار اطلاعات جدید، شما را در جریان خواهیم گذاشت. اما اگر اپل تی‌وی پلاس ساخت این مجموعه را به زودی آغاز کند فصل بعدی ممکن است در اواخر سال 2025 منتشر شود.

منبع: مایکت

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید