همه‌چیز درباره‌ی فصل چهارم سریال اسب‌های آرام (Slow Horses)

همه‌چیز درباره‌ی فصل چهارم سریال اسب‌های آرام (Slow Horses)

فصل چهارم “اسب‌های آرام” بالاخره از راه رسید. بله، این بدان معناست که می‌توانید با تماشای پنج قسمت اول در همین لحظه، مستقیما به دنیای پرهیجان آن بازگردید. در این سریال که یک سریال موفقیت‌آمیز برای اپل تی‌وی پلاس بوده است، هر فصل با یک تریلر برای فصل بعد به پایان می‌رسد. فصل سوم این سریال هیجان‌انگیز جاسوسی باورنکردنی بود – و بهترین سریال تلویزیونی بود که در سال 2023 تماشا کردیم – و همان‌طور که انتظار می‌رفت، تریلر فصل 4 را در پایان قسمت ششم و پایانی این فصل نیز تماشا کردیم.

کد خبر : ۲۰۹۶۹۹
بازدید : ۱۱

اسب‌های آرام (Slow Horses) یک سریال مهیج جنایی معمایی جاسوسی بریتانیایی ساخته شده توسط اپل تی‌وی پلاس است که از آغاز انتشار بسیار موردتوجه قرار گرفته است. این سریال که بر مبنای رمانی به همین نام از میک هرون ساخته شده است تاکنون نامزد دریافت 9 جایزه‌‌ی امی از جمله «بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال درام» بوده است که در نهایت جایزه‌‌ی امی بهترین نویسندگی را از آن خود کرده است.

نویسنده‌ی سریال ویل اسمیت است که البته ویل اسمیتی که شما به آن فکر می‌کنید، نیست! داستان سریال اسب‌های آرام درباره‌ی ماجراجویی‌های مامورانی است که هرکدام مرتکب اشتباهی شده‌اند اما به آنها فرصتی داده شد تا دوباره در سازمان ام آی فایو کار کنند. “اسب‌های کند” کنایه‌ای به ناتوانی این افراد و کوچک‌شمردن توانمندی‌های آنهاست.

فصل چهارم “اسب‌های آرام” بالاخره از راه رسید. بله، این بدان معناست که می‌توانید با تماشای پنج قسمت اول در همین لحظه، مستقیما به دنیای پرهیجان آن بازگردید. در این سریال که یک سریال موفقیت‌آمیز برای اپل تی‌وی پلاس  بوده است، هر فصل با یک تریلر برای فصل بعد به پایان می‌رسد.

فصل سوم این سریال هیجان‌انگیز جاسوسی باورنکردنی بود – و بهترین سریال تلویزیونی بود که در سال 2023 تماشا کردیم – و همان‌طور که انتظار می‌رفت، تریلر فصل 4 را در پایان قسمت ششم و پایانی این فصل نیز تماشا کردیم. ما می‌دانیم که پس از آخرین قسمت فصل 4، تریلر فصل 5 را خواهیم دید زیرا اپل تی‌وی از همین حالا ساخت فصل پنجم را تایید کرده است.

تاریخ انتشار قسمت‌های فصل چهارم:

2

قسمت اول فصل چهارم این سریال در تاریخ 4 سپتامبر 2024 (14 شهریور 1403) منتشر شد که زودتر از زمان مورد انتظار بود.  بقیه‌ی قسمت‌ها چهارشنبه‌ی هر هفته منتشر می‌شوند. فصل چهارم مانند دیگر فصل ها 6 قسمت خواهد داشت هرقسمت به مدت حدودا 40 دقیقه.

  • قسمت 1، “سرقت هویت” – چهارشنبه، 4 سپتامبر 2024 (14 شهریور 1403)
  • قسمت 2، “یک غریبه به شهر می آید” – چهارشنبه، 11 سپتامبر (21 شهریور)
  • قسمت 3، “پنی برای افکار شما” – چهارشنبه، 18 سپتامبر (28 شهریور)
  • قسمت 4، “بازگشت” – چهارشنبه، 25 سپتامبر (4 مهر)
  • قسمت 5، “خطر شدید” – چهارشنبه، 2 اکتبر (11 مهر)
  • قسمت 6، “سلام خداحافظ” – چهارشنبه، 9 اکتبر (18 مهر)

بازیگران فصل چهارم اسب‌های آرام:

3

  • گری اولدمن در نقش جکسون لمب، رییس باهوش و بی‌تفاوت “لجن‌زار”؛ جایی که اسب‌های آرام در آن کار می‌کنند.
  • کریستین اسکات توماس در نقش دایانا تاورنر دومین فرد قدرتمند در ام آی فایو که اکنون کنترل اوضاع را در دست دارد و مدت‌زمان زیادی است که لمب را می‌شناسد.
  • جک لودن در نقش ریور کارترایت، یکی از “اسب‌های آرام” لمب که یک مامور نسبتا ماهر ام آی فایو است و توسط پدربزرگش که اسطوره سابق ام آی فایو بود بزرگ شده است.
  • ساسکیا ریوز در نقش کاترین استندیش، منشی لمب و یک الکلی در حال بهبودی که ظاهرا در پایان فصل 3 اسلو هاوس را ترک کرده بود.
  • رزالیند الیازر در نقش لوئیزا گای، یکی از اسب‌های آرام لمب که با آسیب‌های یک رابطه گذشته با یک همکار دست‌وپنجه نرم می‌کند.
  • کریستوفر چانگ در نقش رادی هو، یکی از اعضای اسلو هاوس که یک متخصص فناوری است و شخصیت فوق‌العاده آزاردهنده‌ای دارد.
  • ایمی-فیون ادواردز در نقش شرلی داندر، یکی از اسب‌های آرام لمب که مشکلات خشم و کمی عادت به مواد مخدر دارد.
  • کادیف کیروان در نقش مارکوس لانگریج، یکی از اسب‌های آرام لمب که مشکل جدی اعتیاد به شرط‌بندی دارد.
  • جاناتان پرایس در نقش دیوید کارترایت، پدربزرگ ریور که اسطوره ام آی فایو بود اما اکنون پیر شده و کم‌کم به زوال عقل مبتلا می‌شود.
  • جیمز کالیس در نقش کلود ویلان، فرمانده عملیاتی جدید تاورنر در ام آی فایو.

داستان فصل چهارم اسب‌های آرام:

4

تایید شده است که فصل چهارم اسب‌های آرام اقتباسی از رمان «خیابان اسپوک» اثر میک هرون در سال ۲۰۱۷ است که چهارمین رمان از مجموعه‌های اسلاو هاوس اوست. در پایان فصل سوم دیدیم که دیوید کارت رایت پدربزرگ ریور در حال بروز علایم اولیه‌ی زوال عقل است. متاسفانه، نگرانی‌ها واقعی است و در «خیابان اسپوک» ریور درحالی‌که با وضعیت روحی رو به وخامت پدربزرگش مواجه است، باید با بمب‌گذاری که ده‌ها غیرنظامی را کشته است، مقابله کند.

منبع: مایکت

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید