چرا ساخت قسمت دوم «سن پطرزبورگ» کمی بعید است؟ / کارگردان قسمت اول پاسخ می‌دهد

چرا ساخت قسمت دوم «سن پطرزبورگ» کمی بعید است؟ / کارگردان قسمت اول پاسخ می‌دهد

بهروز افخمی علت اینکه چرا سراغ ساخت «سن‌پطرزبورگ2» نرفته را به بالا رفتن سن‌وسال بازیگران بخصوص پیمان قاسم‌خانی مرتبط دانسته و گفته که این دو نفر پس از این همه سال دیگر نمی‌توانند با توجه به جایگاه فعلی‌شان زوج خوبی را تشکیل دهند. با این‌حال ابراز امیدواری کرده که فیلم فروش خوبی داشته باشد چون 5 درصد سهم فروش آن را متعلق به خودش می‌داند.

کد خبر : ۲۱۱۰۷۵
بازدید : ۴۵

بهروز افخمی در گفت‌وگو با رسانه تصویری آن، اعلام کرده که دیگر نمی‌شود «سن‌پطرزبورگ2» را ساخت.

او در این باره توضیح داده: «علت اینکه به ساخت «سن‌پطرزبورگ2» بی‌میل شده‌ام این است که محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی بهترین آدم‌ها برای بازی در نقش زوج کلاه‌بردار این فیلم هستند و الان سن‌وسال‌شان زیادی بالا رفته است.»

افخمی درباره باورپذیر نبودن نقش قاسم‌خانی با سن فعلی‌اش گفته: «پیمان نقش آدمی را داشت که شارلاتان و زن‌فریب است اما دیگر به یک جایی رسیده که آدم نمی‌تواند باور کند.»

به نظر او پیمان و محسن به لحاظ فکری هم با هم یکی نیستند : «جدای از این هردوتایشان فیلمساز و کارگردان شده‌اند و باهم هم‌سلیقه نیستند. راحت نمی‌شود کنار هم جمع‌شان کرد. هم خیلی خرج برمی‌دارد هم اینکه احتمالا در طول این فیلم خیلی راحت باهم کار نمی‌کند و شیمی‌شان باهم جور در نمی‌آید. قبل از «سن‌پطرزبورگ» تنابنده فقط در یک سریال عید بازی کرده و یک‌مقدار جلب‌نظر کرده بود. پیمان هم به شدت می‌ترسید و همان موقع هم فکر می‌کرد یک‌مقدار سنش برای این نقش زیاد است به اصرار من قبول کرد بازی کند.»

32

پیمان قاسمخانی و محسن تنابنده در نمایی از فیلم «سن‌پطرزبورگ»

افخمی به نکته جالبی درباره همبازی شدن پیمان قاسم‌خانی و محسن تنابنده اشاره کرده و گفته: «پیمان آن اوایل انتظار نداشت که من انتخاب خوبی کرده باشم چون تنابنده را هیچ‌کس نمی‌شناخت. بعد از اینکه فیلم جلو رفت متوجه شد تنابنده بازیگر خیلی خوبی است و ممکن است فیلم را از تعادل خارج کند و دیگر کسی پیمان را نبیند. خب بهرحال پیمان سال‌ها قبلش در فیلم «عاشقانه» بازی کرده بود و به نسبت به خودش مطمئن بود، اما از یک جایی به بعد از محسن ترسید و خیلی خوب بازی کرد. به جایی رسید که به نظرم پیمان سن‌پطرزبورگ از محسن خیلی بهتر است.»

این کارگردان با تمام این صحبت‌ها ابراز امیدواری کرده که «سن‌پطرزبورگ2» فیلم خوبی از آب دربیاید و گفته: «امیدوارم فیلم خوبی در بیاید به خاطر اینکه من بخشی از دستمزدم را از فیلم قبلی نگرفته‌ام و طبق حکمی که شورای داوری خانه سینما داده، قرار است پنج درصد فروش فیلم بعدی مال من باشد. امیدوارم فروشش خوب باشد.»

چندی پیش اعلام شد که قرار است قسمت دوم فیلم «سن پطرزبورگ» توسط رامبد جوان ساخته شود، خبری که بعدها هرچند از سوی محسن تنابنده تکذیب شد، اما مهراب قاسمخانی در گفت وگویی اعلام کرد که ساخت این پروژه تقریبا قطعی شده است.

منبع: فیلم نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید