CarynAI؛‌ اولین اینفلوئنسری که تبدیل به هوش مصنوعی شد

CarynAI؛‌ اولین اینفلوئنسری که تبدیل به هوش مصنوعی شد

کارین مارجوری (Caryn Marjorie) اینفلوئنسر ۲۳ ساله آمریکایی، ۱.۸ میلیون دنبال کننده در پلتفرم آنلاین اسنپ چت دارد. او همچنین هزار دوست پسر دارد که هر روز از ۱۰ دقیقه تا چندین ساعت را با آنها سپری می‌کند و درباره مسائل مختلف با هم صحبت می‌کنند.

کد خبر : ۱۳۳۳۳۷
بازدید : ۱۵

یک اینفلوئنسر۲۳ ساله اسنپ چت (Snapchat) با استفاده از فناوری اوپن اِی آی (OpenAI) یک نسخه هوش مصنوعی از خودش (چت بات) ساخته که برای هر یک دقیقه ای که دوست دختر شماست، یک دلار دریافت می‌کند.

کارین مارجوری (Caryn Marjorie) اینفلوئنسر ۲۳ ساله آمریکایی، ۱.۸ میلیون دنبال کننده در پلتفرم آنلاین اسنپ چت دارد. او همچنین هزار دوست پسر دارد که هر روز از ۱۰ دقیقه تا چندین ساعت را با آنها سپری می‌کند و درباره مسائل مختلف با هم صحبت می‌کنند؛ از برنامه ریزی برای آینده گرفته تا به اشتراک گذاشتن احساسات و حتی گفتگوهای جنسی.

201

این دوست پسرها با نسخه مجازی مارجوری که با آخرین فناوری هوش مصنوعی و هزاران ساعت صدای ضبط‌شده از مارجوریِ واقعی طراحی‌شده قرار می‌گذارند. کارین اِی آی (CarynAI) یک چت بات مبتنی بر صداست که خود را یک دوست دختر مجازی با صدا و شخصیتی بسیار نزدیک به نسخه انسانی مارجوری معرفی می‌کند که مردم مایلند برای هر دقیقه رابطه با این ربات یک دلار بپردازند.

 

CarynAI که اوایل ماه می به عنوان یک نسخه آزمایشی بتا، به صورت خصوصی و تنها با دعوتنامه در اپلیکیشن تلگرام راه اندازی شد، آخرین نمونه از پیشرفت های خیره کننده در هوش مصنوعی است. فناوری که در چند ماه گذشته جهان را شگفت زده و البته نگران کرده است. روز ۹ ماه می نسخه بتا CarynAI راه اندازی شد و مارجوری تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی اش با میلیون ها دنبال کننده آغاز کرده است.

202

با گذشت تنها یک هفته از آغاز به کار CarynAI، درآمدی بالغ بر ۷۱ هزار دلار از سوی کاربران به دست آمد که ۹۹ درصد آنها مرد بوده‌اند.

 

مارجوری که هر روز بیش از ۲۵۰ محتوا در اسنپ چت منتشر می‌کند می‌گوید: «من همیشه با مخاطبانم بسیار نزدیک بوده‌ام اما وقتی هر ماه صدها میلیون بازدید داشته باشید عملا امکان صحبت کردن با تک تک آنها وجود ندارد. و اینجا بود که به این فکر افتادم که با CarynAI این شکاف را پر کنم.» او معتقد است که این کمپانی توانایی این را دارد که «درمان تنهایی» باشد.

203

نمایی از فیلم «او» که در آن کاراکتر «تئودور» با یک سیستم‌ عامل هوشمند که دارای صدا و شخصیت یک زن است رابطه عاطفی برقرار می‌کند.

CarynAI اولین آواتار «همراه عاشقانه» شرکت هوش مصنوعی Forever Voices است که نسخه های چت بات استیو جابز، تیلور سوییفت، دونالد ترامپ و برخی دیگر را ساخته است که به‌طور مشابه برای مکالمه تلگرامی در ازای پرداخت پول در دسترس هستند. اما تفاوت اینجاست که CarynAI یک قدم فراتر رفته و با وعده ایجاد پیوندی واقعی با کاربران، یادآور فیلم او (Her) شده است.

204

جان مِیِر، مدیرعامل Forever Voices

جان مِیِر، مدیرعامل Forever Voices اولین بار یک ربات هوش مصنوعی ساخت تا پدرش را که در سال ۲۰۱۷ بر اثر خودکشی فوت کرده بود شبیه سازی کند. از آن زمان او با استخدام مهندسان، به ساخت شخصیت های هوش مصنوعی پرداخت و آخرین ساخته‌اش CarynAI است که قابلیت ایجاد یک پیوند عاشقانه را دارد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید