(عکس) رونمایی از نسخه چینی و روسی رونالدو با هوش مصنوعی!

(عکس) رونمایی از نسخه چینی و روسی رونالدو با هوش مصنوعی!

تازه‌ترین تصاویری که با استفاده ازهوش مصنوعی شاخته شده و در فضای مجازی جلب توجه کرده است، تصویر این تصور است:‌ کریستیانو رونالدو اگر در کشوری جز پرتغال زاده می‌شد!

کد خبر : ۱۳۷۵۱۱
بازدید : ۴۲۵۲

با استفاده از ابزار تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی چون میدجرنی می‌توان تصاویر بدیعی خلق کرد که نسخه چینی و روسی کریس رونالدو یکی از آن‌ها است.

میدجرنی یکی از انبوه ابزارهای هوش مصنوعی است که برای تبدیل متن به تصویر است. این ابزار آنلاین از تابستان سال گذشته در دسترس قرار گرفته و قابلیت‌هایش درهای تازه‌ای به روی خلاقیت باز کرده است.

صنعت به سرعت ابزارهای هوش مصنوعی مانند میدجرنی، دال-ای و استیبل دیفیوژن مورد استفاده قرار داده است. این ابزارها به تولیدکنندگان محتوای در رشته‌های گوناگون به ویژه تبلیغات این اجازه را می‌دهد که خیلی سریع ایده‌های خود را به تصویر بکشند.

البته در عین حال تولید تصاویر جعلی و پخش گسترده اطلاعات غلط روی دیگر این فناوری است که در چند ماه گذشته نمونه‌های متفاوتی از آن را شاهد بوده‌ایم.

تازه‌ترین تصاویری که با استفاده از این ابزار ساخته شده و در فضای مجازی جلب توجه کرده است، تصویر این تصور است:‌ کریستیانو رونالدو اگر در کشوری جز پرتغال زاده می‌شد!

31

32

منبع: خبرآنلاین

۱۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید