ادعایی عجیب از جنگ جهانی سوم؛ پای یوفوها در میان بود

ادعایی عجیب از جنگ جهانی سوم؛ پای یوفوها در میان بود

یوفوها بر فراز پایگاه ظاهر شدند، مانورهای شگفت انگیزی را در مقابل شاهدان عینی که مات و مبهوت شده بودند انجام دادند و سپس به نوعی کنترل سیستم پرتاب را در اختیار گرفتند.

کد خبر : ۱۴۴۸۵۱
بازدید : ۹۷

یک حادثه مربوط به پایگاه های موشکی اتحاد جماهیر شوروی واقع در اوکراین ظاهراً توسط بشقاب پرنده ها رخ داده است که توجه سیستم های خودکار را که مستقیماً به سمت ایالات متحده هستند جلب کرده است.

به نقل از دیلی استار، دو محقق که در زمینه یوفوها به مطالعه می پردازند ادعا می کنند که جهان در لحظاتی به شروع جنگ جهانی سوم نزدیک بود.

جرمی کوربل و جورج نپ اخیراً نامه‌ای به کنگره ایالات متحده در رابطه با حادثه ادعایی نوشتند که در آن ادعا کردند یک بشقاب پرنده توجه سیستم‌های موشکی روسیه مستقر در اوکراین را جلب کرده است.

یوفو یا شی ناشناس پرنده همیشه از موضوعات جذاب برای عموم بوده است و در سال‌های اخیر با گسترش شبکه‌های اجتماعی و اینترنت جذاب‌تر هم شده است.

گواهی شهادت جرمی کوربل و جورج نپ که اخیرا به دست فاکس نیوز رسیده این ادعا را مطرح می کند که هواپیماهای جنگی روسیه در سال ۱۹۹۳ با یوفوها درگیر شده اند.

21

در این نامه آمده است: «سرهنگ سوکولوف [فرمانده نظامی سابق شوروی] همچنین اطلاعاتی در مورد یک حادثه هشداردهنده در یک پایگاه ICBM روسیه در اوکراین به اشتراک گذاشت.

یوفوها بر فراز پایگاه ظاهر شدند، مانورهای شگفت انگیزی را در مقابل شاهدان عینی که مات و مبهوت شده بودند انجام دادند و سپس به نوعی کنترل سیستم پرتاب را در اختیار گرفتند.

«موشک‌هایی که به سمت آمریکا هدف گرفته شده بود، ناگهان شلیک شدند. کدهای کنترل پرتاب به نحوی وارد شدند و پایگاه نتوانست چیزی را که می توانست آغازگر جنگ جهانی سوم باشد متوقف کند.

سپس، به طور ناگهانی، یوفوها ناپدید شدند و سیستم کنترل پرتاب خاموش شد.

در جای دیگری از شهادت، ادعا شده بود که جت‌های جنگنده بر اساس اسناد لو رفته روسیه، آنها را تعقیب کرده و حتی به آنها شلیک کرده‌اند.

بر اساس نامه‌های ارسالی این دو محقق به کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، آنها ادعا کردند که چنین حوادثی حداقل ۴۵ بار اتفاق افتاده است!

نپ در نامه ای نوشت: «از سال ۱۹۶۹، موضع ارتش ما این بود که بشقاب پرنده ها هیچ تهدیدی برای امنیت ملی ندارند و ارزش مطالعه بیشتر را ندارند. این نگرش کوچک انگارانه مستقیماً با آنچه در اسناد، گزارش‌ها و یادداشت‌های داخلی فاش شده است، در تضاد است.»

نپ در این نامه نوشت که یوفوها حتی باعث سقوط جنگنده های روسی  شدند که در آن حادثه دو خلبان نیز کشته شد.

او مدعی شد پس از آن حوادث، وزارت دفاع دستور سراسری درباره بشقاب پرنده‌ها و فاصله گرفتن از آنها را صادر کرد، زیرا به گفته یکی از مقامات ارشد پدافند هوایی «ممکن است ظرفیت‌های باورنکردنی برای مقابله به مثل داشته باشند».

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید