( عکس) ایموجی‌های جدید به‌زودی از راه می‌رسند

( عکس) ایموجی‌های جدید به‌زودی از راه می‌رسند

این ایموجی‌ها شامل طرح‌های مختلفی ازجمله تکان دادن سر به‌صورت افقی، تکان دادن سر به‌صورت عمودی، ققنوس، قارچ قهوه‌ای و زنجیر پاره‌شده است که می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد.

کد خبر : ۱۵۲۰۹۷
بازدید : ۵۰

کنسرسیوم یونیکد به‌صورت رسمی تأیید کرده است که با انتشار نسخه ایموجی ۱۵.۱، کاربران می‌توانند از ایموجی‌های جدیدی در ارتباطات خود بهره ببرند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «ایموجی‌پدیا»، این ایموجی‌ها شامل طرح‌های مختلفی ازجمله تکان دادن سر به‌صورت افقی، تکان دادن سر به‌صورت عمودی، ققنوس، قارچ قهوه‌ای و زنجیر پاره‌شده است که می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد.

در بین طرح‌های جدید، ایموجی‌هایی از اعضای خانواده و همچنین طرح‌های جدیدی از فردی که روی ویلچیر نشسته است نیز دیده می‌شود که با طرح‌های ایموجی قبلی تفاوت‌هایی دارد.

تمامی طرح‌ها در وب‌سایت ایموجی‌پدیا فهرست شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مربوطه، فهرست ایموجی‌های جدید را مشاهده کنند.

501

وب‌سایت ایموجی‌پدیا، ایموجی‌های جدید را فهرست کرد

همان‌طور که گفته شد ایموجی‌های جدیدی در راه هستند که می‌توانند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. به‌نظر می‌رسد ایموجی ققنوس بتواند یکی از محبوب‌ترین آنها باشد.

شاید هم ایموجی سر تکان دادن در بین ایموجی‌های جدید از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. البته باید این موضوع را درنظر گرفت که وقتی ایموجی‌های جدید معرفی می‌شوند، گاهی ماه‌ها طول می‌کشد تا شرکت‌هایی مانند اپل و مایکروسافت از آنها پشتیبانی کنند. در نتیجه کاربران باید منتظر بمانند تا شرکت‌های تولید کننده موبایل از ایموجی‌های جدید پشتیبانی کنند.

همچنین باید درنظر گرفت که هنوز زمان انتشار ایموجی‌های جدید به‌صورت رسمی مشخص نشده است و باید دید این طرح‌های جدید چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و کدام‌ یک می‌تواند بیشتر توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از ایموجی‌های جدید، به نظر شما کدام‌یک از بقیه محبوب‌تر می‌شود و اگر شما بخواهید از بین این ایموجی‌ها یکی را بیشتر از بقیه استفاده کنید، کدام گزینه را انتخاب می‌کنید. 

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید