(ویدیو) نخستین پرواز موفق پهپاد تهاجمی میلکور ۳۸۰ در آفریقا

(ویدیو) نخستین پرواز موفق پهپاد تهاجمی میلکور ۳۸۰ در آفریقا

پهپاد میلکور ۳۸۰ از روی زمین توسط سه نفر از جمله یک خلبان، یک فرمانده و یک نفر برای کنترل تجهیزات هواپیما کنترل می شود.

کد خبر : ۱۵۸۰۴۳
بازدید : ۳۱

پهپاد میلکور ۳۸۰ بزرگترین پهپاد ساخته شده در آفریقا با طول بال ۱۸.۶ متر، زمان پرواز مداوم تا ۳۵ ساعت، برد تا ۲۰۰۰ کیلومتر است  شرکت میلکور اکنون در حال انجام پروازهای آزمایشی منظم پهپادها است و امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۳ چهار پهپاد آماده برای بازار داشته باشد.

 

پهپاد میلکور ۳۸۰ از روی زمین توسط سه نفر از جمله یک خلبان، یک فرمانده و یک نفر برای کنترل تجهیزات هواپیما کنترل می شود. مدیر توسعه کسب و کار در Milkor گفت: «اندازه پهپاد بسیار مهم است زیرا تعیین می کند که چه تجهیزاتی می تواند حمل کند.

برخی از سنسورهایی که به آن مجهز شده اند سنگین هستند. یک پهپاد بزرگتر می‌تواند تعداد بیشتری از آنها و حتی سلاح‌ها را در خود جای دهد».

دوربین های مادون قرمز و با وضوح بالا به میلکور ۳۸۰ اجازه می دهد تا ماموریت های مشاهده، جمع آوری اطلاعات، شناسایی و تهاجمی را انجام دهد.

همچنین می توان از آن برای حفاظت، مبارزه با شکار غیرقانونی زمینی و دریایی و کنترل مرز استفاده کرد.

این شرکت قیمتی را برای پهپاد میلکور ۳۸۰ مشخص نمی کند، زیرا قیمت بر اساس مشخصات هر مشتری متفاوت است. پهپادهای Milkor به طور کامل در آفریقای جنوبی ساخته شده اند.

مشخصات پهپاد میلکور ۳۸۰

طول ۹ متر

حداکثر برد ۲۰۰۰کیلومتر

حداکثر ارتفاع پرواز ۳۰۰۰۰ فوت 

ارتفاع عملیاتی ۲۳۰۰۰فوت (۷۰۱۰ کیلومتر)

حداکثر زمان پرواز ۳۵ ساعت بدون توقف

حداکثر ظرفیت بار ۲۱۰ کیلوگرم

حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت

سرعت عملیاتی ۱۱۰ کیلومتر در ساعت تا ۱۵۰ کیلومتر در ساعت

در اوایل ماه جاری، سازمان مدیریت مرزی اعلام کرد که فناوری‌هایی از جمله پهپادها را برای از بین بردن جرم، بی‌قانونی و فساد در ۷۲ بندر ورودی آفریقای جنوبی تهیه خواهد کرد.

در ماه مه سال ۲۰۲۳، وزارت دولت الکترونیک استان صنعتی گوتنگ فاش کرد که بودجه ای ۱.۷ میلیارد روپیه ای برای خرید هواپیماهای بدون سرنشین، نظارت دوربین و سایر فناوری های مبارزه با جرم در نظر گرفته است.

گفتنی است پهپادهای مجهز به دوربین، ابزاری موثر برای کمک به شرکت‌های امنیتی برای جلوگیری و دستگیری مجرمان هستند.

منبع: پارسینه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید