(عکس) این عجیب ترین هدفونی است که در عمرتان دیده‌اید

(عکس) این عجیب ترین هدفونی است که در عمرتان دیده‌اید

شرکت تازه‌تأسیس NWM با هدفونی کاملاً متفاوت از آنچه تا کنون دیده‌اید در نمایشگاه CES 2024 حضور پیدا کرده است.

کد خبر : ۱۷۱۱۵۹
بازدید : ۱۹

شرکت ژاپنی نوم (NWM یا New Wave Maker) هدفون‌ عجیبی در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته که مانند یک سیستم معکوس ANC عمل می‌کند. این هدفون‌ که MBH001 نام دارد، صداهای تولیدشده‌ای را که به سمت گوش کاربر حرکت نکنند حذف می‌کند.

از نظر فنی، MBH001 همانند سیستم حذف نویز فعال از موج‌های مخرب استفاده می‌کند که با ایجاد موج‌های صوتیِ متناسب، امکان حذف نویزهای محیطی را دارند.

این ویژگی در هندزفری‌ها و هدفون‌های Closed-back مانند هدفون اپل Airpods Max که از پوششی برای محافظت از درایورها و سیستم تولید صدای بلندگوها استفاده می‌کنند کاملاً رایج است. اما در هدفون‌های جدید نوم واقعا با اسپیکرهایی روبه‌رو هستیم که کنار گوش‌های کاربر قرار می‌گیرند.

5973162

هنگام استفاده از هدفون‌های NWM، کاربر می‌تواند هم‌زمان با گوش کردن به موسیقی یا مکالمه صوتی، صداهای اطراف خود را نیز بشنود؛ اما به کمک تکنولوژی جدید مورد استفاده، با اینکه با هدفونی Open-back روبرو هستیم، اطرافیان صدای موزیک در حال پخش توسط هدفون‌ها را نخواهند شنید.

هدفون MBH001 طراحی بسیار متفاوتی دارد که آن را از تمامی هدفون‌های دیگر متمایز می‌کند. از جمله مشخصات فنی این محصول جالب که در وب‌سایت رسمی NWM منتشر شده می‌توان به درایورهای دوگانه ۳۵ و ۱۲ میلیمتری و پشتیبانی از قابلیت Multipoint برای اتصال هم‌زمان به چند دستگاه اشاره کرد.

کمپانی NWM زمان عرضه MBH001 را اواسط سال ۲۰۲۴ اعلام کرده اما اطلاعات بیشتری درباره قیمت هدفون منتشر نکرده است.

منبع:خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید