بهترین هدست واقعیت ترکیبی دنیا را این غول فناوری ساخت

بهترین هدست واقعیت ترکیبی دنیا را این غول فناوری ساخت

اپل ادعا می‌کند که Vision Pro با قیمت ۳۴۹۹دلار که روز جمعه وارد بازار می‌شود، ‌یک هدست فضایی است و با همه هدست‌هایی که تاکنون معرفی شده‌اند، متفاوت است.

کد خبر : ۱۷۴۶۱۹
بازدید : ۲

هدست واقعیت ترکیبی اپل با نام Apple Vision Pro بهترین هدستی است که تا به حال ساخته شده است. این تعریف البته برای اپل به جای نقطه قوت تبدیل به نقطه ضعف شده است، چرا که انتظارات را از آن بالا برده است.

به نقل از ورج: اپل ادعا می‌کند که Vision Pro با قیمت ۳۴۹۹دلار که روز جمعه وارد بازار می‌شود، ‌یک هدست فضایی است و با همه هدست‌هایی که تاکنون معرفی شده‌اند، متفاوت است.

یکی از کارشناسان در نقد و بررسی این هدست واقعیت ترکیبی گفته است: «ویژن پرو در مقایسه با سایر هدست‌های واقعیت مجازی که معمولا پلاستیکی هستند و ظاهری کاملا احمقانه دارند، خیره‌کننده است. این دستگاه از منیزیم و فیبر کربن در یک محفظه آلومینیومی ساخته شده است که مانند دنباله‌ای بر زبان طراحی آشنای اپل به‌نظر می‌رسد.»

کارشناس سی‌ان‌بی ‌نیز درباره این هدست، گفت: «هدست اپل نخستین گجت جدید بزرگ این شرکت است که از زمان عرضه اپل واچ در آوریل۲۰۱۵ وارد بازار شده است. من نزدیک به یک هفته است که آن را آزمایش می‌کنم. درحالی‌که دارای کاستی‌هایی است، اما به راحتی سرگرم‌کننده‌ترین محصول جدیدی است که در سال‌های اخیر امتحان کرده‌ام

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید