بیش از ۵۰۰ میلیون تومان جایزه گذراندن یک ماه بدون تلفن همراه

بیش از ۵۰۰ میلیون تومان جایزه گذراندن یک ماه بدون تلفن همراه

اگر می‌خواهید قدرت اراده‌تان را آزمایش کرده و درعین‌حال ۱۰هزار دلار(معادل بیش از ۵۰۰ میلیون تومان) کسب کنید، با این شرکت تماس بگیرید و در آزمایش گذراندن یک ماه بدون تلفن آن شرکت کنید.

کد خبر : ۱۷۵۲۱۳
بازدید : ۱۶

شرکتی در ایسلند آزمایشی ترتیب داده است که به موجب آن از افراد می‌خواهد تلفن همراه خود را یک ماه کنار گذاشته و روزهای خود را بدون تلفن بگذرانند و در پایان ماه، ۱۰‌هزار دلار دریافت کنند.

این شرکت، کارمندان خود و علاقه‌مندان دیگر را در برنامه «سم‌زدایی دیجیتال» شرکت داده است و آنها باید از تلفن همراه‌های خود به مدت ۳۰ روز استفاده نکنند و در پایان ماه، در صورت موفقیت، ۱۰‌هزار دلار پاداش بگیرند.

این شرکت بر این باور است ابزارهای مدرن امروزی موجب حواس‌پرتی افراد، به‌ویژه کارمندانش شده است که بدترین آنها تلفن همراه است.

در بررسی‌ها مشخص شده که هر فرد به‌طور متوسط ۵٫۴ ساعت در روز را صرف مرور موضوعات بیهوده شبکه‌های مجازی به‌وسیله تلفن همراه خود می‌کند.

5982446

«کریستینا دروسیاک» مدیر این شرکت ایسلندی می‌گوید، اگر مردم تا این اندازه معتاد شبکه‌های مجازی نشده بودند، کارهایشان با سرعت بالایی پیش می‌رفت و کیفیت زندگی‌شان بهتر می‌شد. او معتقد است که مردم می‌توانند از همین الآن شروع کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال حواس‌پرت‌کن را به حداقل برسانند.

دقیقا به همین دلیل است که این شرکت دوری از ابزارهایی چون تلفن همراه را با کارمندان و افراد علاقه‌مند شرکت در این آزمایش شروع کرده است و امیدوارست بتواند مردم را به داشتن عادت‌های سالم علاقه‌مند کند.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید