فال ابجد امروز سه شنبه ۶ تیر 1402؛ تسلیم خواسته‌های دیگران نشوید!

فال ابجد امروز سه شنبه ۶ تیر 1402؛ تسلیم خواسته‌های دیگران نشوید!

فال ابجد امروز سه شنبه ۶ تیر 1402؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.​

کد خبر : ۱۳۹۱۵۳
بازدید : ۶۵۷

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۶ تیرماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب د ج

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می‌تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه‌های احساسی وقت کافی وجود ندارد

اردیبهشت: ب ج ب

متأسفانه در حال حاضر شما هرچقدر هم که سعی کنید، نمی‌توانید این مسأله غامض را حل کنید. برای همین هم اکنون به شما توصیه می‌شود مدتی آن را به حال خود رها کرده و تا جایی که می‌توانید به جنبه‌های مثبت فکر کرده و لذت ببرید.

خرداد: د ب ب

اگرچه ممکن است برنامه‌ریزی‌های شما با برنامه‌هایی که معمولاً مورد قبول افراد گروه قرار می‌گیرد متفاوت باشد، اما شما احساس می‌کنید که با تصمیم‌های گزینشی موفق می شوید.

تیر: ب د د

 از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه‌های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان‌ترین روش است.

مرداد: د ب د

اگر شما کمتر قول بدهید می‌توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته‌های غیر معقول مواجه بشوید.

شهریور: د د د

بخشی از مشکلتان این است که شما می دانید احتمال اینکه دیگران انتظارات شما را برآورده کنند خیلی کم است. باوجود این احتمال دارد زمانی که شما ناخواسته تسلیم ناامیدی می‌شوید توقعاتتان از دیگران نیز بیشتر شود.

مهر: ب ب ج

غرغرکردن به خاطر برنامه‌هایی که دارید باعث خوشحال‌تر شدن شما نمی شود. حتی اگر احساس تنبلی می‌کنید، سریع از جایتان بلند بشوید و به کارهایتان برسید. به جای اینکه درصدد پیدا کردن راه‌هایی برای فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، روشهایی برای شاد بودن و لذت بردن پیدا کنید.

آبان: ب د ب

حتی اگر بدانید که چه چیزی می‌خواهید، راه شما زیاد روشن نیست، برای اینکه نیازهای احساسی شما احتمالاً به طور کامل شما را ارضا نمی‌کنند. به جای اینکه فقط توقعتان را بالاتر برده و بیشتر بخواهید، قدر چیزهایی را که دارید بدانید و به خاطر آنها شکرگزار باشید.

آذر: ب ب ب

زندگی به این پیچیدگی که شما فکر می‌کنید نیست. اما بدون اینکه مانع تحقق پیدا کردن آروزهایتان بشود از تعداد آنها می کاهد. صحبت کردن در مورد شکستهایتان زمانی می‌تواند بهتان کمک کند که از افراد دیگر نخواهید مشکلات شما را حل کنند.

دی: ج د آ

شما به این راحتی هم راضی نمی‌شوید، برای اینکه نیازهای شما خیلی شدید و آرزوهایتان خیلی بزرگ هستند.شما با حق‌شناسی نسبت به نعمتهایی که دارید به جای داشتن توقعات بیشتر می‌توانید از موقعیتی که در حال حاضر دارید هم لذت ببرید.

بهمن: ج ب د

 شما به سختی می توانید فکرتان را بر روی کارتان متمرکز کنید. و حالا حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، تمایل شما به لذت بردن قوی تر از نیازتان به موفقیت است.

اسفند: د آ ب

 حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، برای اینکه اگر شما به نیازهای افراد دیگر توجه نکنید، ممکن است ناامیدی بی‌اهمیت شما تبدیل به مشکلی اساسی بشود.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید