۵ چیزی که خریدشان فرقی با پول دور ریختن نخواهد داشت!

۵ چیزی که خریدشان فرقی با پول دور ریختن نخواهد داشت!

لوازم لوکس حیوانات خانگی اغلب کارایی کمی داشته و ارزش خرید با مبالغ بالا را ندارند. علاوه بر این، حیوانات درکی از ارزش این لوازم ندارند.

کد خبر : ۱۵۳۳۰۳
بازدید : ۱۴۰

اگر درآمد خوبی دارید، ممکن است وسوسه شوید که کمی ولخرجی کنید. درست است که خرید اقلام باکیفیت لذت بخش است، اما همه کالاهای لوکس ارزش خرید ندارند. در ادامه می‌توانید نظر کارشناسان در مورد خرید کالاهای لوکس را بخوانید؛ به ویژه این که خرید کدام وسایل معادل هدر دادن پولتان است. اگر نمی‌خواهید پولتان را دور بریزید، حتماً ادامه مطلب را بخوانید.

۱- لباس برندهای لوکس
بن گلد، کارشناس امور مالی و بنیانگذار Recommended Home Buyers، خرید لباس‌های گران را توصیه نمی‌کند. او گفته است: «لباس‌ برندهای لوکس معمولاً قیمت‌های گزافی صرفاً به خاطر اسم برند خود دارند.» وقتی تی شرتی با کیفیت مشابه یک تی شرت معمولی به دلیل برندش ۱۰ برابر قیمت دارد، به احتمال زیاد ارزش خرید نخواهد داشت.

۲- تجهیزات الکترونیکی گران‌قیمت
تجهیزات الکترونیکی گران‌قیمت، مانند تلویزیون‌های ۸k، تجهیزات خودکار پیشرفته و سایر وسایلی که هزاران دلار قیمت دارند، در بیشتر اوقات ارزش هزینه کردن ندارند. به ویژه اگر این لوازم الکترونیکی پیشرفته ویژگی‌هایی دارند که فراتر از نیاز شماست.

۳- لوازم لوکس حیوانات خانگی
نگهداری از حیوانات خانگی هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد، به خصوص اگر علاقه‌مند به خرید لوازم حیوانات خانگی باشید. لوازم لوکس حیوانات خانگی اغلب کارایی کمی داشته و ارزش خرید با مبالغ بالا را ندارند. علاوه بر این، حیوانات درکی از ارزش این لوازم ندارند.

۴- تجهیزات ورزشی گران قیمت خانگی
سالن‌های بدنسازی خانگی در چند سال گذشته محبوب شده‌اند، اما هزینه تجهیزات این سالن‌ها نجومی است. از خرید دوچرخه های ثابت گرفته تا وزنه‌های مارک دار، می‌توانید هزاران دلار برای راه‌اندازی یک باشگاه ورزشی خانگی عالی هزینه کنید. حفظ آمادگی جسمانی مهم است، اما لازم نیست که برای خرید تجهیزات ورزشی بیش از حد گران قیمت هزینه کنید.

۵- خودروهای لوکس
تبلیغات زیادی برای اتومبیل‌های لوکس انجام می‌شود. در آگهی‌های تبلیغاتی یا حتی در پست‌های اینفلوئنسرها، خودروهای لوکس به عنوان نشانه‌ای از ثروت نمایش داده می‌شوند. اما در بیشتر موارد، این خودروها ارزش خرید ندارند. اگرچه جذابیت خرید یک خودروی لوکس و جدید غیرقابل انکار است، اما ارزش این خودروها به سرعت کاهش پیدا می‌کند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید