۷ عطر مردانه شیک و جذاب با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان

۷ عطر مردانه شیک و جذاب با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان

در ادامه، ۷ عطر مردانه شیک با قیمت‌ زیر ۵ میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد.

کد خبر : ۱۷۷۲۷۷
بازدید : ۳۷

عطرهای مردانه با اسانس‌های نسبتاً سبک و ماندگاری کمتر برای کاربردهای روزمره بسیار قابل توجه‌ هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید روزانه رایحه‌های متفاوت و گذراتری را امتحان کنید، عطرهایی با قیمت‌های اقتصادی گزینه مناسب‌تری برای شما محسوب می‌شوند.

در ادامه، ۷ عطر مردانه شیک با قیمت‌ زیر ۵ میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد.

image-366_7_11zon

عطر مردانه جیونچی جنتلمن اونلی ( GIVENCHY – Gentlemen Only)

جنتلمن اونلی، متناسب با نیاز یک مرد مدرن بر پایه نت‌هایی از نارنگی، فلفل، نعناع، صدر و مشک ساخته شده است. این عطر با طبع معتدل و قیمت روز ۵ میلیون و ۹۰ هزار تومان، طبق نظر کاربران، پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

image-367_6_11zon

عطر مردانه آنجل شلیسر هوم اورینتال ادیشن ( ANGEL SCHLESSER – Angel Schlesser Homme Oriental Edition)

عطر مردانه هوم اورینتال، در سال ۲۰۰۹، با آکوردهای چوبی و ادویه‌ای در ادیشن محدود عرضه شد. آنجل شلیسر، یکی از شرکت‌های مطرح اسپانیا در حوزه مد و فشن، با طراحی این عطر توانست رایحه‌های جدیدی از ترکیب ترنج، مشک، نعنا و چوب صندل، به طرفداران این اسانس‌ها معرفی کند.

تنها نقطه ضعف هوم اورینتال ادیشن، خطی بودن رایحه‌های آن بوده که ماندگاری آن‌ها را کاهش می‌هد. این عطر حدود ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد.

image-368_5_11zon

عطر مردانه هوگو باس باتلد عود ( HUGO BOSS – Boss Bottled Oud)

یکی از پرآوازه‌ترین عطرهای چوبی مردانه، بوس باتلد عود است که در ترکیبات آن علاوه‌ بر اسانس‌هایی از دارچین، سیب و زعفران، از عصاره‌های ۱۰۰% طبیعی عود و چوب صندل سفید تهیه شده است. عطر هوگو باس باتلد عود با قیمت روز ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، شروعی تلخ و تاریک دارد و کاربران تجربه پخش بوی تا حداکثر ۲ ساعت را با آن داشته‌اند.

image-369_4_11zon

عطر مردانه عطر دلچه گابانا کی ( DOLCE & GABBANA – K by Dolce & Gabbana)

اگر به عطرهای تند و رسمی به‌ سبک عطرهای کلاسیک علاقه‌مند هستید، احتمالا عطر مردانه دلچه گابانا کینگ می‌تواند شانس خوبی برای بودن در کلکسیون عطر شما داشته باشد.

مرکبات غالب در این عطر از اولین نوت‌‌هایی است که در سفر بویایی آن احساس می‌شود. همچنین استفاده از اسانس‌های لیمو ترش، پرتقال، انجیر، شمعدانی، نعنا و گیاه ناگارموتا، سبکی و شادی مطلوبی را به‌همراه می‌آورد که می‌توانید آن را به‌عنوان یک عطر روزمره درنظر بگیرید. دلچه گابانا کینگ با قیمت حدودی ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قابل سفارش است.

image-370_3_11zon

عطر مردانه رالف لورن پولو بلک ( RALPH LAUREN – Polo Black)

شرکت رالف لورن با طراحی عطر مردانه پولو بلک در سال ۲۰۱۵ و توسط عطار نامدار پیر نگرین، توانست بار دیگر شکوه و پرستیژ منحصربه‌فرد این برند را در ذهن مردم ماندگار کند.

در بین تمام نت‌های به‌کاررفته در این عطر، دانه تونکا و سالویا، با قدرتنمایی پررنگ‌تری ظاهر می‌شود. پولو بلک با قیمت تقریبی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و رایحه‌ای جوان و شاداب، برای استفاده در مهمانی‌ها و قرارهای دوستانه مناسب است.

image-371_2_11zon

عطر مردانه استی لودر پلژر ( ESTEE LAUDER – Pleasures For Men)

پلژر با همکاری کارلوس بنایم، پیر وارنیه و ژان کلود دلوین، عطری خنک با نت‌های شیطت‌آمیز و هیجانی است که در ۲۰۱۱ به دنیای عطرهای مردانه وارد شد.

اسانس‌های سبز، گریپ، فروت، شلیل، رز، زنجبیل، چوب درخت بلوط و آبنوس، همگی ثابت می‌کنند که چرا استی لودر پلژر باید یکی از گزینه‌های خرید عطر برای تابستان باشد. این عطر را می‌توانید با قیمت روز ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تهیه کنید.

image-372_1_11zon

عطر مردانه ورساچه دیلان بلو ( VERSACE – Versace Pour Homme Dylan Blue)

دیلان بلو یک عطر خنک و تاحدودی سنگین از کالکشن پور هوم ورساچه است که از ترکیباتی باطراوت و همه‌پسند از ترنج، زعفران، گریپ فروت، پاپیروس و آمبروکسان تهیه شده است. ورساچه دیلان بلو با قیمت ۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان در حجم ۱۰۰ میل در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید