۸ ترند کفش پاییزی که امسال همه جا خواهید دید

۸ ترند کفش پاییزی که امسال همه جا خواهید دید

ترند کفش‌های پاییز ۲۰۲۴ ترکیبی جذاب از تنوع و انتخاب‌های جسورانه هستند که در اینجا برخی از بهترین‌ها را مرور می‌کنیم.

کد خبر : ۲۰۵۴۸۲
بازدید : ۳۳۹۳

دیگر وقت خداحافظی با صندل و فلیپ‌فلاپ‌ها فرارسیده و باید به سراغ کفش‌های زیبا و شیک پاییزه برویم که یک تنه می‌توانند ظاهرتان را بهبود ببخشند. ترند کفش‌های پاییز ۲۰۲۴ ترکیبی جذاب از تنوع و انتخاب‌های جسورانه هستند که در اینجا برخی از بهترین‌ها را مرور می‌کنیم.

۱. چکمه روی زانو

13_11zon

بوت بلند با ظاهر برازنده و کاربرد چندمنظوره‌اش دوباره در کانون توجهات قرار گرفته است. این بوت‌ها برای پوشیدن به همراه شلوار جین یا ست کردن با دامن ایده‌آل هستند.

۲. طرح پوست‌ماری

14_11zon

چکمه طرح پوست مار بار دیگر ترند شده اما اگر به درستی استایل نشود می‌تواند دمده به نظر برسد. خوشبختانه این روزها چرم‌های مصنوعی قابل قبولی در بازار وجود دارند که می‌توانید به جای چرم‌های تهیه شده از پوست واقعی حیوان از آنها استفاده کنید.

۳. کفش لوفر

15_11zon

در این فصل کفش مدل لوفر (Loafer) یکی از انتخاب‌های ضروری است. طراحی‌های جسورانه‌ این مدل شامل سگک‌های بزرگ و طرح‌های چشم‌نواز است که آن را برای تیپ‌های رسمی و غیررسمی به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

۴. بوت موتورسواری

16_11zon

ترند کفش پاییز ۲۰۲۴ جایی برای چکمه‌های بلند بنددار ندارد و به جای آن چکمه‌های معروف به بوت موتورسواری با سگک‌های بزرگ محبوبیت پیدا کرده‌اند. این بوت‌ها با همه چیز از شلوار جین گرفته تا پیراهن ست می‌شوند.

۵. بوت جلومربعی

17_11zon

کفش‌های پنجه مربعی در پاییز امسال بازگشت جسورانه‌ای دارند و با تغییری متمایز و مدرن در طرح‌های کلاسیک ظاهر می‌شوند. این ترند در انواع مختلف از پاشنه‌دار گرفته تا کفش‌های راحتی موجود است.

۶. کتانی ظریف و مینیمال

18_11zon

سال گذشته کفش‌های کتانی حجیم مد بودند اما پاییز امسال شاهد افزایش محبوبیت کتانی‌های باریک و مینیمال هستیم که ظاهر ظریف‌تری ارائه می‌دهند. این کتانی‌های همه فن حریف به راحتی با لباس‌های رسمی و غیررسمی ست می‌شوند. دیگر ترندهای کتانی ۱۴۰۳ را هم بررسی کنید.

۷. بوت کابوی

19_11zon

پاییز امسال بوت‌ کابویی در کانون توجه قرار خواهد گرفت. این چکمه‌ها با پنجه‌های نوک تیز متمایز و پاشنه‌های محکم خود به هر لباسی چاشنی غربی اضافه می‌کنند. در این فصل، به دنبال طرح‌های به روز با تزئینات مدرن یا رنگ‌های سرزنده باشید تا به یک چکمه کلاسیک استایلی تازه ببخشید.

۸. کفش پاشنه گربه‌ای

20_11zon

کفش‌ پاشنه کیتن (Kitten Heel) با پاشنه‌های حدوداً سه سانتی بار دیگر ترند شده‌اند و ترکیبی عالی از ظرافت و راحتی ارائه می‌دهند. این کفش‌ها با استایل کلاسیک به زیبایی می‌درخشند.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید