(تصاویر) روش‌های مختلف تزیین میوه برای مدرسه فرزندتان

(تصاویر) روش‌های مختلف تزیین میوه برای مدرسه فرزندتان

کودکان با دیدن میوه‌های تزیین شده به شکل‌های مختلف، تمایل بیشتری به خوردن آن‌ها پیدا می‌کنند. با ایده‌هایی که در ادامه مطلب شرح دادیم، تزیین میوه برای مدرسه کودکان را راحت‌تر اجرایی کنید.

کد خبر : ۲۰۹۳۴۶
بازدید : ۱۶

«میلم نمی‌کشه خب»، «میوه دوست ندارم» و …. شاید شما هم هنگام آماده کردن میوه برای مدرسه فرزندانتان این جمله‌ها را شنیده باشید. اما نگران نباشید. تنها با کمی خلاقیت می‌توانید ظرف میوه فرزاندانتان را تزیین و اشتهای آن‌ها به خوردن میوه را تقویت کنید. در این مقاله، به روش‌های مختلف تزیین میوه برای مدرسه اشاره کرده‌ایم. همراه ما باشید.

تزیین میوه‌های پاییزی برای مدرسه

کودکان با دیدن میوه‌های تزیین شده به شکل‌های مختلف، تمایل بیشتری به خوردن آن‌ها پیدا می‌کنند. با ایده‌هایی که در ادامه مطلب شرح دادیم، تزیین میوه برای مدرسه کودکان را راحت‌تر اجرایی کنید.باغ میوه روی بشقاب

یک ایده‌ی ناب تزیین میوه برای مدرسه بچه‌ها باغ میوه است. بشقاب بزرگی را به عنوان باغ در نظر بگیرید. سیب‌ها در این طراحی جای درخت هستند. دانه‌های انار گل و انگورها را به عنوان حشرات روی آن بچینید. خلال دندان نیز جای شاخه‌های درختان و ساقه‌های گل‌ها را می‌گیرد.

زرافه موزی

یک موز را به صورت عمودی قرار دهید. این موز بدن زرافه است. با استفاده از تکه‌های موز دیگر، پاها، گردن و سر زرافه را بسازید. از خلال دندان برای اتصال قسمت‌های مختلف بدن کمک بگیرید. با استفاده از دانه‌های انار هم می‌توانید چشم‌ها و لکه‌های بدن زرافه را بسازید.

74

صورت خندان با میوه

تکه سیب بزرگی را به عنوان صورت در نظر بگیرید. با استفاده از تکه‌های میوه‌های دیگر مانند هویج، خیار و کشمش، چشم‌ها، بینی و دهان را بسازید. برای ایجاد یک لبخند زیبا، از یک تکه موز استفاده کنید.

آفتاب میوه‌ای

برای درست کردن خورشید خانم، یک پرتقال را به صورت حلقه‌ای برش دهید. با استفاده از خلال دندان، تکه‌های میوه‌های مختلف مانند سیب، گلابی و کیوی را به پرتقال وصل کنید تا پرتوهای خورشید را تشکیل دهند. به همین سادگی و زیبایی!

در مقاله انواع خوراکی های خوشمزه برای مدرسه؛ انواع اسنک‌های مناسب برای زنگ تفریح مدرسه را معرفی کردیم.

قطار میوه‌ای

 از خلال دندان به عنوان واگن‌های قطار استفاده کنید و میوه‌های مختلف مانند انگور، توت فرنگی و بلوبری را به عنوان مسافر در واگن‌ها قرار دهید. در این طرح میوه‌ای خلاقانه، موز را به عنوان لوکوموتیو قطار در نظر بگیرید.

تزیین میوه با سیخ چوبی برای مدرسه

 انواع میوه‌های کوچک مانند تکه‌های پرتقال، نارنگی انگور و سیب را روی یک سیخ چوبی بچینید تا یک تاج میوه‌ای زیبا درست کنید. این تاج برای جشن تولد یا مهمانی‌های کودکانه بسیار مناسب است.

75

قلب‌های میوه‌ای

سیب، میوه‌ای پر از خواص سلامتی برای بدن است. برای آنکه کودکان را تشویق به خوردن این میوه پرخاصیت کنید، می‌توانید آن‌ها را به شکل قلب برش دهید. پس، سیب‌ها را به شکل قلب برش دهید و با خلال دندان به هم وصل کنید تا یک تاج قلبی شکل بسازید. داخل قلب‌ها را با چند دانه انار یا زغال اخته پر کنید.

نکات تزیین میوه‌های پاییزی برای مدرسه

تزیین میوه برای مدرسه کاری ساده و لذت‌بخش است. با انجام این کار هم والدین اوقات خوشی خواهند داشت و هم کودکان تشویق به خوردن میوه‌‌ها می‌شوند. نکاتی را که در این قسمت به آن‌ها می‌پرازیم، ایده‌های تزیین میوه برای مدرسه کودکان را کامل می‌کنند.

  • تازگی و کیفیت: از میوه‌های تازه و باکیفیت استفاده کنید. میوه‌های له شده یا بی‌طعم، اشتهای کودک را کور می‌کنند.
  • تنوع رنگ: میوه‌های با رنگ‌های مختلف باعث جذاب‌تر شدن تزیین شما می‌شوند.
  • سادگی برش‌ها: برش‌های میوه باید ساده و ایمن باشند تا کودک به راحتی بتواند آن‌ها را بخورد. از برش‌های تیز و کوچک خودداری کنید.
  • سیخ چوبی: برای اتصال قطعات میوه به یکدیگر و ایجاد اشکال مختلف از سیخ چوبی استفاده کنید.
  • قالب‌های کاتر: با استفاده از قالب‌های کاتر می‌توانید میوه‌ها را به شکل‌های مختلف برش دهید.
  • رنگ‌آمیزی: برای رنگ‌آمیزی میوه‌ها از رنگ‌های طبیعی مانند آب لبو یا پودر کاکائو کمک بگیرید.
  • تزیین با خامه یا شکلات: می‌توانید از خامه یا شکلات ذوب شده برای تزئین میوه‌ها استفاده کنید.
  • چیدمان زیبا: میوه‌های تزیین شده را به صورت زیبا و جذاب در ظرف بچینید.
  • کمک گرفتن از کودک: از کودک بخواهید در فرآیند تزیین میوه به شما کمک کند. این کار باعث می‌شود که او به کار خود افتخار کند و با لذت بیشتری را میوه بخورد.
  • داستان‌سرایی: برای هر تزیین میوه‌ای یک داستان کوتاه و جذاب تعریف کنید تا کودکان راحت‌تر تشویق به خوردن میوه شوند. 

76

صبحانه مهم‌ترین وعده است. به همین خاطر در مقاله ۸ صبحانه سالم برای مدرسه، ۸ صبحانه‌ای را که می‌توانید قبل از مدرسه برای فرزندانتان آماده کنید، معرفی کردیم.

در آخر؛ در این مطلب به شرح کامل ایده‌های تزیین میوه برای مدرسه پرداختیم و نکات کاربردی این پروسه لذت‌بخش را متذکر شدیم. با رعایت دستورالعمل‌ها و نکات مقاله، می‌توانید ظرف میوه زیبایی را برای کودکان دلبندتان تزیین کنید. پس زودتر دست به کار شوید!

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید