هالند بهترین بازیکن فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر شد

هالند بهترین بازیکن فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر شد

ارلینگ هالند به عنوان برترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد.

کد خبر : ۱۳۴۸۴۶
بازدید : ۱۶

به گزارش اسکای، ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی در اولین فصل حضور خود در این تیم جایزه بهترین بازیکن سال و بهترین بازیکن جوان لیگ برتر را از آن خود کرد.

این مهاجم ۲۲ ساله بالاتر از هم تیمی خود کوین دی بروینه، هری کین از تاتنهام، مارکوس راشفورد از منچستریونایتد، کیران تریپیه از نیوکاسل و مارتین اودگارد و بوکایو ساکا از آرسنال به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شد.

این بازیکن نروژی توسط مردم، کاپیتان های ۲۰ باشگاه لیگ برتر و هیئتی از کارشناسان فوتبال به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد. او همچنین با کسب ۸۲ درصد آرا از سوی انجمن نویسندگان فوتبال به عنوان بهترین فوتبالیست سال انتخاب شد.

هالند در اولین بازی خود در لیگ برتر، ۳۶ گل در ۳۵ بازی لیگ به ثمر رسانده است. او همچنین ۸ پاس گل به نام خود دارد. این بازیکن نروژی که اوایل این هفته به عنوان بهترین بازیکن سال انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شد، اکنون رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را نیز در اختیار دارد.

این جایزه برای چهارمین بار متوالی به یک بازیکن سیتی تعلق می گیرد. کوین دی بروین در فصل های ۲۰-۲۰۱۹ و ۲۲-۲۰۲۱ و روبن دیاس در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برنده این افتخار شدند.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید