(خودرو) با کوچکترین خودروی هوندا آشنا شوید

(خودرو) با کوچکترین خودروی هوندا آشنا شوید

خودروهای Kei Car در ژاپن، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و خودروسازان ژاپنی بخشی از سبد محصولات خود را به این خودروها اختصاص می‌دهند. هوندا این سری خودروها را با نام N-Box عرضه می‌کند.

کد خبر : ۱۴۵۳۸۰
بازدید : ۴۱۱

 نسل اول هوندا N-Box در سال ۲۰۱۱ در ژاپن به فروش رسید.این خودروساز نسل سوم N-Box را پیش از آغاز تحویل در پاییز امسال، در ژاپن به نمایش گذاشت.این شرکت در ماه آگوست شروع به دریافت سفارشات می‌کند، اما قیمت آن هنوز در دسترس نیست.

مانند دو نسل قبلی، جدیدترین نسل N-Box همچنان جعبه‌ای است.در حال حاضر، حتی چراغ های جلو نیز دارای شکلی مربعی هستند.در پکیج Fashion Style، علاوه بر قاب دور چرخ همرنگ بدنه، عناصر سفید رنگی به آینه و دستگیره درها را اضافه می‌شود.

با کوچکترین خودروی هوندا آشنا شوید/عکس

خریداران می‌توانند به جای چراغ‌های دایره‌ای کوچک در مدل استاندارد، تریم N-Box سفارشی را با جلوپنجره شش ضلعی و چراغ مربعی مدرن‌تری ارتقا دهند.تریم بالاتر به‌جای رنگ قرمز، به‌صورت استاندارد با چراغ‌های LED و چراغ‌های عقب شفاف ارائه می‌شود.

درهای عقب مانند یک مینی ون باز می‌شوند.

با کوچکترین خودروی هوندا آشنا شوید/عکس

در پکیج Coordination Style علاوه بر رینگ‌های آلومینیومی مشکی، ادوات کرومی تیره را به جلوپنجره و اطراف پلاک عقب اضافه می‌کند.

با کوچکترین خودروی هوندا آشنا شوید/عکس

کابین N-Box دارای یک نمایشگر کیلومترشمار ۷.۰ اینچی و یک صفحه نمایش ۹.۰ اینچی اطلاعات- سرگرمی است. N-Box Custom با تودوزی چرمی در دسترس است.

هوندا هنوز ابعاد N-Box جدید را مشخص نکرده است، اما ادعا می‌کند N-Box بزرگترین فضای داخلی را در کلاس خود دارد.صندلی‌های عقب به صورت صاف تا می‌شوند تا فضای بار بیشتری در کابین فراهم شود.

با کوچکترین خودروی هوندا آشنا شوید/عکس

تمام نسخه‌های N-Box با دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک در دسترس هستند.موتورهای تنفس طبیعی و توربوشارژ در این خودرو حضور خواهند داشت.کلاس خودروی kei در ژاپن، این خودروها را به ۶۳ اسب‌بخار قدرت و حجم موتور ۶۶۰ سی‌سی محدود می‌کند.

خودروهای Kei، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو در بازار ژاپن هستند.آنها ۳۴.۱ درصد از بازار را در سال ۲۰۰۲ در اختیار داشتند که معادل ۱.۱۷ میلیون دستگاه خودرو بود. N-Box در سال گذشته با فروش ۲۰۲۲۰۰ دستگاهی، محبوب‌ترین مدل در این بخش بود.

منبع: خبرآنلاین

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید